Tis vanavond op mijn hobbyzolder niet te harden. Mijn pc rebootte, kernel temp in de BIOS was 75 graden!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef Mbrinkman het volgende:
Als je hem wil verzenden heb ik wel 25 inc. over voor dat 15" schermpje.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef 045casual het volgende:
35 euri voor 15 inch tft schermpje, mits hij beneden de 10kg is kan hij verzonden worden met gratis pakje gedoe
Ik denk dat ie zonder voet maar weinig weegt. Wie dus nog zelf zo'n voet heeft liggen of hem toch aan de muur wil gaan bevestigen, is opsturen zonder voet misschien een optie?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef Mbrinkman het volgende:
35 ga ik niet tegen op bieden, noteer me maar als reserve bod als het verzenden je niet teveel kost.
045casual, mail je mij even op nickname @zonnet.nl of -@gmail.com?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:09 schreef 045casual het volgende:
opsturen zonder voet is geen probleem, was toch van plan hem IN de muur te monteren, eventueel als scherm boven mijn bed hehe, laat maar wat weten, mijn bod staat nog altijd op 35 euro!
Er zit een hele batterij jumpers aan de achterkant en ik denk dat ik de juiste instellingen geprobeerd heb, maar weet dat niet zeker. Misschien dat ie dit trouwens alleen doet met Windows maar nietin Linux.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:00 schreef 045casual het volgende:
ben ook nog aan het denken over de HD, is het bekend waarom windows hem maar als 2 gig herkent?
Mailtje onderweg
Ja.quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Speelt die Aiwa DVD ook gebrandde dvd/cd'??
* DVD-speler Aiwa DV370 inclusief AB.quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja.
Alleen rewritable DVD+RW vertikt ie.
Die aktie; moet ik zelf dan het verzenden regelen of kan de ontvanger (jij) dit ook?quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
* DVD-speler Aiwa DV370 inclusief AB.
* DVD-speler Cyberhome CH-402 inclusief AB.
40 inc verzenden...(via de gratis aktie)
Volgens het topic moet jij dt doen..quote:Op maandag 18 september 2006 16:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die aktie; moet ik zelf dan het verzenden regelen of kan de ontvanger (jij) dit ook?
Nog steeds niks.......quote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef 045casual het volgende:
@edvandeberg, email is terug gestuurd toen je mij mailde, niet ontvangen? Mail ik je vanavond ff terug
Als ik dat pakketgedoe kan regelen is dat OK. Ga dit later vandaag doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ga je akkoord met mijn bod???
Top...Let Me Know...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als ik dat pakketgedoe kan regelen is dat OK. Ga dit later vandaag doen.
Mail verstuurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:43 schreef 045casual het volgende:
Mail is wederom gister verstuurd, mail mij anders nog ff op 045casual 'at' home 'pnt' nl Wat een gedoe hehe
Vanochtend gemaild dus. Nog geen antwoord.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:43 schreef 045casual het volgende:
Mail is wederom gister verstuurd, mail mij anders nog ff op 045casual 'at' home 'pnt' nl Wat een gedoe hehe
Heb inmiddels code! Mail me efkes voor verdere afhandeling.quote:
Heb je een probleem met je internetverbinding of alleen versturen van je mail? Als het een probleem is met je e-mail, neem je toch een gratis online e-maildienst?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef 045casual het volgende:
heb wat problemen met mijn @home verbinding, kan wel ontvangen maar nix versturen, word hopelijk snel opgelost, een andere manier waarop ik je contacten?
You Got Mail...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vanochtend gemaild dus. Nog geen antwoord.
[..]
Heb inmiddels code! Mail me efkes voor verdere afhandeling.
Heb GSM-nummer gestuurd per mail.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef 045casual het volgende:
@Ed dat is juist het probleem, alles geprobeerd, gmail, home webmail lycos mail hotmail etc, ik kan wel gewoon alles ontvangen, maar nix versturen dat is de zeik! @home loopt weer eens gigantisch te kutten
Hopelijk een andere manier waarop ik je kan contacten
Ja , dat kan heel goed kloppen.quote:Op maandag 25 september 2006 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kan het zijn dat de betaling er nog niet is?
Nee hoor, geen probleem. Alleen weet ik niet hoe het zit met die code van DHL, of die nog geldig is als er vertraging optreedt.quote:Op maandag 25 september 2006 11:36 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ja , dat kan heel goed kloppen.
Moest zaterdag met spoed naar het Praag voor mijn werk, waar ik nu nog steeds zit
Ik ben pas don/vrij weer terug..
Is dat een probleem???
Anders verkoop je ze maar aan een ander...dan heb ik gewoon pech...
Al thuis? Neem je nog even contact op?quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
* DVD-speler Aiwa DV370 inclusief AB.
* DVD-speler Cyberhome CH-402 inclusief AB.
40 inc verzenden...(via de gratis aktie)
Ophalen/bezichtingen in het pittoreske Montfoort.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
* sA Arctic Cooling Copper Silent 2Lfan met blauwe LED en schakelaartje voor rotatiesnelheid (nieuw in verpakking met koelpasta) EUR 10,00
heb hierin interesse allen waar op te halen aangezien verzending van dit niet echt zinnig lijkt![]()
Wij hebben een hele fraaie bushalte, waar meerdere malen per uur lijn 180 (Utrecht-Gouda) passeert en dan verder nog wat sneldiensten in de spits.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oei lastige ik zie dat montfoort geen station heeft...
is het mogelijk om naar Utrecht of Woerden te komen?
indien ja, kan ik evt woensdag/donderdag ophalen
Hoe de halte heet, weet ik niet precies. Het is in ieder geval de tweede halte na binnenkomst bebouwde kom. Je komt de chauffeur vragen of je er de halte bij garage Van Jaarsveld of de RK begraafplaats uit mag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mmmmm hoe heet die halte dan precies?
dan kan ik misschien om een uur of 1 a 2 langs komen?
Degene die hem (via een post van mij in Tweakers V&A) heeft gekocht is nu op vakantie tot halverwege de maand. Het is dat ikzelf niet eerder met hem kon afspreken, anders was ik hem al kwijt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef siepietheman het volgende:
Ik ben ook geinteresseerd in het TFT scherpie, mocht de andere koop niet doorgaan.
Waar staat het hoogste bod op? Nog steeds 35 euro inc? Zo nee: dan bied ik dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |