puh-lease hé en als ie vanavond weer aan de knaks zit heeft ie moslimpauze zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
Heeft het moslim zijn van Sem hier nog wat mee te maken? (bedekt naakt etc...)
gezeik gaat in elke relatie om niks tochquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef White_Pearl het volgende:
Jezus christus wat een gezeik om een topje en dat wil nog een jaartje of wat verder haha.
Inderdaad de grootste ruzies gaan vaak om niets maar zijn wel logischquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
gezeik gaat in elke relatie om niks toch
ja bvb om het dopje van de tandpastaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef StevenZen het volgende:
Semih is de eerste allochtoon die goed is in discussie's.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef Scrupules het volgende:
[..]
puh-lease hé en als ie vanavond weer aan de knaks zit heeft ie moslimpauze zeker![]()
soooooo truequote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hmm volgens het sv ging het over het wel of niet strijken van het topje, niet om het wel of niet dragenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen omdat ik merk dat hij wat problemen heeft dat zijn 'vrouw' wat naakt rondloopt...
Mondje getuit, borsten vooruit!
hij zegt ook vaak wat over dat ze een bh aan moet trekkenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen omdat ik merk dat hij wat problemen heeft dat zijn 'vrouw' wat naakt rondloopt...
Mondje getuit, borsten vooruit!
Nou beetje schreeuwen op niets af mag best zo af en toe, is goed voor de bloeddrukquote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef riri het volgende:
Micheline moet zeggen......."Ik weiger het met je te praten als je zo tegen me schreeuwtt...oprotten...kom maar terug als je rustig kan praten"
9 van de 10 keer wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Heeft E10 zich er nog niet bemoeid?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef riri het volgende:
Semih is behoorlijk dominant.......hij wil op zijn moment alles sturen zoals hij het vindt dat het moet
of belangrijke dingen worden via onbenulligheden uitegevochten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |