IDD dat je ook weer naar beneden moet...heb het ook heel erg met steile trappen op stations...vooral die trappen waar je onder de treden door kan kijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef Miesjel het volgende:
Hoogtevrees en angst voor spinnen zijn de twee angsten die niet zijn aangeleerd.
Deze totaal nutteloze informatie werd u aangeboden door Miesjel, Miesjel voor al uw nutteloze informatie.
Maar ik heb er ook last van. Ooit een klimcursus gedaan in poging er van af te komen, maar helaas. Omhoog klimmen is prima, maar de gedachte dat je ook weer naar beneden moet....
die gaat in m'n ondertitel denk ikquote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef Miesjel het volgende:
Deze totaal nutteloze informatie werd u aangeboden door Miesjel, Miesjel voor al uw nutteloze informatie
Ik heb ooit een overdosis aan Keizerstad FM gehad. En al die reclames eindige op dezelfde manier. Ik ben verloren voor het leven.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
die gaat in m'n ondertitel denk ik![]()
De teringquote:
Je zou dat hele pleuris end naar boven zijn geklommen en dan ontdekken dat je je schroevendraaier bent vergetenquote:
maar die is wel heel erg gaaf, die Sears Tower in Chick-a-go!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:47 schreef Razor21 het volgende:
...
Heb wel de Sear Towers in Chicago beklommen 1 uur in de rij gestaan en 5 min. boven geweest![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je zou dat hele pleuris end naar boven zijn geklommen en dan ontdekken dat je je schroevendraaier bent vergeten![]()
met fotoshop...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:13 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
wtf, hoe heeft die fotograaf die foto gemaakt![]()
Ach krijg de Pijlstaartrogquote:Op donderdag 7 september 2006 13:08 schreef eellie het volgende:
Om er zeker van te zijn dat je daadwerkelijk hoogtevrees hebt, laat dan los als je tien hoog aan een flat hangt.
Gewoon nog een stukje hoger klimmen en naar beneden mikken met de camera?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:13 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
wtf, hoe heeft die fotograaf die foto gemaakt![]()
Achterover hangendquote:Op donderdag 7 september 2006 13:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon nog een stukje hoger klimmen en naar beneden mikken met de camera?
Die bouwvakkers hebben echt wel een klimgordeltje aan en zitten vast aan de antenne.quote:
Maar hij had geen hoogtevrees.quote:
quote:
Gaaf hoor heb ik vorig jaar gedaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:08 schreef whoops het volgende:
Ik ga overmorgen met een luchtballon vliegen...
Misschien wel hoogtevrees, maar ik denk dat je op zo'n moment daar niet aan denktquote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef Camplo het volgende:
Check this out
http://www.youtube.com/watch?v=EhSpxMpbKTw
Die had geen hoogtevrees.
18+ zet ik er maar ff bij.
Heftigquote:Op donderdag 7 september 2006 13:40 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Misschien wel hoogtevrees, maar ik denk dat je op zo'n moment daar niet aan denkt
Doen en erover heen komen is de enigste optie.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
IDD dat je ook weer naar beneden moet...heb het ook heel erg met steile trappen op stations...vooral die trappen waar je onder de treden door kan kijken![]()
![]()
Dat is natuurlijk niet te vergelijken: bij hoogtevrees heb je alleen maar het idee dat iets gevaarlijk is, autorijden is gevaarlijk. Mensen gaan niet dood aan hoogtevrees: hooguit omdat ze domme dingen doen die worden ingegeven door paniekquote:Op donderdag 7 september 2006 15:28 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hoe kan het dat veel mensen ( waaronder ik ) last hebben van hoogtevrees, terwijl de kans dat je doodgaat groter is als je op de snelweg rijd.
Heeft het iets te maken met directe confrontatie ?
Veel plezier morgenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:08 schreef whoops het volgende:
Ik ga overmorgen met een luchtballon vliegen...
Of het gebouw van Nationale Nederlanden in Rotterdam.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:10 schreef switchboy het volgende:
Moet je naar het gemeentehuis in Den Haag gaan. En dan met zo'n lift naar boven![]()
Aan alle kanten glas. Je bent er wel in een keer van je angst af
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:13 schreef Rhiannon het volgende:
Wat een gezeik. Zo hoog zit de gemiddelde hoerige kut helemaal niet.
Dit is echt nog geen 1000 meter hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef edje34 het volgende:
Dis is pas hoog we zaten op 1000 meter.
[afbeelding]
Klopt de hoogte die we haalden was 1000 meter,van hoger heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:08 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dit is echt nog geen 1000 meter hoor![]()
![]()
Okay ik dacht al. Want deze hoogte lijkt meer 300 meter (1000ft)quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:10 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt de hoogte die we haalden was 1000 meter,van hoger heb ik niet.
wat is hij groot zeg aan de binnenkant.quote:
Klopt het begin is wat onwennig maar als je eenmaal op 1000 meter zit heerlijk joh.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:20 schreef Furious het volgende:
Het schijnt dat je na een kilometer hoogte (ruwweg) geen last meer van hoogtevrees hebt, omdat je simpelweg de hoogte niet meer kunt inschatten.
Hiltonquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:31 schreef wunderbaum het volgende:
Zodra ik weet dat ik kan doodvallen is de hoogtevrees bij mij over.
Trapje![]()
Luchtballon![]()
Niet te hopen dat het glas breekt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef -skippybal- het volgende:
Dan is de CN Tower iets voor jou![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |