Ik had gewoon m'n havo af moeten makenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
Had je maar een vak moeten leren...
was 't maar 12 uurquote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef BobbyB het volgende:
Ze kunnen er ook 8 uur van maken, zal je leren.
Hoe laat mag je weer naar huis trouwens? 12 uur? Dus zeik niet.![]()
11 uur dan?quote:
zorg dan dat je verhuist als dat je niet bevalt, pauperquote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Razor21 het volgende:
En jij moet nog werken later? Ik sta godver elke dag 5.30 uur op om 7.45 in sloterdijk te zijn dus zeik niet kenkerhond
Hij zegt toch niet dat het hem niet bevalt, of wel dan? Hij zegt alleen dat TS zich niet zo aan moet stellen en laat even zien hoe vroeg hij op moet ter vergelijking.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
zorg dan dat je verhuist als dat je niet bevalt, pauper
Ts zegt het zelfquote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ik had gewoon m'n havo af moeten maken![]()
opgelost, slotje![]()
welk klophout gaat nu zover van zijn werk wonen?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Razor21 het volgende:
En jij moet nog werken later? Ik sta godver elke dag 5.30 uur op om 7.45 in sloterdijk te zijn dus zeik niet kenkerhond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |