De buschauffeur regelt nog altijd het deurbeleid, nerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Vandoooorrr het volgende:
Had ze geschopt, mietje!
Niet als je zelf aan de handbrake trekt en de deur in trapt.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
De buschauffeur regelt nog altijd het deurbeleid, nerd.
Zeikerdquote:Op donderdag 7 september 2006 14:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sta ik op de bus te wachten zie ik me daar een paar grolsche katers op de busbaan staan.
In de verte zie ik een gelede bus aankomen die mij op tijd naar het station hoort te vervoeren.
Waar ik al bang voor was geschieddedie verdomde beesten lijken net mensen; ze trekken zich nergens wat van aan en blijven vrolijk een minuut of vier door stoeien zodat de bus er niet langs kan en waardoor ik m'n aansluiting mis met de trein.
Houd die rotkatten dus voortaan van de straat want een verstoord mensenleven is meer waard dan een ongelukkige kater.
In de hood ga je altijd achterin de bus zitten en in een gelede bus is de rem best een eindje lopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niet als je zelf aan de handbrake trekt en de deur in trapt.
Treurig he, ik had hem overreden.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:59 schreef freddygonzales het volgende:
Een kater die grolschdrinkt?
niet leuk.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Wees blij, dit kereltje hier zou een moord plegen om een kat te zien
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
als ik die buschauffeur was , was ik gewoon doorgereden
En wat maakt dat jou?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Kattentotally useless, ze zijn de hele dag buiten en komen alleen binnen om te eten
je snapt me heel goed, aandachtshoer.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Koenz0r het volgende:
oohh poe poe, een plaatje van een neger die honger heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |