quote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik zou haar niet lelijker kunnen maken als ik er een fake van maak....het is al 1 fake.
Dat kan harderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Mee eens, dat was wel een mooie open deurquote:Op donderdag 7 september 2006 13:23 schreef LeonII het volgende:
Ik mis het woord bakpapier in de TT, beetje gemiste kans.
Ook maar het waren uiteindelijk de chemicalieen in het bakpapier die haar vloerden.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is Hilde oververmoeid geraakt van het suikerklontjes klaarleggen en wijn drinken?
Ojee, ik geloof dat het tijd wordt dat ik de streams weer aanzetquote:Op donderdag 7 september 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook maar het waren uiteindelijk de chemicalieen in het bakpapier die haar vloerden.
Hilde is liever lui dan moe maar als er in de dbk een karaf wijn staat is ze zo uit dequote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is Hilde oververmoeid geraakt van het suikerklontjes klaarleggen en wijn drinken?
Wie weet geeft BB haar vandaag nog wel vloeitjes vóórdat de bestelling binnen isquote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hilde is liever lui dan moe maar als er in de dbk een karaf wijn staat is ze zo uit de
veren
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef DMZ het volgende:
schokkend, Hilde draaide zich om. Een hele halve draai. Wat een energie zit er toch in dat mens
Een grote Havanna zou beter zijn dan houd ze haar grote muil misschien even dicht, met haar gezeur en aanstellerijquote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet geeft BB haar vandaag nog wel vloeitjes vóórdat de bestelling binnen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |