Vannacht op trance-reis gegaan
![]()
" Je mag fouten maken, maak je niet druk in het leven, maak fouten en schaam je niet om je fouten, niemand, niemand die jou op je fouten mag wijzen. Voel je niet schuldig over je fouten, laat alles en dan ook alles los, maak je niet druk, je hoeft je niet druk te maken. Niets hoeft in het leven. Laat los allemaal".
Zo ongeveer, en dan op een oppeppende manier. En dan hoge zoemtonen waarvan de hersens gestimuleerd worden
![]()
Vervolgens ga je dus vertellen wat je wilt weten en waar je heen wilt. Ik kreeg het jaar 1700 binnen spontaan maar opeens zag ik het oude Egypte en zag ik een koning praten en zag ik farao's.
Ik zag het onderstaande beeld voor me op een gegeven moment. Niet exact dat beeld maar er zat iemand op een stoel met kledij aan. Ik moest me ook inbeelden wat ik voor schoeisel droeg en ik had houten schoenen aan dus. Ik hoorde mezelf ook vertellen dat mensen die niets deden moesten werken en meewerken. Ik was daar bezig met mensen te vertellen dat ze moesten werken en nog meer. Er waren daar mensen die voerden niets uit en ik was pissig in die tijd en vertelde ze dat ze handjes uit de mouwen moesten steken
![]()
Kan ook zijn dat iemand anders dat aan het vertellen was en dat ik als toeschouwer stond mee te kijken. Kreeg op een gegeven moment de indruk dat ze bezig waren met piramide's bouwen of iets dergelijks. Ik weet dus niet of ik dat vertelde of dat ik in de huid ben gekropen van iemand die daar aan het vertellen was. Dat bedoel ik met dat ik niet weet of ik dat was. Ik heb alleen ingevoerd dat ik terug naar een vorig leven wilde.
![]()
Ik zag een oude Egyptenaar op een stoel zitten en dus echt bewegen ook. Ik hoorde ook gesprekken de hele tijd.
Maar die cd die zorgt er dus voor dat je alles los laat in het leven. Al je schuld-gevoelens en al je twijfel. Alles laat je los zodat je onbezorgd op reis kunt naar een andere tijd en dimensie.
Die geluiden zijn dus echt vibraties. Ik had het geluid van de mp3-speler hoog gezet en ik voelde gewoon trillingen in mijn hoofd de hele tijd.
4 delen bestaat die cd uit. Laatste deel is om in te slapen. Laatste deel bestaat 11 minuten uit zoemen en trillen en klokken. De rest bestaat ook uit zoemen, praten en zoemen en dan krijg je de tijd om zelf op reis te gaan als het praten voorbij is. Ook weer een buis aangesloten die ik vanaf mijn wervel-kolom heb aangesloten op de aarde.
Enige nadeel zijn heftige dromen die ik vannacht had. Ik heb zwaar liggen dromen maar die dromen heb ik ook goed weten af te ronden.
Ik moet dan soms lachen hoe die man bezig is op die cd. " Maak je toch niet druk om die fouten, maak je niet druk!!!! Laat alles los in je leven. Laat alles toch los in je leven. Geen zorgen en schuldgevoelens. Je hoeft helemaal niets nu. Je hoeft niets".
Een mooie oppepper ook. En als ik dan door de oppeppende talk en door de geluiden alles los kan laten, dan kan ik vervolgens gaan reizen.
Ben nog niet tevreden met het resultaat maar dat komt later wel. Wie weet dat ik ooit zelf ga experimenteren met geluiden. Hersen-golven dus ook. Zelf iets samen stellen dat precies passend is op mijn hersens.
Het is dan wel een trance-reis naar een andere tijd, maar ik verlang meer ervan. De visioenen zijn niet helder genoeg te noemen. Ik wil dus echt een visioen krijgen waarbij ik alles tot in de details kan zijn. Maar wie weet eist dat oefening en moet ik nog beter leren alles los te laten.
Loslaten voor het slapen gaan is dus ook van belang. Lig je in bed 's avonds en heb je alles in je zitten van de dag en van de hele week dan kun je niet wegvallen in een slaap. Die trance-reis kun je op een zeker vlak ook vergelijken met in slaap vallen.
In slaap vallen lukt me aardig goed de laatste tijd. En doorslapen ook. Alleen die dromen kunnen nogmaals zwaar zijn.
Is dus echt soms prettig als je van iemand anders hoort dat je helemaal niets moet en hoeft op dat moment, vaak is het bestaan zo ingedeeld dat je moet. Dit moet je en dat moet je. En dan is er zelden tot nooit iemand die jou verteld dat je eens helemaal niets moet.
Een soort persoonlijke coach die je even duidelijk maakt dat je niets moet. En dat is ook de enige manier om op reis te gaan. Zit je hoofd vol gedachtes en verplichtingen die je denkt te moeten volbrengen dan kun je onmogelijk op reis. Loslaten dus
![]()
Alles loslaten, ook het verleden zodat je niets aan je hoofd hebt.
Wat wil je weten vroeg de man van de cd. Ik wilde dus weten over vorige levens en vorige liefdes en toekomstige liefdes. Ik zag dus op een gegeven moment ook een vrouw in beeld komen. De naam kreeg ik niet door.
In de toekomst kijken, maar nogmaals, die cd is niet 100 procent okey. Ik verwacht veel meer hiervan. Ik verwacht zoveel hiervan dat ik niet meer in bed lig maar dat ik echt kan rondlopen in andere tijden en dimensies.
Met deze cd is dat niet mogelijk. Daarom twijfel ik eraan of ik niet misschien voor mezelf zo'n cd moet gaan maken. De klanken en vibraties zelf ontwikkelen en precies afstemmen op mijn eigen hoofd. Die cd die ik heb die is standaard te noemen, ik heb een eigen brein die een aparte behandeling eist.
Dus dat is misschien voor later. Hoeft niet nu. In de toekomst eens kijken of ik programma's kan vinden om die hoge en zware tonen te fabriceren. Ook bellen en klokken hoor je op die cd. Je hoort van die dingen die je buiten hebt hangen in de tuin, van die dingen die je hoort klingelen als het waait.
Kling kling kling.
Alsof het een soort tijdmachine is maar dan anders
[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-11-2006 11:13:40 ]