Dat gaat gewoon te furrr.quote:''Chris, die ken ik wel''
*Loopt naar mijn plaats*
''Had je eerst niet langer haar?''
''Ja, vorig jaar.''
''Het staat je goed hoor![]()
''
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef Lucille het volgende:
Heb je geen foto van haar?
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef Lucille het volgende:
Heb je geen foto van haar tieten?
Vuile aandachtssletquote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef angelfist het volgende:
Ik had altijd van die buiktruitjes aan, en een leraar die zei dat ik wat vaker met mijn armen achter mijn hoofd moest gaan zitten...
Ach ja, misschien vond ze gewoon dat je er eerst niet uitzag.
Ik heb wel een foto van mijn afdelingshoofd.quote:
Ook van d'r tieten !!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van mijn afdelingshoofd.
Het is een hij.quote:
Ik zal er even bij zetten dat ik nu tien jaar ouder ben en geen buiktruitjes meer draag.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Vuile aandachtsslet
[afbeelding]
Ze is best sexy opzich.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Robinho90 het volgende:
Je wil geen foto van het afdelingshoofd van Chris en tevens mijn afdelingshoofd
Dus het is jou 10 jaar bijgebleven dat je eens een complimentje kreeg?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik zal er even bij zetten dat ik nu tien jaar ouder ben en geen buiktruitjes meer draag.
Ik bedoelde gewoon dat leraren wel vaker stomme dingen zeggen(of doen)
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef angelfist het volgende:
Nee hoor, het is me tien jaar bijgebleven dat ik me zwaar beledigd voelde en dat ik erg boos ben geworden op die vent.
Ik vond dat hij zoiets niet mocht zeggen, hij was mijn leraar, niet mijn vriendje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |