Maar in games boeit me dit niet zo. Je staat namelijk tegenover dezelfde voorgeprogrammeerde poppetjes waarvan precies vaststaat wat ze wel en niet kunnen en doen, en waar het er alleen omgaat wie op het juiste moment het snelst op de knoppen drukken. Nou whoehoe.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:40 schreef Diablos79 het volgende:
. Enige spellen die ik wel online zo willen spelen zijn Tekken. Omdat die spellen geen uitdaging meer bieden als je ze uit hebt. En het lijkt me leuk om tegen lui te spellen die ook goed zijn in Tekken, zodat je een reden hebt om te oefenen.
Zo is dat bij ieder spel. Het gaat er bij ieder spel om wie het snelste reageerd en de beste taktiek heeft. Dus met zo'n redenatie is iedere spel "Nou whoehoe"..quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar in games boeit me dit niet zo. Je staat namelijk tegenover dezelfde voorgeprogrammeerde poppetjes waarvan precies vaststaat wat ze wel en niet kunnen en doen, en waar het er alleen omgaat wie op het juiste moment het snelst op de knoppen drukken. Nou whoehoe..
Friendslist, ignore functiequote:Op woensdag 13 september 2006 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
Online gamen.Spelen tegen bosmongolen waar het gemiddelde SBS6-volk zich nog intelligent bij zou voelen.
Shooters.
![]()
Single-player games.![]()
te veel spellen doen er ook een online multiplayerfunctie in om het er maar in te hebben. Als je het speelt is het ruk, maar hey, je kan onlinequote:Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind wel dat tegenwoordig te veel word gezeikt als er geen online-optie in een game zit. Alles zal en moet tegenwoordig online zijn anders is het opeens slecht..
Meer dan 60% van de Xbox bezitters maken gebruik van Xbox Live hoor.. Dus dat valt nog te bezien. Bovendien is dat mede het gevolg van het gebrek aan mogelijkheden en organisatie. Bij de PS2 zat ik ook niet online omdat het voor geen meter werkte. Nu op de Xbox 360 vind ik het heerlijk. En op de PC vind ik het ook vaak niet lekker werken (allemaal verschillende protocollen en een hoop gedoe)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Grootste deel van alle gamers gamed nog steeds offline.
Ligt natuurlijk heel erg aan het spel, maar een shooter zonder online functie scoort en verkoopt over het algemeen gewoon minder dan een shooter met online.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:09 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind wel dat tegenwoordig te veel word gezeikt als er geen online-optie in een game zit. Alles zal en moet tegenwoordig online zijn anders is het opeens slecht..
Klopt, gaat gewoon om iedereen die Live gebruikt. Maar goed, dat hoort ook gewoon bij de online dienstquote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef SToRM81 het volgende:
Maar die zullen ook wel het downloaden van demo's enzo erbij gerekend hebben. Dat vind ik momenteel trouwens nog het leukste (handigste) aan Live, dat je een demo kunt binnenhalen en zo even een spel kunt spelen.
De laatste tijd speel ik zelfs meer demo's (TDU, SR) dan dat ik volledige spellen speel![]()
Je bedoeld van de xbox360 bezitters zeker. Want van de xbox bezitters zat misschien net 10% op live.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Meer dan 60% van de Xbox bezitters maken gebruik van Xbox Live hoor.. Dus dat valt nog te bezien. Bovendien is dat mede het gevolg van het gebrek aan mogelijkheden en organisatie. Bij de PS2 zat ik ook niet online omdat het voor geen meter werkte. Nu op de Xbox 360 vind ik het heerlijk. En op de PC vind ik het ook vaak niet lekker werken (allemaal verschillende protocollen en een hoop gedoe)
Bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bedoeld van de xbox360 bezitters zeker. Want van de xbox bezitters zat misschien net 10% op live.
Is nog steeds maar een klein aantal vergeleken met het totale aantal gamers in de wereld. Online gamen(dus ik heb het niet over demo's download via xbox-live) zal een grote groep mensen aanspreken maar de groep mensen die er niks om geeft is waarschijnlijk toch een heel stuk groter.quote:
Als je er nu nog bij zet dat we ermee op moeten houden omdat het niet specifiek over de PS3 gaat, dan heb je een echte Wii-topic reactie wanneer je daar eens discusseerdquote:Op woensdag 13 september 2006 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zit met verbazing te kijken hoe het in een PS3-topique over Live kan gaan
jongens ga eens buiten spelen.
Owh nee, ga gerust door. Ik vind het vooral amusant hoe *kuch* sommigen *kuch* een oordeel kunnen vellen over een online-dienst die nog niet eens beschikbaar is. Ga door, ga vooral door.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je er nu nog bij zet dat we ermee op moeten houden omdat het niet specifiek over de PS3 gaat, dan heb je een echte Wii-topic reactie wanneer je daar eens discusseerd
Het geweldig vinden of het niks vinden is van hetzelfde laken en pak hier, valt me alleen op dat er altijd commentaar is op de mensen die niet positief of gewoon negatief zijn over die zaken die nog niet eens beschikbaar zijn. Maakt het overigens niet uit of het over de PS3/360/Wii gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owh nee, ga gerust door. Ik vind het vooral amusant hoe *kuch* sommigen *kuch* een oordeel kunnen vellen over een online-dienst die nog niet eens beschikbaar is. Ga door, ga vooral door.
niet positief cq negatief zijn over iets kan en mag. Maar zoals *sommigen* halstarrig blijven vasthouden aan "Xbox Live am god, dus PS3-netwerk is ruk" is gewoon amusant om te zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Het geweldig vinden of het niks vinden is van hetzelfde laken en pak hier, valt me alleen op dat er altijd commentaar is op de mensen die niet positief of gewoon negatief zijn over die zaken die nog niet eens beschikbaar zijn. Maakt het overigens niet uit of het over de PS3/360/Wii gaat.
Het is toch niet zo vreemd dat mensen daar nieuwsgierig over zijn? En dat er momenteel twijfels bij gezet worden? Een forum is toch om te discussieren en te speculeren? Volgens mij snap jij het niet helemaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owh nee, ga gerust door. Ik vind het vooral amusant hoe *kuch* sommigen *kuch* een oordeel kunnen vellen over een online-dienst die nog niet eens beschikbaar is. Ga door, ga vooral door.
Vind dat even amusant als dat mensen denken "het is van Sony dus het is goed"quote:Op woensdag 13 september 2006 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet positief cq negatief zijn over iets kan en mag. Maar zoals *sommigen* halstarrig blijven vasthouden aan "Xbox Live am god, dus PS3-netwerk is ruk" is gewoon amusant om te zien.
discussiëren en speculeren is iets anders dan stellen "het is van Sony, het is gratis, dus het is kut."quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is toch niet zo vreemd dat mensen daar nieuwsgierig over zijn? En dat er momenteel twijfels bij gezet worden? Een forum is toch om te discussieren en te speculeren? Volgens mij snap jij het niet helemaal.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind dat even amusant als dat mensen denken "het is van Sony dus het is goed"
Dat zie je dan ook niemand hier beweren. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
discussiëren en speculeren is iets anders dan stellen "het is van Sony, het is gratis, dus het is kut."
Ik hoop niet dat het dè toekomst is. Je mag toch hopen dat ze ook gewoon goede SP games uitbrengen. Moet er niet aan denken dat er alleen nog maar online rpgs zouden zijn(of sowieso alleen maar online games). Online gamen is zeker een mooie toevoeging op het gamen. Maar dat moet het ook blijven, een toevoeging en geen vervanging van SP.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ook ik begin langzamerhand te geloven dat online gaming toch wel dè toekomst is.
Ik denk wel dat SP en MP gewoon naast elkaar blijven bestaan, zijn zat games waarvan het spelconcept niet geschikt is om er een online variant van te maken ook al gaan ze dat natuurlijk wel proberen en soms pakt dat goed uit en soms niet. Maar je kan er eigenlijk wel op rekenen dat steeds meer games online gaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het dè toekomst is. Je mag toch hopen dat ze ook gewoon goede SP games uitbrengen. Moet er niet aan denken dat er alleen nog maar online rpgs zouden zijn(of sowieso alleen maar online games). Online gamen is zeker een mooie toevoeging op het gamen. Maar dat moet het ook blijven, een toevoeging en geen vervanging van SP.
Online gamen wordt enorm gepushed, dat is heel wat anders. En als straks de nieuwigheid er af is dan willen veel mensen ook gewoon goede spellen die ze gewoon zelf, thuis kunnen spelen zonder geouwehoer over multiplayer en online te moeten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
Ik heb geen idee meer wat ik kan verwachten van het nieuwe systeem, maar ik hóóp in ieder geval op veel kwalitatieve online games!Ik heb de laatste tijd wel gemerkt hoeveel meer plezier ik beleef en meer tijd ik besteed aan een goeie online game dan aan een single player game (hoe goed de single player game ook is). Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ook ik begin langzamerhand te geloven dat online gaming toch wel dè toekomst is.
Er wordt niks gepushed, consoles lopen in vergelijking met PC's gewoon achter de feiten aan met online gaming.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Online gamen wordt enorm gepushed, dat is heel wat anders. En als straks de nieuwigheid er af is dan willen veel mensen ook gewoon goede spellen die ze gewoon zelf, thuis kunnen spelen zonder geouwehoer over multiplayer en online te moeten.
Met al die progs op tv tegenwoordig waar een groepje sukkels tegen elkaar gamed wordt het gepushed ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Er wordt niks gepushed, consoles lopen in vergelijking met PC's gewoon achter de feiten aan met online gaming.
tegenwoordig? Gamen tegen elkaar was al een aantal jaar geleden op tv in sommige programma's en in 1 van de korea's hebben ze al jaren tv kanalen waar alleen maar potjes starcraft op worden uitgezonden, dus dit is echt niet iets van tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2006 18:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Met al die progs op tv tegenwoordig waar een groepje sukkels tegen elkaar gamed wordt het gepushed ja.
Dat lijkt me Zuid Koreaquote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef Tain het volgende:
[..]
tegenwoordig? Gamen tegen elkaar was al een aantal jaar geleden op tv in sommige programma's en in 1 van de korea's hebben ze al jaren tv kanalen waar alleen maar potjes starcraft op worden uitgezonden, dus dit is echt niet iets van tegenwoordig
Ik vind het persoonlijk onzin om iets waar nagenoeg niets van bekend is van tevoren al af te kraken of te zeggen van "o, dat gaat nooit beter worden"quote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Het geweldig vinden of het niks vinden is van hetzelfde laken en pak hier, valt me alleen op dat er altijd commentaar is op de mensen die niet positief of gewoon negatief zijn over die zaken die nog niet eens beschikbaar zijn. Maakt het overigens niet uit of het over de PS3/360/Wii gaat.
De enige reden dat niet veel mensen online gamen is omdat het altijd moeilijk instelbaar was en niemand zonder ict diploma kon regelen dat je gemakkelijk kon multiplayeren.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:01 schreef -scorpione- het volgende:
Oh ja, en nu je toch Azie aanhaalt. Leuk hoor dat ze daar online gamen zo leuk vinden, maar moet het dan hier ook allemaal? Ik moet er niet aan denken dat wat de Aziatische gamer graag doet dat dat standaard hier wordt...
laatste jaren bedoel ik ongeveer sinds 1990 meequote:Op woensdag 13 september 2006 19:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat lijkt me Zuid Korea![]()
En de laatste jaren dat noem ik tegenwoordig![]()
nou als je de lijn van PS2-online doortrekt, dan kan ik weinig anders concluderen. Ik heb ze ooit een tijdje geleden horen zeggen dat ze dezelfde structuur zullen houden (open netwerk enzo). Voorlopig ga ik er dus niet vanuit dat het op de PS3 beter zal worden. Echter meningen zijn er om veranderd te worden en ik wacht ook met smart op de TGS en de presentatie van hun online-systeemquote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
discussiëren en speculeren is iets anders dan stellen "het is van Sony, het is gratis, dus het is kut."
Bron: klikquote:Activision: PS3 games gaan $59,99 kosten
Activision heeft laten weten dat hun PS3 games $59,99 gaan kosten. Dat zal dan in Euro's wel evenveel zijn dus ¤59,99. Geruchten dat de Blu-Ray de prijs van games zou doen stijgen, lijken dus niet uit te komen. Ook heeft Activision laten weten dat Spider man 3 hun duurste game ooit zal worden, namelijk $35 miljoen. De PS3 launch games van Activision zijn:
- Call of Duty 3
- Tony Hawk's Project 8
- Marvel Ultimate Alliance
Scans:quote:Just got the newest issue of OPS Mag. Just like to share.
Some quotes:
"Cell has lifted limitations, and those are the two areas that win -audio and physics. And in particular, our own brand of how we use those."
"Burnout Revenge were composed of 12 different parts, cars in Burnout will now have 80 different pieces that can get blown off in a collision."
"Audio was shortchanged on the last generation, but the PS3 has lifted the restrictions. They had 32 voices on the PS2; on the PS3, they're getting 1,000."
-Crash Mode is manipulated by the PS3 tilt functionality.
-Tracks are built in a seamless area (like a city).
-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed.
-New Online mode- Marked Man.
-Downloadable stuff is a Yes.
en als je dan bedenkt dat de videogame markt momenteel groter is dan Hollywood...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef kepler het volgende:
35 miljoen voor een game
ik blijf het veel vindenEchter films gaan geloof ik tegenwoordig over 200 miljoen heen...
En als je dan ook nog bedenkt dat een deel van het geld in dat online gaming wordt gestoptquote:Op donderdag 14 september 2006 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en als je dan bedenkt dat de videogame markt momenteel groter is dan Hollywood...
Bron: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3153593&did=1quote:Sony's PS3 controller can't be called the Dual Shock 3 if it doesn't rumble, so what's the company to do? Rename their controller.
A 1UP user passed along the suggestion that we check the patent records for the name 'Sixaxis' and see what turned up. Scanning the trademark's text it's clear that this could be any number of things (see image above).
However, the term "six axis" has appeared frequently in Sony PR, including multiple times in the May 8, 2006 announcement of the controller's motion sensing functionality:
The controller for PS3 employs breakthrough technology of high-precision, highly sensitive six-axis sensing system that does not require any devices other than the controller itself for seamless interactive operation, thus eliminating additional settings to TVs. With this technology, ways to enjoy PS3 will be further enhanced by accessing PS3 through the network, while retaining the six-axis sensing capability.
So is this palindrome Sony's name for the PS3 controller? Representatives from Sony Computer Entertainment America told 1UP, "We haven't yet announced the name of the controller." But next week at TGS if you see Ken Kutaragi holding up a PS3 controller with a power point slide that reads "SIXAXIS" behind him, don't be surprised.
Burnout is altijd wel vetquote:Op donderdag 14 september 2006 10:29 schreef SToRM81 het volgende:
In de nieuwste (Amerikaanse) OPM staat burnout5, hier kort wat nieuwtjes over die game die ik op een ander forum vond:
[..]
Scans:
http://xs.to/xs.php?h=xs206&d=06374&f=scan0003.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs206&d=06374&f=scan0004.jpg
Gaat een erg goed spel worden denk ik zo![]()
Ik ben erg benieuwd hoe die nieuwe triggers gaan spelen en de toegevoegde tilt wordt bij dit spel goed gebruikt.
Auch.quote:Tony Hawk's Project 8 online only on Xbox 360
A new preview of Activision's Tony Hawk's Project 8 has revealed that the PS3 version will not feature online play.
The preview which can be viewed over on IGN, reveals that the PlayStation 3 version will lack the online play that will be found in the Xbox 360 version. The reason being that Neversoft, the game's developer, only received PS3 beta kits three weeks ago.
The Xbox 360 version will fully support Xbox Live and features classic two-player challenges, a new game called Walls, and eight-player online games.
There's also a doubt over whether the game will make the PlayStation 3's North American launch on November 17, with Neversoft still waiting on final software libraries to be delivered to them. To make up for the lack of online play Neversoft General Manager Scott Pease has said the PlayStation 3 version will include a bunch of exclusive stuff, although didn't say what this would be.
Tony Hawk's Project 8 is expected to ship in Europe for Xbox 360, Xbox, PlayStation 2 and PSP around November time. The PlayStation 3 version will likely be a launch title when the console is released here in March 2007.
Toch nog een goedmakertje zo te zienquote:To make up for the lack of online play Neversoft General Manager Scott Pease has said the PlayStation 3 version will include a bunch of exclusive stuff, although didn't say what this would be.
Dat compenseert natuurlijk niet het gemis aan online gameplay. Wat extra boards, characters en kleding. Meer zal het niet zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 19:19 schreef SToRM81 het volgende:
Dat spel boeit me niet en er is een geldige reden...
[..]
Toch nog een goedmakertje zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |