abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 20:26:58 #26
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41594059
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie, gesteund door het succes van het vlaams blok, een vrij simpele staatsgreep in belgië kunnen ontstaan. pauperland.
Nou ja, staatsgreep... waarbij de staat dan onmiddellijk zou opgeheven worden, vermoed ik.

Maar toch lijkt het me veel moeilijker dan je denkt, een echte "staatsgreep" (door het leger bedoel ik). Daarvoor moet je toch wel veel hoge piefen uit het leger achter je hebben staan, en dat gaat ze nooit lukken bij het Vlaams Belang.
---verdwijnt---
pi_41595011
Die nazi's zijn niet meer te stoppen. Dat is overduidelijk. Bedenk wel dat het Vlaams Belang bijna de helft van de kiezers aan zich bindt. En dat is niet alleen in Antwerpen.

Ik moet ineens ook denken aan die Belgische neo-nazi die enige maanden geleden in het wilde weg mensen beschoot en vermoorde.

Er is serieus iets aan de gang, in Belgie en in mindere mate in Nederland.

Ik ben benieuwd wat die nazi's zoal op hun lijstje hebben staan.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_41595235
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

zo gauw ik wakker word en Dharma ligt naast me dan ga ik smiddags direct samen met cohen thee drinken in een buurthuis
hmm ja.. goed punt
pi_41595492
Wat ik bedoel is dat als er zomaar 1 rechtsextremist in het wilde weg gaat schieten ,wat dan als 17 mensen dit zouden doen? Of 170 mensen.....

Best indringend.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_41598749
goeie zaak

nu nog zo`n actie bij alle moslims en ons land wordt een stuk veiliger
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:35:50 #31
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41599101
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:06 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik bedoel is dat als er zomaar 1 rechtsextremist in het wilde weg gaat schieten ,wat dan als 17 mensen dit zouden doen? Of 170 mensen.....

Best indringend.
Dat hebben we in Belgie toch al gemerkt toen men met de Bende van Nijvel het land wilde destabiliseren ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41599868
deze toekomstige terroristen moeten nu opgepakt worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41599915
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:22 schreef A_L_N_F het volgende:
pfff, waarom worden die opgepakt?
in nederland mag je:

-zelfmoordenaars aanhangen
-zeggen dat je jezelf voor allah gaat opblazen
-plattegronden van schiphol hebben
-delen van bommen hebben
-onthoofdingsvideo's hebben
-wapens hebben
-etc.

en dan nog ben je geen terrorist.

ohw kut, ze geloofden niet in allah dus komen ze niet in de positieve discriminatie regeling.

geen kopje thee maar rechtstreeks naar de bajes.

fuck nederland!
moeten ze vrij lopen ofzo ??
pi_41603596
vergeet ook niet dat extreem-rechts al in de jaren '50 moordaanslagen pleegde in België, Lahaut wer door hen vermoord.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:34:22 #35
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41603702
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef ultra_ivo het volgende:
vergeet ook niet dat extreem-rechts al in de jaren '50 moordaanslagen pleegde in België, Lahaut wer door hen vermoord.
Dat was toch veel eerder een actie van de Staatsveiligheid hoor. Volgens sommigen die het onderzochten zat de CIA daar zelfs achter.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41604286
quote:
Complot van extreem-rechts in leger België
Militaire trainingen voor neonazi’s

Tien Belgische militairen zijn gearresteerd omdat ze van plan waren aanslagen te plegen. Ze zouden lid zijn van extreem-rechtse groepen.
Volgens justitie wilden ze met aanslagen ’de basisstructuren van ons land ontwrichten’. Ze hadden echter nog geen concrete actie beraamd.

De Belgische politie viel gistermorgen tegelijkertijd binnen bij vijf kazernes en achttien huisadressen in Vlaanderen en Brussel. In totaal werden zeventien mensen opgepakt, de meesten militairen. De hoofdverdachte, een extreem-rechtse militair die in Leopoldsburg is gelegerd, rekruteerde gelijkgezinden zoals neonazi’s en skinheads. Hij trainde hen in militaire oefeningen. Ook zou hij een wapenhandel hebben opgezet.

De politie vond vuurwapens, ontstekers voor landmijnen, een grote hoeveelheid munitie, explosieven en ook een zelfgemaakte bom die in een rugzak was verborgen.

Vandaag beslist de onderzoeksrechter of de verdachten in de cel moeten blijven. Het lijkt erop dat justitie hen van terrorisme wil beschuldigen, gezien de verwijzing naar het ’ontwrichten van de basisstructuren’ Een nieuwe wet maakt het mogelijk groepen te vervolgen die de democratie in gevaar brengen. De politie heeft twee jaar onderzoek gedaan naar de verdachten.
Bron: http://www.trouw.nl/hetni(...)chts_in_leger_Belgie

Klinkt toch best serieus zou ik zeggen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:57:32 #37
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41604458
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

moeten ze vrij lopen ofzo ??
ja de palestijnen lopen toch ook vrij rond en die blazen joodsche schoolbussen met kindertjes op.
de palestijnen zijn net zo gemeen als de duitsers in de 2e wereldoorlog
ik ben lief :)
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:03:31 #38
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41604646
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Bron: http://www.trouw.nl/hetni(...)chts_in_leger_Belgie

Klinkt toch best serieus zou ik zeggen.
Natuurlijk is het ernstig!

Maar het belangrijkste is eigenlijk dat ze de hoofdverdachte al zo'n 2 jaar aan het volgen zijn, en ze deze groep uitgerekend één maand voor de verkiezingen oprollen.

Dat is net hetzelfde als al die islamitische terreurgroepen die ze oprollen als Bush of Blair weer eens stemmen nodig hebben. Dat is precies hetzelfde mechanisme van politieke beïnvloeding van veiligheidsdiensten...
---verdwijnt---
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:35:25 #39
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41605457
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Natuurlijk is het ernstig!

Maar het belangrijkste is eigenlijk dat ze de hoofdverdachte al zo'n 2 jaar aan het volgen zijn, en ze deze groep uitgerekend één maand voor de verkiezingen oprollen.

Dat is net hetzelfde als al die islamitische terreurgroepen die ze oprollen als Bush of Blair weer eens stemmen nodig hebben. Dat is precies hetzelfde mechanisme van politieke beïnvloeding van veiligheidsdiensten...
niet dat ik deze mensen wil verdedigen; maar je slaat de nagel op de kop
de BRT is legendarisch in dit soort van berichtgeving en timing; en volgens mij is ze contraproductief...

alsof deze marginale soldaten de enige zullen zijn met wapens thuis; om nog niet te spreken van de duizenden andere illegale wapens bij "burgers"...

en het schokkende feit dat ze explosief materiaal gevonden hebben dat zelfs de kracht had om een auto op te blazen komt verschrikkelijk over.

dat ze "maften" zoals deze oprollen , heb ik niets op tegen ; maar de onvergeeflijke dramatiek die de berichtgeving (vooral op de dieprode brt) er wil van maken, met andere agenda in het achterhoofd, maakt dit zooooooo no-news to me
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:46:10 #40
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41605657
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

Er is serieus iets aan de gang, in Belgie en in mindere mate in Nederland.
hoewel je hele reply nogal bullshitachtig klinkt; vind ik deze onliner nog het meest belachelijke....
gelukkig is NL "arischer" hè
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:52:27 #41
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41605772
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:35 schreef misteriks het volgende:

[..]

niet dat ik deze mensen wil verdedigen; maar je slaat de nagel op de kop
de BRT is legendarisch in dit soort van berichtgeving en timing; en volgens mij is ze contraproductief...

alsof deze marginale soldaten de enige zullen zijn met wapens thuis; om nog niet te spreken van de duizenden andere illegale wapens bij "burgers"...

en het schokkende feit dat ze explosief materiaal gevonden hebben dat zelfs de kracht had om een auto op te blazen komt verschrikkelijk over.

dat ze "maften" zoals deze oprollen , heb ik niets op tegen ; maar de onvergeeflijke dramatiek die de berichtgeving (vooral op de dieprode brt) er wil van maken, met andere agenda in het achterhoofd, maakt dit zooooooo no-news to me
Het is al jarenlang "VRT" tegenwoordig, en niet "BRT".

En zoals ik al eerder zei: ik vind zélf het tijdstip van deze actie bijzaak. Wie iets fout doet, die doet iets fout, simple as that.

De les die ik er uit leer, is dat al die "aanhoudingen" van islamitische terrorisme-"verdachten" net zo goed gedeeltelijk "fake" (of toch "oninteressant") kunnen zijn. Of niet dan?
---verdwijnt---
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:37:01 #42
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41609252
Mwah eigenlijk is het best een prettig idee te weten dat er ook extremisten aan mijn kant staan in plaats van alleen maar dwazen aan linkse of islamitische kant. Op zich niks mis mee.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:52:15 #43
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41610948
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Bedenk wel dat het Vlaams Belang bijna de helft van de kiezers aan zich bindt. En dat is niet alleen in Antwerpen.
Sinds wanneer is minder dan één vierde bijna de helft?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:53:48 #44
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41610984
Charme-offensief van de overheid. "Kijk ons eens! We pakken ook het andere extremisme aan!"

Zielige vertoning.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:58:53 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41611119
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:53 schreef Bombardier het volgende:
Charme-offensief van de overheid. "Kijk ons eens! We pakken ook het andere extremisme aan!"

Zielige vertoning.
nou nee volgens mij wilden ze een aanslag op de staat voorkomen met die enge rechtsextremistische soldaat en zijn kluppie niksnutten. volkomen terecht dus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:00:37 #46
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41611166
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee volgens mij wilden ze een aanslag op de staat voorkomen met die enge rechtsextremistische soldaat en zijn kluppie niksnutten. volkomen terecht dus.
Ik vermoed dat het om een klassieke storm in een glas water ging. Allemaal politiek dit. De staat had deze verdenking en deze obscure groepering even nodig, om het één en ander aan imago recht te zetten.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:02:20 #47
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_41611223
Wel frapant dat meeste mensen toch anders tegen moslim extremisten aankijken dan tegen rechtsextremisten
Float like a butterfly, sting like a bee
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:04:04 #48
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41611269
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef muhammad_ali het volgende:
Wel frapant dat meeste mensen toch anders tegen moslim extremisten aankijken dan tegen rechtsextremisten
Omdat Moslim-extremisten het op ons gemunt hebben en het de vraag is of de etnisch blanke tegenhanger uberhaupt wel bestaat of danwel serieus te nemen is.
pi_41611376
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:02 schreef muhammad_ali het volgende:
pi_41611396
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:04 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Omdat Moslim-extremisten het op ons gemunt hebben en het de vraag is of de etnisch blanke tegenhanger uberhaupt wel bestaat of danwel serieus te nemen is.
ONS bedoel je zeker alle burgers
want ze hebben ook op MOSLIMS gemunt

bron Marokko Turkije Jordanie Egypte en Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')