Ik was bezigquote:
bezig met wát?quote:
jij had het over 'laten horen'quote:Maar ik moet je dus mijn telefoonnummer mailen?
Jou een berichtje te tikkenquote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
bezig met wát?
[..]
jij had het over 'laten horen'![]()
![]()
Nee daar kom ik voorlopig helaas ff niet in de buurt, dus denk dat we het maar op versturen moeten houden..quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je komt niet een keer langs Amsterdam weer? Verzendkosten van die DVD is 6.20![]()
Helaas heb ik The Fellowship (nog niet) in een andere editie kunnen vinden zodat ik mijn huidige kan verkopen. Maar ik laat het wel weten.
15 incl is wel goed. Je bent een terugkerende klant en die moet je tevreden houdenquote:Op maandag 25 september 2006 15:50 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Nee daar kom ik voorlopig helaas ff niet in de buurt, dus denk dat we het maar op versturen moeten houden..
Of je moet even hard gaan zoeken naar deeltje 1 dan plan ik gewoon een bezoekje aan mijn ouders in en kom ik ze allebei ff halen
Eventjes een 5 minuten pauze en zoquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef lienelien het volgende:
Jij had heel geen tijd om te mailen![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eventjes een 5 minuten pauze en zo![]()
you got mail enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
15 incl is wel goed. Je bent een terugkerende klant en die moet je tevreden houden![]()
!
Mail me maar weer
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:28 schreef R-Tech het volgende:
Deel 2 van TlotR kwam gister binnen met de post, geheel onbeschadigt en gaaf als altijd
Thanx Dizer! Prima geregeld!![]()
Oeeps, nee sorryquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:45 schreef DeSiever het volgende:
Heb je Marco Borsato nog? 10 euro inclusief?
Incrowd verkocht en zoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:26 schreef DeSiever het volgende:
Geeft niet, wel jammer! Waar is die gebleven dan?
Dat ik hem aan iemand ga geven die ik kenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:17 schreef DeSiever het volgende:
Wat betekent dat??
Ik heb die DVD al eerder in m'n bezit gehad, maar door inbraak ben ik 'm kwijt geraakt. Ik was zelf bij dat concert dat op de DVD staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |