Ik weet wel zeker dat LIVE beter is. Afgezien van een jarenlange voorsprong ben je gagarandeerd van kwaliteit.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef SToRM81 het volgende:
Dus met dit ene dingetje wil je zeggen dat Live beter is ofzo![]()
Het PS3 netwerk is lekker gratis(hoop ik)
Zozo, dan mag je mij weleens vertellen wat er dan beter is aan Live, aangezien ik geen idee heb hoe de Sony online service eruit gaat zienquote:Op donderdag 14 september 2006 19:50 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat LIVE beter is. Afgezien van een jarenlange voorsprong ben je gagarandeerd van kwaliteit.
En geld voor een online dienst een issue? Als je gestoord genoeg bent om 6 meier voor dat ding te lappen, ben je vast ook bereid te betalen voor een kwaliteits-online service.
Net zo min als dat jij weet hoe de Sony service er uit gaat zien, weet je of de ps3 wel of niet vastloopt.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zozo, dan mag je mij weleens vertellen wat er dan beter is aan Live, aangezien ik geen idee heb hoe de Sony online service eruit gaat zien
Enne, ik betaal liever 600 voor een afgewerkt product, dan 400 voor een lawaaiding dat alsmaar vastloopt![]()
Hoezo typische fanboy opmerkingquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Enne, ik betaal liever 600 voor een afgewerkt product, dan 400 voor een lawaaiding dat alsmaar vastloopt![]()
*Zucht*quote:Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef SToRM81 het volgende:
En beweren dat LIVE beter is niet dan?
Welke crappy MMO'squote:Op vrijdag 15 september 2006 07:45 schreef Panick het volgende:
[..]
*Zucht*
Nee, dat is het niet. Het is een aanname die gebaseerd is op een hoop feiten.
Afgezien van het feit dat Sony nog niets heeft laten zien (op crappy MMO's na) op het gebied van online gamen en MS al een technische voorsprong heeft van een paar jaar.
Maar goed, wat jij wil. Sony komt met een gratis online dienst die beter is dan wat MS al jarenlang in ontwikkeling heeft.
Tja, iets dat je niet kent kun je ook niet missen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:22 schreef Diablos79 het volgende:
Wel knap dat mensen beweren dat XBL zoveel beter is dan de onlineservice van de PS3 terwijl niemand nog weet wat de PS3 gaat bieden op online gebied en hoe het gaat werken. Het zal me verder een worst wezen of XBL beter is dan de online service van de PS3, Ik ga echt geen Xbox360 kopen voor XBL. Als ik gewoon online een spel kan spelen met dat de PS3 dan is het voor mij al goed genoeg.
Iets wat je kan missen hoef je niet te kennenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef devv05 het volgende:
Tja, iets dat je niet kent kun je ook niet missen zullen we maar zeggen.
Ik ken XBL, zowel van de xbox als van xbox360. En het werkt goed en is leuk maar het zou voor mij echt nooit een reden zijn om een XBox360 te kopen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, iets dat je niet kent kun je ook niet missen zullen we maar zeggen.
Die screens zien er opzich wel vet uit. Maar ik wil het toch in beweging zien, ik wil de animaties zien en hoe alle effecten in beeld worden gebracht. Maar volgens mij word dit wel een cool spelquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef SToRM81 het volgende:
IGN zeer positief over Resistance: klik
En nieuwe screens van DMC4:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er al heel wat beter uit dan die eerdere screens![]()
Voor mij was dat ook niet echt de reden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ken XBL, zowel van de xbox als van xbox360. En het werkt goed en is leuk maar het zou voor mij echt nooit een reden zijn om een XBox360 te kopen.
Zou ook wel een rare reden zijn. Het netwerk kan nog zo goed zijn maar als de spellen je niet liggen heb je er geen reet aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Voor mij was dat ook niet echt de reden.
Precies. Online is zeker een leuke toevoeging(al trekt het mij personelijk niet echt). Maar het gaat toch echt om de games. En al is XBL live nog zo geweldig dan nog zal ik geen XBox360 kopen zolang er geen spellen op zijn die ik de moeite waard vind.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou ook wel een rare reden zijn. Het netwerk kan nog zo goed zijn maar als de spellen je niet liggen heb je er geen reet aan
Over het algemeen hou ik niet van shooters met aliens erin, maar Halo was goed en Resistance ga ik ook wel een kans geven denk ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef devv05 het volgende:
Resistance lijkt me wel echt een toffe game worden. DMC4 screens word ik niet echt warm of koud van.
Same here... als je met AC Assassin's Creed bedoelt en met MS MotorStorm.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, mijn launchaankoop zal wsl bestaan uit AC, MS, RFOM en een PS3 voor de vorm erbij
uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Same here... als je met AC Assassin's Creed bedoelt en met MS MotorStorm.
Als die er bij de launch al is dan koop ik m zeker ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef Diablos79 het volgende:
Heavenly Sword is waarschijnlijk de eerste game die ik erbij koop
Mja, Heavenly Sword, MotorStorm, Assassin's Creed, R:FoM... allemaal titels die me wel aanspreken, maar Warhawk hoort daar juist niet bij. Wat ik tot nog toe heb gezien ziet er mooi uit, althans het vlieggedeelte, maar het lijkt me vrij saai.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:29 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als die er bij de launch al is dan koop ik m zeker ja!
Ik vrees dat er teveel goede games gaan zijn bij de launch, want AC en Warhawk lijken me ook wel vet
Zo godver jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef Diablos79 het volgende:
Heavenly Sword is waarschijnlijk de eerste game die ik erbij koop
Ok...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef BMH het volgende:
Zoveel mogelijk mensen moeten stemmen zodat we een redelijk beeld kunnen krijgen.
Geen flauw idee!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de confirmde launch(window) games voor de PS3 als ie in Mrt 07 uitkomt?
FF13 zal er zeker niet bij zitten. Maar ik verwacht Heavenly Sword welquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo godver jaSamen met FFXIII een van de weinige exclusives die ik wil op de PS3 nu Assassin's Creed ook naar de 360 komt. Singstar ga ik trouwens ook wel halen.
Wat zijn nu eigenlijk de confirmde launch(window) games voor de PS3 als ie in Mrt 07 uitkomt?
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2756&cat=catps3quote:Sega komt met speciale Virtua Fighter 5 controller
Sega komt dit jaar met een speciale controller voor Japan, het gaat hier om een kopie van de arcadeautomaten. De PS3 versie zal grafisch ook bijna identiek zijn aan de arcade versie.
Waarschijnlijk zal de speciale arcade controller in europa en de VS niet verkrijgbaar zijn maar dit is nog niet bekend gemaakt door Sega.
Crysis rip-off confirmedquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef SToRM81 het volgende:
Nog wat Resistance schermen, waarop te zien is dat je ook wat grotere tegenstanders gaat hebben
[afbeelding]
1st person WW2 themed fantasy game of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Resistance 1st person? Of 3rd?
Uhh dit spel komt eerder uit dan Crysis dus dan is Crysis eerder een R:Fom rip-offquote:
Achja... FPS gaan toch al bijna altijd over WW2 of aliens... of allebei!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef BMH het volgende:
1st person WW2 themed fantasy game of iets dergelijks.
Crysis liet natuurlijk maaaaaaaaaaaden eerder de robots zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Uhh dit spel komt eerder uit dan Crysis dus dan is Crysis eerder een R:Fom rip-off
Spel ziet er verder wel puik uit op die screens.
Fanboyquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Crysis liet natuurlijk maaaaaaaaaaaden eerder de robots zien.
Bagger rip-off hoor
En jij denkt dat ze er daarom ook robots in hebben gedaan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Crysis liet natuurlijk maaaaaaaaaaaden eerder de robots zien.
Bagger rip-off hoor
Met of zonder robots het lijkt me een tof spelquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze er daarom ook robots in hebben gedaan?
Resistance liet trouwens vorig jaar al zien dat er robots inzaten, toen had nog nooit iemand een screen van Crysis gezien. Beetje erg ver gezocht om het een rip-off te noemen.
Crysis is echt wel 1 van de eerste games met robots.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Resistance liet trouwens vorig jaar al zien dat er robots inzaten, toen had nog nooit iemand een screen van Crysis gezien. Beetje erg ver gezocht om het een rip-off te noemen.
Dequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |