Klopt ja Krijg dat ook steeds als melding. Hoe kan ik het oplossen?quote:
Kweenie precies hoe bij jullei de situatie is maar dat kan twee dingen betekenen:quote:Op donderdag 7 september 2006 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja Krijg dat ook steeds als melding. Hoe kan ik het oplossen?
even zoeken naar wat leuksquote:
Ha Helpt het om op de ene pc het ip adres iets hoger te zetten. Van .200 naar .201 bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja Krijg dat ook steeds als melding. Hoe kan ik het oplossen?
Kweenie of ze weet hoe dat moet, Kan vanaf hier niet inschatten wat haar computerkennis is.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ha Helpt het om op de ene pc het ip adres iets hoger te zetten. Van .200 naar .201 bijvoorbeeld?
We hebben een netwerk dus alle computers staan met elkaar in verbinding. Het zou kunnen dat beide computers hetzelfde ip hebben. Onze systeembeheerder wordt nu gebeldquote:Op donderdag 7 september 2006 14:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kweenie precies hoe bij jullei de situatie is maar dat kan twee dingen betekenen:
1. jullie router/modem/dhcp server doet raar.
2. Een of andere gare gast heeft beide computers hetzelfde statische ip gegeven.
Okayquote:Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een netwerk dus alle computers staan met elkaar in verbinding. Het zou kunnen dat beide computers hetzelfde ip hebben. Onze systeembeheerder wordt nu gebeld
Welkom in AKQ, zo gaat het hierquote:Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef Sitethief het volgende:
Maak ff een topic in DIG, hoeven we hier niet OT
nee wel ietsje meer hoor Stuk of 15/20. Voor mij is de gezelligheid hier ook een belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:08 schreef peaceman het volgende:
Dus 5 vragen per topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |