Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik alvast mijn AKQ-afscheid aankondigen trouwens? Na dit topic vind ik het mooi geweest.![]()
vraagsteller beslist. de één is wat strenger dan de anderquote:Op donderdag 7 september 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
Tja ik zal wel een zeur zijn, maar waarom heb je regels als ze toch geschonden mogen worden?
quote:
mijn stanley wat doe jequote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik alvast mijn AKQ-afscheid aankondigen trouwens? Na dit topic vind ik het mooi geweest.![]()
Dat is het niet, maar als ik er nooit meer ben, zouden jullie je misschien zorgen maken.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ook niet. Hij wil gewoon aandacht
![]()
snel editten he, stiekemerdquote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is de nieuwe vraag?
Pitcairn trektquote:Op donderdag 7 september 2006 14:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik zei ook al dat ik skipte, en Pitcairn was al in 1838.
Dubbele punten die je zo meteen weer kwijt bent.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad door naar de volgende vraag, het is zonde om het dubbele punten topic helemaal vol te slowchatten
JAAAA nou weet ik het wel.................quote:Op donderdag 7 september 2006 14:45 schreef MaJo het volgende:
2 gokken in een post vind ik niet kunnen. Je krijgt soms opeens een inval die je dan meteen kan posten, maar dit is gewoon 2 gokken. Telt niet dus.
Ik snap die redenering niet goed, uiteindelijk is er een ranglijst met alle punten. Bovendien beginnen we volgend topic met deze punten, dus als je hier veel scoort sta je meteen bovenaanquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dubbele punten die je zo meteen weer kwijt bent.
Voor bezoekers... toerisme is niet echt aan de ordequote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Pitcairn eigenlijk toegankelijk voor 'toeristen'??
Aangezien er nog steeds discussie over was hak ik gewoon de knoop door zodat we weer verder kunnen. Het is niets persoonlijks hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
JAAAA nou weet ik het wel.................
sjeees
Volgend topic iedereen op 0 toch?? Dus geen ranglijst?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap die redenering niet goed, uiteindelijk is er een ranglijst met alle punten. Bovendien beginnen we volgend topic met deze punten, dus als je hier veel scoort sta je meteen bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |