abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43238137
Heb gehoord van mensen die mediteren waarbij ze uit hun lichaam treden na meer oefeningen. Iemand hier info over, of ervaring mee. Ben erg in geinteresseerd.
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:16:40 #102
64781 bonke
pipo koeie
pi_43239872
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Heb gehoord van mensen die mediteren waarbij ze uit hun lichaam treden na meer oefeningen. Iemand hier info over, of ervaring mee. Ben erg in geinteresseerd.
dat zijn fabeltjes
pies on joe toe
pi_43243418
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:16 schreef bonke het volgende:

[..]

dat zijn fabeltjes
Heb je 't zelf geprobeerd.
  zondag 5 november 2006 @ 09:47:41 #104
64781 bonke
pipo koeie
pi_43253151
jeops, en toen werd ik wakker naast me bed
pies on joe toe
  zondag 5 november 2006 @ 10:37:11 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43253690
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:46 schreef Geartsjuh het volgende:
DV, ik zou je graag een boek willen aanraden:
Intuïtieve ontwikkeling

Het is echt een standaardwerk op het gebied van meditatie. Supersimpel, lekker toegankelijk en down to earth. Nu ben je misschien al wat verder op dit gebied dan het boek, maar er staan een paar hele goede oefeningen in. Vooral op het gebied van visualisatie.
Danke voor de tip

Zal het op het verlanglijstje zetten Eerst dat boekje lezen over Reiki wat ik heb liggen en daarna verder gaan met boeken zoeken

Visualisatie is okey

Denk dat ik weer ga beginnen met hypnose, trance en meditatie. Zeker 4 maanden niets gedaan eraan, wilde eerst die cd's verkopen maar ik ga het alsnog een keer proberen.

Visualisatie gaat trouwens niet slecht hier, een tuin inbeelden lukt me wel. Maar ik wil meer inbeelden

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-11-2006 10:47:00 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43257529
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:37 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Danke voor de tip

Zal het op het verlanglijstje zetten Eerst dat boekje lezen over Reiki wat ik heb liggen en daarna verder gaan met boeken zoeken

Visualisatie is okey

Denk dat ik weer ga beginnen met hypnose, trance en meditatie. Zeker 4 maanden niets gedaan eraan, wilde eerst die cd's verkopen maar ik ga het alsnog een keer proberen.

Visualisatie gaat trouwens niet slecht hier, een tuin inbeelden lukt me wel. Maar ik wil meer inbeelden
Als je een tuin kan inbeelden kan je al aardig veel hoor. Maar een tuin en een tuin is niet hetzelfde . Probeer bijvoorbeeld eens meer details aan te brengen in je visualisatie. Ook meer kleurovergangen of bepaalde lichtinvallen. Het is soms ook vrij lastig om je beeld 'stil' te houden. Je zou bv. kunnen proberen het plaatje tot in detail uit te werken in je hoofd en probeer het vervolgens zo te houden. Er mag niks veranderen. Klinkt heel makkelijk maar in de praktijk best lastig .
  zondag 5 november 2006 @ 13:46:15 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43257712
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:39 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Als je een tuin kan inbeelden kan je al aardig veel hoor. Maar een tuin en een tuin is niet hetzelfde . Probeer bijvoorbeeld eens meer details aan te brengen in je visualisatie. Ook meer kleurovergangen of bepaalde lichtinvallen. Het is soms ook vrij lastig om je beeld 'stil' te houden. Je zou bv. kunnen proberen het plaatje tot in detail uit te werken in je hoofd en probeer het vervolgens zo te houden. Er mag niks veranderen. Klinkt heel makkelijk maar in de praktijk best lastig .

Zelf een nieuwe omgeving voor jezelf creeeren Alsof je bezig bent met een computer-programma. Inderdaad eist dat de nodige oefening. Ik heb 4 maanden niets ermee gedaan maar ik pak het weer op. Zowel de cd met zelf-hypnose als meditatie als trance.

Een vaas met bloemen inbeelden bijvoorbeeld, en dan kleurrijke bloemen erin zetten. Dan moet je alle kleuren goed kunnen inbeelden en dan bloemen ontwerpen. Het lukt me dus vaag. Ik zie dan een vaas met bloemen, maar het lijkt niet gebrand op het netvlies te zijn. Het moet ook stil staan inderdaad.

In de zomer veel geoefend in de tuin, met dit koude weer doe ik het niet zo snel.

Op die trance-cd ga je uit je lichaam treden zoals ik zei, je gaat dan inbeelden dat je gaat vliegen en beeld je een strand in en veel meer.

Je speelt dan toch een beetje voor God of niet

Je bent dan bezig met een wereld maken

Weet niet of ik dat ooit gezegd heb. Ik zat een keer met wierrook in de tuin in de zomer, en ik had muziek opstaan die over het paradijs ging of over eden. Ik was tijdens het luisteren bezig met meditatie en ineens werd de tuin heel groot waar ik inzat. Ik zag palmbomen naar voren komen en de tuin leek wel een onbewoond eiland te worden. De hele omgeving veranderde en ik was dus echt weg van deze aarde. Ik was niet meer aanwezig. Het hele realiteitsbesef verdween en er kwam iets mooiers naar voren.

Ik hoefde niet eens moeite te doen, alsof in de muziek die ik luisterde die beelden in zich had zitten ook. Muziek over paradisum en muziek over een eiland en nog meer.

Ik dacht al van. Straks blijft de achtertuin een paradijs met prive strand Maar het vervaagde weer en toen keerde ik weer terug in de realiteit.

Soms gaat het ook vanzelf dat visualiseren. Ook met die trance-cd. Maar goed, na het kijken van films en het lezen van boeken is je fantasie vanzelf al op een bepaalde manier "geprogrammeerd". Wie weet is het mogelijk dat de fantasie op dat moment een eigen leven gaat leiden en dat de fantasie zichzelf gaat uitbreiden. Dat je dan zelf niet meer zoveel moeite hoeft te doen.

Zonnetje in Limburg nu

Lekker helder licht dat naar binnen schijnt

Kwam net een gedachte bij me op

" Verzin ik dat zonlicht of is dat zonlicht echt? "

Wie weet verzinnen wij mensen wel de realiteit. Dat de realiteit ons eigen massale verzinsel is Maar dat kan ver gaan die gedachte.
pi_43257998
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:46 schreef Dromenvanger het volgende:

Soms gaat het ook vanzelf dat visualiseren. Ook met die trance-cd. Maar goed, na het kijken van films en het lezen van boeken is je fantasie vanzelf al op een bepaalde manier "geprogrammeerd". Wie weet is het mogelijk dat de fantasie op dat moment een eigen leven gaat leiden en dat de fantasie zichzelf gaat uitbreiden. Dat je dan zelf niet meer zoveel moeite hoeft te doen.
Klopt . Een goede meditatiecd kan heel goed helpen bij het visualiseren. Dan laat je jezelf meegaan op de muziek en dan zie je vanzelf dingen. Het lijkt dan idd alsof je er minder moeite voor hoeft te doen .
  zondag 5 november 2006 @ 15:11:45 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43260078
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Klopt . Een goede meditatiecd kan heel goed helpen bij het visualiseren. Dan laat je jezelf meegaan op de muziek en dan zie je vanzelf dingen. Het lijkt dan idd alsof je er minder moeite voor hoeft te doen .

Muziek kan sowieso iets in werking stellen. Dat is de kracht van de juiste muziek bij meditatie.

Die muziek van mijn trance-cd is wetenschappelijk in elkaar gezet. De frequenties en tonen van die muziek zijn afgesteld op de hersens. Vreemde geluiden hoor je dus de hele tijd, maar het zet dus echt iets in werking. Zoals ik al zei Ik ben via die trance cd met die vreemde tonen en klanken naar de middel-eeuwen gegaan Ik hoorde mezelf praten terwijl iemand werd opgehangen. Kan erg vreemd klinken maar ik was echt aanwezig in die tijd. Alleen zag ik de beelden niet, daarom wil ik die cd vaker gebruiken, heb ooit gezegd dat ik die cd ga verkopen maar ik wil richting het verleden of de toekomst met beelden. Die cd ga ik dus niet verkopen. Ik ga ook nog eens een buis aansluiten op mijn ruggengraat om mijn lichaam nog een keer te zuiveren, alle negatieve en vervuilde energie naar het middelpunt van de aarde zenden en dan een denkbeeldige zon alles laten opschonen

Bij meditatie cd's is het mooiere muziek te noemen, maar ook dan ga je echt zweven. Het is ook zweven naar een andere wereld Meditatie is rustgevender dus, bij die trance-reis is het heftiger. Je maakt met die trance-reis meer mee, je maakt meer mee in de zin van, je hebt geen 100 procent controle erop, je voegt een paar zaken in, en vervolgens gaat de reis jou wegvoeren naar een andere plaats en tijd. Je kunt overal terecht komen. Ook in vorige levens.

En je kunt oude liefdes ontmoeten van vorige levens. Bij die trance-cd heb je minder invloed op de reis of trip, ik weet niet meer de procedure van de handelingen, maar je komt voordat je het weet ergens terecht en dan is het maar zien wat er gebeurt. Dood ga je niet eraan natuurlijk. Vaak is het ook verbazing wat naar voren komt. Met open mond meemaken wat zich afspeeld. Visioenen wil ik nog krijgen erbij. Denk dat ik vanavond op trance-reis ga Ik weet de procedure niet meer van wat je allemaal moet doen precies. Contact krijgen met andere werelden en mensen wil ik dus.

Muziek is belangrijk ook. Klassieke muziek is ook prettig. Maar goed. Alles doet terzake. Ook stripboeken lezen en films kijken, trip-beelden wat Jogy schreef. Die heb je ook in winamp zitten of die kun je downloaden.

Soms ben ik naar 3D screensavers aan het kijken om te komen tot een hoger besef

Alle hulpmiddelen aangrijpen om de fantasie te verhogen, en dan hopen dat de fantasie een eigen leven gaat leiden. Niet teveel een eigen leven want dan blijf je in een trip hangen Mijn fantasie mag best een eigen leven gaan leiden, maar ik wil wel terug kunnen keren.

Misschien dat ik vanvavond de meditatie cd ga opzetten weer. Of ik ga nu meditatie-muziek luisteren. Heb genoeg op de harde schijf staan. Het trippen verhogen Ik noem het dus vaak trippen Je kunt op vakantie met het vliegtuig, of je gaat op vakantie thuis

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-11-2006 15:21:59 ]
  zondag 5 november 2006 @ 15:43:34 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43261094

Heb nu Oliver Shanti opstaan

Van deze muziek ga ik spontaan trippen

Paar biertjes erbij en dan is dromenvanger naar het paradijs

Als jullie me niet meer zien dan weten jullie dat ik in hogere sferen verkeer

Die muziek die ik nu heb opstaan hoor je een Aziatische master schreeuwen.

" Born to be free!!!! Free land under the sky. In universal understanding!!!!! No Limitations!!!!!!"

En dan hoor je engelen zingen, in een Arabische taal of iets dergelijks

Jammer dat je topics niet met muziek kunt uitbreiden, anders zou ik dat nummer toevoegen hier. Gaan we met z'n allen trippen

Enigma staat op met push the limits en de rest van al hun albums zet ik hierna op, alleen hun laatste album heb ik niet in mijn collectie maar die ga ik deze maand kopen nog. Enigma is ook goede trip muziek Juiste muziek om in de juiste sfeer te komen

Ik stond even in de garage en daar stonden 2 vazen met kunst-tulpen. 1 vaas met gele tulpen en 1 vaas met rode tulpen. Ik begon bij mezelf te denken van..." Stel nou je kunt van die gele tulpen rode tulpen maken en van die rode tulpen gele tulpen maken".

Simpelweg even naar die tulpen kijken, de ogen dichtdoen en vervolgens de kleur van die tulpen veranderen in jezelf. Van mijn part maak je er blauwe tulpen van of een kleur die nog niet bestaat. Tulpen in de kleuren van de regenboog. Even ogen dicht, vervolgens de ogen weer open en de hele omgeving aanpassen

De garage opruimen in het besef, de ogen dichtdoen, ogen openen vervolgens en dan zien dat de garage is opgeruimd. Een lege krat bier vullen Je eigen realiteit bepalen Ik ga dus uit dat het mogelijk is met heeeeeel veel training Als je echt goed getraind bent daarin dan kun je alles inbeelden en wie weet wel zorgen dat het werkelijkheid gaat zijn

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-11-2006 16:38:00 ]
  maandag 6 november 2006 @ 10:36:18 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43284901
Vannacht op trance-reis gegaan

" Je mag fouten maken, maak je niet druk in het leven, maak fouten en schaam je niet om je fouten, niemand, niemand die jou op je fouten mag wijzen. Voel je niet schuldig over je fouten, laat alles en dan ook alles los, maak je niet druk, je hoeft je niet druk te maken. Niets hoeft in het leven. Laat los allemaal".

Zo ongeveer, en dan op een oppeppende manier. En dan hoge zoemtonen waarvan de hersens gestimuleerd worden

Vervolgens ga je dus vertellen wat je wilt weten en waar je heen wilt. Ik kreeg het jaar 1700 binnen spontaan maar opeens zag ik het oude Egypte en zag ik een koning praten en zag ik farao's.

Ik zag het onderstaande beeld voor me op een gegeven moment. Niet exact dat beeld maar er zat iemand op een stoel met kledij aan. Ik moest me ook inbeelden wat ik voor schoeisel droeg en ik had houten schoenen aan dus. Ik hoorde mezelf ook vertellen dat mensen die niets deden moesten werken en meewerken. Ik was daar bezig met mensen te vertellen dat ze moesten werken en nog meer. Er waren daar mensen die voerden niets uit en ik was pissig in die tijd en vertelde ze dat ze handjes uit de mouwen moesten steken Kan ook zijn dat iemand anders dat aan het vertellen was en dat ik als toeschouwer stond mee te kijken. Kreeg op een gegeven moment de indruk dat ze bezig waren met piramide's bouwen of iets dergelijks. Ik weet dus niet of ik dat vertelde of dat ik in de huid ben gekropen van iemand die daar aan het vertellen was. Dat bedoel ik met dat ik niet weet of ik dat was. Ik heb alleen ingevoerd dat ik terug naar een vorig leven wilde.

Ik zag een oude Egyptenaar op een stoel zitten en dus echt bewegen ook. Ik hoorde ook gesprekken de hele tijd.

Maar die cd die zorgt er dus voor dat je alles los laat in het leven. Al je schuld-gevoelens en al je twijfel. Alles laat je los zodat je onbezorgd op reis kunt naar een andere tijd en dimensie.

Die geluiden zijn dus echt vibraties. Ik had het geluid van de mp3-speler hoog gezet en ik voelde gewoon trillingen in mijn hoofd de hele tijd.

4 delen bestaat die cd uit. Laatste deel is om in te slapen. Laatste deel bestaat 11 minuten uit zoemen en trillen en klokken. De rest bestaat ook uit zoemen, praten en zoemen en dan krijg je de tijd om zelf op reis te gaan als het praten voorbij is. Ook weer een buis aangesloten die ik vanaf mijn wervel-kolom heb aangesloten op de aarde.

Enige nadeel zijn heftige dromen die ik vannacht had. Ik heb zwaar liggen dromen maar die dromen heb ik ook goed weten af te ronden.

Ik moet dan soms lachen hoe die man bezig is op die cd. " Maak je toch niet druk om die fouten, maak je niet druk!!!! Laat alles los in je leven. Laat alles toch los in je leven. Geen zorgen en schuldgevoelens. Je hoeft helemaal niets nu. Je hoeft niets".

Een mooie oppepper ook. En als ik dan door de oppeppende talk en door de geluiden alles los kan laten, dan kan ik vervolgens gaan reizen.

Ben nog niet tevreden met het resultaat maar dat komt later wel. Wie weet dat ik ooit zelf ga experimenteren met geluiden. Hersen-golven dus ook. Zelf iets samen stellen dat precies passend is op mijn hersens.

Het is dan wel een trance-reis naar een andere tijd, maar ik verlang meer ervan. De visioenen zijn niet helder genoeg te noemen. Ik wil dus echt een visioen krijgen waarbij ik alles tot in de details kan zijn. Maar wie weet eist dat oefening en moet ik nog beter leren alles los te laten.

Loslaten voor het slapen gaan is dus ook van belang. Lig je in bed 's avonds en heb je alles in je zitten van de dag en van de hele week dan kun je niet wegvallen in een slaap. Die trance-reis kun je op een zeker vlak ook vergelijken met in slaap vallen.

In slaap vallen lukt me aardig goed de laatste tijd. En doorslapen ook. Alleen die dromen kunnen nogmaals zwaar zijn.

Is dus echt soms prettig als je van iemand anders hoort dat je helemaal niets moet en hoeft op dat moment, vaak is het bestaan zo ingedeeld dat je moet. Dit moet je en dat moet je. En dan is er zelden tot nooit iemand die jou verteld dat je eens helemaal niets moet.

Een soort persoonlijke coach die je even duidelijk maakt dat je niets moet. En dat is ook de enige manier om op reis te gaan. Zit je hoofd vol gedachtes en verplichtingen die je denkt te moeten volbrengen dan kun je onmogelijk op reis. Loslaten dus Alles loslaten, ook het verleden zodat je niets aan je hoofd hebt.

Wat wil je weten vroeg de man van de cd. Ik wilde dus weten over vorige levens en vorige liefdes en toekomstige liefdes. Ik zag dus op een gegeven moment ook een vrouw in beeld komen. De naam kreeg ik niet door.

In de toekomst kijken, maar nogmaals, die cd is niet 100 procent okey. Ik verwacht veel meer hiervan. Ik verwacht zoveel hiervan dat ik niet meer in bed lig maar dat ik echt kan rondlopen in andere tijden en dimensies.

Met deze cd is dat niet mogelijk. Daarom twijfel ik eraan of ik niet misschien voor mezelf zo'n cd moet gaan maken. De klanken en vibraties zelf ontwikkelen en precies afstemmen op mijn eigen hoofd. Die cd die ik heb die is standaard te noemen, ik heb een eigen brein die een aparte behandeling eist.

Dus dat is misschien voor later. Hoeft niet nu. In de toekomst eens kijken of ik programma's kan vinden om die hoge en zware tonen te fabriceren. Ook bellen en klokken hoor je op die cd. Je hoort van die dingen die je buiten hebt hangen in de tuin, van die dingen die je hoort klingelen als het waait.

Kling kling kling.

Alsof het een soort tijdmachine is maar dan anders

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-11-2006 11:13:40 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:46:06 #112
161402 Chatslet
Schudden met die billen :D
pi_43337319
Dromenvanger, zou je hem mij willen sturen? Ik kan er eventueel wel een torrent van maken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:49:02 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43337441
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Chatslet het volgende:
Dromenvanger, zou je hem mij willen sturen? Ik kan er eventueel wel een torrent van maken.
Ik stuur je de trance cd toe en de meditatie cd plus hypnose cd.

Niet vandaag maar morgen of overmorgen. Heb je ergens je email adres staan? Ik zie het al in je profiel staan, ik stuur je morgen sowieso de trance cd toe. Meditatie cd ook. Een beetje delen is wat Jezus wilt Jezus geeft toestemming tot het delen. Brein heeft niets te zeggen. Jezus fluistert mij in. " beste dromenvanger, je mag je cd's delen met anderen, als stichting brein komt zeuren dan zorg ik dat jij niet gepakt wordt"

Jezus is de man van sharity. Lees Sharity. Dus sharen is het motto van Jezus. Jezus staat boven brein. Jezus geeft mij nu opdracht tot online gooien. Daarom ben ik legaal Ik ben zo legaal als rijden door een rood stoplicht.

Hypnose cd moet ik gaan zoeken, die heb ik weer weten te verstoppen waar ik hem zelf niet kan vinden Gisteren dacht ik nog van, waar heb ik dat ding gelegd.

Trance cd is misschien wel het meest interessante, eerst die cd rippen en dan stuur ik hem wel.

Een beetje gratis producten is niet erg. Betalen kun je voor je begrafenis Zelfs als je dood gaat moet je dokken

Of het morgen gebeurt weet ik niet zeker. Mijn 6e zintuig zegt me dat ze me wel krijgen nu. Ze krijgen me wel Ik ben niet gek maar ik vang bepaalde zaken op. Ze krijgen me wel klein hoor ik de hele tijd. Dus ik wacht nog even totdat ik gezondere berichten binnen krijg in mijn radio-head.

Ik heb dus radio-ontvangst in mijn hoofd zitten. Als ik wil kan ik alles afluisteren wereld-wijd. Maar die "gave" moet ik nog uitbreiden.

Eerst wil ik achterhalen wie mij klein wilt krijgen, en waarom ze me klein willen krijgen. Daarna stuur ik de files toe.

Ik handel voorzichtig dus, ik breng mezelf niet in gevaar. Ik ben dus niet klein te krijgen omdat ik kan spioneren bij vijanden. Wie de vijand ook mag zijn.

Dat radio-ontvangst is ook precies de reden waarom ik de lotto nog ga invullen Ik kan alles achterhalen van het heden, verleden en de toekomst. Niet nu allemaal maar straks zeer zeker. En dat doe ik geleidelijk uitbreiden.

Cd's stuur ik pas toe als de situatie veilig is dus. Als ik binnen krijg dat iemand me klein wilt krijgen dan is dat zo. Ik krijg gevaar binnen en alleen gevaar binnen dus. Als ik een waarschuwing hoor van instellingen of mensen die me klein willen krijgen dan is dat zuiver ontvangst.

Dus ik wacht Ik ben niet bang om te verspreiden van mijn cd's, ik hou me eerst bezig met die waarschuwing die binnen kwam. Even prioriteiten stellen. En ook ben ik even twijfelachtig of ik ze wel online moet zetten en moet verzenden. Die waarschuwing kwam direct naar mijn bewering dat ik ze verstuur via email dus.

Eerst zoeken wie mij allemaal klein wilt krijgen. Spioneren

Stratego spelen. Vlag veroveren

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-11-2006 21:03:19 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:08:08 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43338240
Komt vanzelf goed.

Oppakken hoor ik nu. Oppakken.

Kan zijn dat het contact niet zuiver is, maar ik krijg bedreiging binnen de hele tijd. Direct na het schrijven en posten over het verzenden van die cd's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')