Een prutser die niet eens normaal een plaatje kan laten zien of hosten...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En wat moet dit nu weer voorstellen?
owjaquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
hahaha die kikker heeft een bouwvakkersreet
Gewoon niet meer doen. Nooit.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:28 schreef brood_korst het volgende:
Waar kan ik me plaatje uploaden ik wil mijn klacht met jullie delen![]()
![]()
www.xs.toquote:Op donderdag 7 september 2006 13:28 schreef brood_korst het volgende:
[..]
owja
daar kom ik echt een stuk verder mee
![]()
![]()
Waar kan ik me plaatje uploaden ik wil mijn klacht met jullie delen![]()
![]()
Maar ondertussen zit je wel droog en rij je straks over 4 baans fluisterasfalt naar huisquote:Op donderdag 7 september 2006 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
Laagopgeleid volk dat het is.
Dat zijn wegenbouwers, of hoe ze dat noemen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je wel droog en rij je straks over 4 baans fluisterasfalt naar huis
Ze kunnen tenminste wel een echt huis bouwen, jij komt niet verder dan een boomhut.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:20 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Dat zijn wegenbouwers, of hoe ze dat noemen.
Bouwvakkers bouwen huizen en andere gebouwen.
En die zitten in de keet stoere verhalen te verhalen. Bovendien wassen ze niet eens hun handen als ze gaan 'schaften'. Dom volk is het gewoon. Een normaal gesprek over de actualiteiten is er niet mee te onderhouden. Behalve als het over voetbal gaat.![]()
Echt niet. Allemaal kunnen ze maar 1 bepaald aspect.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ze kunnen tenminste wel een echt huis bouwen, jij komt niet verder dan een boomhut.![]()
Ze doen tenminste nog iets nuttigs. Al die zogenaamde intellectuelen, waar we er teveel van hebben in dit land, komen niet verder dan praten over hoe we dingen weer moeten veranderen etcetera. Er moet gewoon gewerkt worden godverdomme!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:35 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Echt niet. Allemaal kunnen ze maar 1 bepaald aspect.
De een kan slechts beton storten, de ander slechts een muurtje bouwen, de ander weer slechts leidingen frezen de hele dag.
Weer de ander kan alleen maar stucadoren, of electriciteit aanleggen.
ps: wel respect voor deze mensen hoor.
Wat ben jij toch een enorme kneus met je vooroordelen!!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Bouwvakkers zijn kut. Ze zijn dom en wonen 9 van de 10 keer nog bij hun ouders. Ze rijden altijd in Opels rondt, of ze gaan met de fiets met een broodtrommel achterop. Verder kosten ze alleen maar geld omdat ze op hun 40e al in de ziektewet raken. Verder denken ze indruk te kunnen maken op jonge grietjes door ze na te fluiten. De laatste keer dat ik dat deed, fietste ik nog op een driewieler.
Jij zit ook regelmatig in een schaftkeet neem ik aan?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:20 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Dat zijn wegenbouwers, of hoe ze dat noemen.
Bouwvakkers bouwen huizen en andere gebouwen.
En die zitten in de keet stoere verhalen te verhalen. Bovendien wassen ze niet eens hun handen als ze gaan 'schaften'. Dom volk is het gewoon. Een normaal gesprek over de actualiteiten is er niet mee te onderhouden. Behalve als het over voetbal gaat.![]()
Ik zou er niet te serieus op reageren als ik jou was. Dit blijft fok natuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Sassoon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme kneus met je vooroordelen!!
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, en dan praten we wel verder.
Met vriendelijke groet, een Bouwvakker.
Ik heb nou eenmaal een enorme hekel aan mensen met vooroordelen...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:31 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Ik zou er niet te serieus op reageren als ik jou was. Dit blijft fok natuurlijk
HAHAHA VET! KIJK DAN! EEN BOUWVAKKER!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Sassoon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme kneus met je vooroordelen!!
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, en dan praten we wel verder.
Met vriendelijke groet, een Bouwvakker.
Zo, dat is nog eens een intelligente opmerking zeg...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
HAHAHA VET! KIJK DAN! EEN BOUWVAKKER!![]()
![]()
'Opmerking opmerking'.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:49 schreef Sassoon het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens een intelligente opmerking opmerking zeg...![]()
Zo! Jij hebt je ogen ook niet in je zak zitten, zeg!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Er staat een brievenbus naast die bouwvakker .....![]()
Nee tuurlijk niet .... dat kan heul nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo! Jij hebt je ogen ook niet in je zak zitten, zeg!
een opmerking die nergens op?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik haat bouwvakkers.
Laagopgeleid volk dat het is.
Klootjesvolk?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef brood_korst het volgende:
kijk die vette reacties hier dan![]()
Klootjesvolk VS Bouwvakkers
Mjam
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klootjesvolk?
Ik ben de fakking elite van onze maatschappij, brood_knaap! Ik zit op de universiteit man.
Dus ? Je kan van mij part op het dak zitten van die universiteit maar dat kan iedereen. Op een universiteit een opleiding volgen dat kan niet iedereen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klootjesvolk?
Ik ben de fakking elite van onze maatschappij, brood_knaap! Ik zit op de universiteit man.
Elite...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klootjesvolk?
WOAAAAAAAW kijk naar braun ,wat een ongelovelijke stoere kerel!!!!! AANBID BRAUN OH GOD TOCH WAT EEN VENTquote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klootjesvolk?
Kijk brood_korst bijdehand doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Dus ? Je kan van mij part op het dak zitten van die universiteit maar dat kan iedereen. Op een universiteit een opleiding volgen dat kan niet iedereen.
Iedereen kan op een universiteit zitten, je kan ook op een kruk zitten of een bank![]()
En dan zit jij met je universitaire verstand op fok en heb jij zoeen ondertitel en sigquote:Op donderdag 7 september 2006 22:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kijk brood_korst bijdehand doen.
Ik zal het even voor je in Jip & Janneke taal doen, want je bent tenslotte ook maar heftruckchauf. Ik studeer dus aan de universiteit en zal daarmee een universitaire titel behalen, waardoor ik later iedereen keihard PWN qua salaris en stoerheid!
Dat heet "studentikoos"quote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
En dan zit jij met je universitaire verstand op fok en heb jij zoeen ondertitel en sig![]()
Ik moest om je glimlachen (voor het eerst)quote:laat me niet lache, je hebt gewoon je groenstrook diploma op zak en je heb overdag een oranje gemeente jas aan![]()
BrauN, je bent een enorme idioot...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kijk brood_korst bijdehand doen.
Ik zal het even voor je in Jip & Janneke taal doen, want je bent tenslotte ook maar heftruckchauf. Ik studeer dus aan de universiteit en zal daarmee een universitaire titel behalen, waardoor ik later iedereen keihard PWN qua salaris en stoerheid!
YEEEY YEEEYquote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dat heet "studentikoos"![]()
[..]
Ik moest om je glimlachen (voor het eerst)
Ja eigenlijk lag ik dubbel. Je hebt die BrauN wel even goed op z'n nummer gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef brood_korst het volgende:
Je moest stiekem wel keihard lache![]()
![]()
Je hoeft maar een negatieve opmerking te maken over bouwvakkers en ze happenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef brood_korst het volgende:
kijk die vette reacties hier dan![]()
Klootjesvolk VS Bouwvakkers
Mjam
Ik gepwnd?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef brood_korst het volgende:
BrauN du bist gepwnd wie unne labiele humeau
O O O O Oquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik gepwnd?
Ik lach om jullie, stelletje onwijze arbeiders!
Jij gaat echt falen in de maatschappijquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik gepwnd?
Ik lach om jullie, stelletje onwijze arbeiders!
Was je liever met een knappe jongere kerel meegegaan dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:57 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik heb vroeger weleens vakantiewerk gedaan in de bouw.
Moest ik met een vieze lelijke vrijgezelle kerel van een jaar of 40 mee.
Ben je toen ge-assraped?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:57 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik heb vroeger weleens vakantiewerk gedaan in de bouw.
Moest ik met een vieze lelijke vrijgezelle kerel van een jaar of 40 mee.
opzich wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Was je liever met een knappe jongere kerel meegegaan dan?
Nee dat niet.quote:
Wehhehe ze vinden je dus een ongelooflijke kneus waar ze geen respect voor hebben. Maakt niet iedereen niet iedereen heeft natuurlijk de genetische jackpot die ik met mijn geboorte heb meegekregen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:10 schreef Sebash het volgende:
Bouwvakkers... klootjesvolk, gaan ze een beetje mijn vriendin nafluiten als ik er naast loop.
Eikels, in die josti golfjes van ze altijd...
Ieder ze vakquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik hou niet zo van werk waar je vieze kleren en handen van krijgt.
lol jij laat je dus gewoon opnaaien door bouwvakkers. Respect voor de bouwbakkersquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:10 schreef Sebash het volgende:
Bouwvakkers... klootjesvolk, gaan ze een beetje mijn vriendin nafluiten als ik er naast loop.
als ze aandacht krijgt van een echte kerelquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:10 schreef Sebash het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |