ik vind anders de originele skinhead stijl niet belachelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 02:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Als je het hebt over "rechts" komt daar ideologie bij kijken. Emo is geen ideologie.
Zolang iemand zichzelf niet belachelijk maakt met opgerolde spijkerbroeken met kisten eronder, bretels, een kale kop en de nodige patches is er niets mis met iemand die anders denkt, ook al is dat racistisch ,comunistisch whatever.
maar ff serieus dit is kleding waar ik zelf ook in zou kunnen lopen maar.quote:
Of je bent dom of je doet dom of je hebt domme vrienden. Je mag toch gewoon leuk vinden wat je leuk vind? Ik vind Pet Shop Boys leuk, en ik ben geen homo. Boeiendquote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het erg als je geen Emo bent en de nieuwe cd van My Chemical Romance toch leuk vindt?
Of mag dat niet?
tuurlijk...bovendien is MCR niet echt emoquote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het erg als je geen Emo bent en de nieuwe cd van My Chemical Romance toch leuk vindt?
Of mag dat niet?
Zolang jij toedels in je FoBo heb staan is er hier maar een iemand gay.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:46 schreef MadMarco het volgende:
Emo's zijn homo's en lesbische kutten.
Vooral wanneer ik die belachelijke kapsels zie van die emo-heren beginnen mijn handen te jeuken. Lang haar, een afro kapsel, een bontkraag... ok... maar zeg nou zelf. Onderstaande is toch:
[afbeelding]
Fking gay
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
het rooie kruis?
haha idd had ik ook toen ik die aflevering voor het eerst zag,quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef K-mail het volgende:
[..]
Het zijn vast Goth's maar die haardracht enzo
Je luisterd geen Emo, je luisterd emotionele Pop-Rock en dat is compleet iets anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
[bullshit verhaal]
Ok, wat de neuk is emo dan, ik snap er geen reet meer van.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je luisterd geen Emo, je luisterd emotionele Pop-Rock en dat is compleet iets anders.
André Hazes is een emo?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Syb-rund. het volgende:
Alles wat met gevoel wordt gezongen, en een gevoelige tekst heeft is emo..
nee gek dan is de meeste muziek emo.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Syb-rund. het volgende:
Ok wacht, ik heb het antwoord al ergens gelezen.
Alles wat met gevoel wordt gezongen, en een gevoelige tekst heeft is emo..
ok.. en moeten ze daarvoor weer een heel genre verzinnen. pff
No shit Sherlock.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:17 schreef nietzman het volgende:
HAHAHHAHAHA KROEKROEK IS GEEN ECHTE EMO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |