Nee, die is het zeker niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef oranjewaas het volgende:
IKEA dus wel? Groningen dan misschien?
Hebben die wel een ikeaquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
IKEA Hengelo
En die grote IKEA in Groningen dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hebben die wel een ikea. Dacht alleen voor het westen was
.
Het hunebed is aan de rechtskant, bij het kruispunt. Ik heb expres dat veld erbij gedaan zodat de spoorlijn erbij kwam te staan. Het is nameijk lastig te zien welk hunebed het is, aangezien er tientallen zijn. Maar er is maar één hunebed vlakbij het spoor en dat is D15 bij Loon.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:00 schreef Robin__ het volgende:
Hoe de fuck kennen jullie al die plaatsen.. ik zie dat hele hunnebed niet eens op die foto pagina terug
Je hebt inderdaad gelijk. Post de volgende maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar kan iemand controleren of mijn antwoord goed is? Da kan ik een nieuwe opgave posten
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Keizer Karelplein dus
Bijna goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nijmegen, rechtsonder is de schouwburg
Altijd ff de nieuwe stand aangeven. Dat is nu dus:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |