Weet ik echt niet. Dit is wat ik aanbiedquote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
Maarreh ik was eens op internet aan het kijken, maar een versie met beide films (dc & biosversie) is er dus niet?
Jawel, die bestaat aangezien ik 'm hier in de kast heb staan. Die versie heet de Supremacy Edition.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
Maarreh ik was eens op internet aan het kijken, maar een versie met beide films (dc & biosversie) is er dus niet?
Overgemaaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef lienelien het volgende:
Sex And The City al verkocht? Anders bied ik ¤16 inc
Ik denk donderdagquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Sorry voor de vertraging...
wanneer ga je 'm versturen?
Op te halen in Amsterdam/Purmerendquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef Bond het volgende:
eventueel ergens op te halen ofzo?
of wat gaat verzenden kosten?
Hmm.. ik heb er maar 1 gehad. Ik heb je wel vandaag gemaild dat ik ze vandaag op de post heb gedaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef Rampestamper het volgende:
Dizer, krijg jij mails van mij? Ik heb namelijk het idee dat het niet helemaal goed gaat...
Ik ben al een tijdje niet in Utrecht geweest. Lijkt me weer eens leuk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef Bond het volgende:
Dan NIET verzenden.
Amsterdam is erg ver weg voor mij. Is utrecht een plek om te ontmoeten? Of is het echt alleen amsterdam of anders niet?
Die van mij ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb er maar 1 gehad. Ik heb je wel vandaag gemaild dat ik ze vandaag op de post heb gedaan.
Dus dat gaat wel goed.
Neequote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. Ik ga zo chekkuh of ik je geld binnen heb
Ja hallo, je hebt het geld pas gisteren overgemaaktquote:
Dat had je gisteren ook al kunnen zienquote:Op woensdag 20 september 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt het geld pas gisteren overgemaakt
Wat ben je toch ook liefquote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat had je gisteren ook al kunnen zien![]()
Maar maakt niet uit, hoor![]()
Dan is alles in ordequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb er maar 1 gehad. Ik heb je wel vandaag gemaild dat ik ze vandaag op de post heb gedaan.
Dus dat gaat wel goed.
Topquote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Rampestamper het volgende:
Nou, geen mail gehad, maar de DVD's zijn wel binnen.
ik zit middenin sollicitatie procedures en kan dus niet met zekerheid zeggen of ik volgende week kan. Is dat een probleem? dat ik het laat weten als ik zekerheid heb? zou tof zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet in Utrecht geweest. Lijkt me weer eens leuk.
Ik wil wel een keer in utrecht afspreken. Alleen weet ik niet of het deze week wordt.
Volgende week?
Wanneer denk je dat te weten?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef Bond het volgende:
[..]
ik zit middenin sollicitatie procedures en kan dus niet met zekerheid zeggen of ik volgende week kan. Is dat een probleem? dat ik het laat weten als ik zekerheid heb? zou tof zijn![]()
Die is al onderweg naar mijn brievenbus. Toch, Dizer?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:11 schreef 045casual het volgende:
20 voor sex and the city mocht hij er nog zijn
Die is al verkocht joh, staat ook niet meer in de OP.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:11 schreef 045casual het volgende:
20 voor sex and the city mocht hij er nog zijn
Kloptquote:Op donderdag 21 september 2006 01:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die is al onderweg naar mijn brievenbus. Toch, Dizer?![]()
![]()
[TK] Highlander the Series DVD's S1 t/m S6!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef 045casual het volgende:
nog iets anders van series in aanbieding?
'hoort'. het is de tpg, hèquote:
ik "hoor" het dan welquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
'hoort'. het is de tpg, hè![]()
Maar dan hoort 'ie 125km verderop te liggen, zal morgen eens contact opnemen met het thuisfront dan![]()
Hehequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
dan moet je toch even je nummer mailen
En anders lees je het maar![]()
Je komt niet een keer langs Amsterdam weer? Verzendkosten van die DVD is 6.20quote:Op maandag 25 september 2006 13:00 schreef R-Tech het volgende:
Jawel, ik heb officieel interesse in The Two Towers, laten we zeggen 15,- inclusief?
heb je trouwens The Fellowship.. ook in de SE versie? Anders wil ik die ook wel![]()
Past goed bij The Return of The King die ik 2 weken terug van je kocht haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |