Die andere ook?quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Ow, ik heb het allemaal allang gelezen, lekker boeiend allemaal, tis Fok maarEn als mensen mij om een of andere reden door zoiets niet meer willen zien, tja, dan weet ik genoeg over hun
Studio Sport is een stuk boeiender dan dit![]()
Ja, die andere ook jaquote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die andere ook?
Naja Messenger was ook niet echt positief over je he![]()
Aah oke en je crush was dus gewoon een mee lopertje wel lullig voor jequote:Op zondag 10 september 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, die andere ook ja
Messenga kan snel omslaan, om 3 uur was alles nog goed en nou wil ie me niet meer zien vanwege een topic op Fok
Nouja, moet ie lekker zelf weten dan, ik maak me niet meer zo druk om dingen die op Fok over mij gezegd worden, ben het wel gewend intussen
Tja, ik vond hem blijkbaar toch een stuk leuker ( vondquote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah oke en je crush was dus gewoon een mee lopertje wel lullig voor je![]()
Toch knap hoe je alles positief blijft zienquote:Op zondag 10 september 2006 20:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik vond hem blijkbaar toch een stuk leuker ( vond) dan hij mij
Nouja, weten we dat ook weer
Zo leer je nog es wat op een zonnige zondag in september
Tja, dat leer je vanzelf wel, zo'n topic komt elke paar maanden wel een keer voorbijquote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toch knap hoe je alles positief blijft zien![]()
is die er nog steeds niet?quote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef Reya het volgende:
Laten we het hebben over het nieuwe stadhuis![]()
Dat kunnen alleen moderators, afaikquote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ey Canisfire, kun je die TT nog wijzigen?
Uhuh, ik woon al een tijdje niet meer in Deventer, dus ik volg het niet echt meer, maar het laatste wat ik heb gezien was dat er vijf kandidaat-ontwerpen waren om het huidige kantoor aan het Burseplein te vervangen.quote:
nope,quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er nog meer mensen gister uitgegaan dan ?
Op de kermis was dart toernooi dus ik gaf de voorkeur aan murpy'squote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope,
hebben mensen je nog op je schouder getikt op de kermis?En was het beetje leuk daar?
niks over gehoord, wat willen ze gaan doen dan?quote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Eveli het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de hoogbouwplannen voor de oude ijsbaanlocatie?
Oke, dan laat ik het wel weten als ik een kamer heb en hem op kan komen halenquote:Op maandag 11 september 2006 11:55 schreef Vogue het volgende:
Sylvana ja is goed, ik zet de koelkast wel even zo lang in de schuur neer. Hij is niet supemooi meer hoor. Maar hij doet het wel perfect verder
quote:Weer autobranden Deventer
van een onzer verslaggevers
11 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Deventer is in de nacht van zaterdag op zondag weer opgeschrikt door autobranden. Ditmaal niet in Keizerslanden maar in het Oostrik in Colmschate.
Op een parkeerplaats aan de Zwaluwenburg brandde rond half drie een auto uit. Een tweede auto liep schroeischade op. Een uur later gingen er twee auto’s in vlammen op aan de Oostriklaan. Een derde auto raakte zwaar beschadigd. De politie gaat in beide gevallen uit van brandstichting en neemt deze mee in het onderzoek naar de auto-, caravan- en camperbranden van de laatste maanden in Deventer.
Het leek er even op dat de rust in Deventer was teruggekeerd nadat er zo’n twee weken geen brandstichtingen meer waren. Overigens raakte afgelopen vrijdag op klaarlichte dag ook een auto beschadigd door brand. Aan de Groenewold in de wijk Borgele stond om 12.50 uur de achterbank van een auto in brand. De dader had een raam ingeslagen en vervolgens de bank in brand gestoken.
Opsporing Verzocht
Dinsdag wordt in het programma Opsporing Verzocht van de Avro aandacht besteed aan de brandstichtingen.
quote:Jongen wil niet weg uit feesttent Colmschate
11 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Een 14-jarige jongen vond het kennelijk zo gezellig in de feesttent bij de jaarlijkse kermis in Colmschate dat zelfs de politie erbij moest worden geroepen om hem te sommeren de tent aan het eind van het feest te verlaten. De beveiligingsmensen was dat even daarvoor niet gelukt.
Dat gebeurde in de nacht van zaterdag op zondag. Restte de politie niets anders dan de jongen aan te houden. Na verhoor èn een bekeuring voor verstoring van de openbare orde mocht de jongeman weer naar huis. Het was overigens de hele zaterdagavond vrij onrustig in de feesttent.
De Stentor
quote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef piepster het volgende:
Nog niks over gehoord. Wat is precies de bedoeling?
Hier meer interessante info: http://www.deventer.nl/Stadhuis/Plannen/ParkZandweerdquote:Woningbouwplan Park Zandweerd
Nieuwe skyline voor Deventer
--------------------------------------------------------------------------------
De Rembrandtkade in Deventer krijgt een opmerkelijke blikvanger. Op de plaats van de voormalige kunstijsbaan is markante hoogbouw voorzien van 20 tot 22 woonlagen. Daarmee wordt het gebouw 65 tot 70 meter hoog.
Ter vergelijking: de toren van de Lebuïnuskerk telt 63 meter.
Een stedenbouwkundig bureau heeft op verzoek
van B. & W. vier modellen gemaakt.
"Slangen"
"Kastelen"
"Torens"
"Monoliet"
Blij dat ik niet geweest ben XDquote:
Dat gat tegenover het haventje aan de welle kade, richting platvoet bijna bij die voetbalclub (SC Deventer tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Vogue het volgende:
wat een vreselijke bouwtekeningen. Waar wordt het nou precies gebouwd? Ben nog niet zo bekend in Deventer en ik woon dan wel vlak bij de Zandweert, maar ken eigenlijk de plek niet waar ze willen gaan bouwen.
en nu maar hopen dat mijn auto niet is afgefikt als ik terugkom
Vanavond is de Deventer auto/caravan-pyromaan in 'Opsoring verzocht' (21.50)quote:Op maandag 11 september 2006 12:22 schreef piepster het volgende:
Waar waren die auto's in de fik gestoken eigenlijk? Heb er nog niks over gehoord.
Vanavond ga ik lekker daghap eten bij het Burgerweeshuis, en daarna naar de Infidels, ook weeshuis. Vette pech dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vanavond is de Deventer auto/caravan-pyromaan in 'Opsoring verzocht' (21.50)
Daar geven ze vast wel een mooi overzichtje van de branden tot nog toe![]()
Nah, dat gaat niet lukken denk ik, want heb vrijdagavond pas weer een kijkavond, en als ik een kamer heb ga ik sowieso pas het weekend erna over, eerst verfen enzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Vogue het volgende:
Sylvana mocht je binnen 4 dagen een kamer gevonden hebben, ik ben vanaf morgen tot vrijdag in Parijs voor mijn werk dus niet online, maar de koelkast blijft in de schuur staan hoor
Heb je dan geen videorecorder om het op te nemen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef piepster het volgende:
[..]
Vanavond ga ik lekker daghap eten bij het Burgerweeshuis, en daarna naar de Infidels, ook weeshuis. Vette pech dus.
Sallandia zit erook bij ^_^quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat gat tegenover het haventje aan de welle kade, richting platvoet bijna bij die voetbalclub (SC Deventer toch?). Zit er al dik 10 jaar als het niet langer is.
Opzich goed dat er nieuwe woningen komen en mooi aan de ijssel gelegen. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |