abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41577881
...die gewoon in een of ander brak, zelfgemaakt spelertje in een browser venster afspelen i.p.v. in mijn Winamp/Windows Media Player.

Ben je wat verplicht om de hele tijd dat kut browservenstertje, met minder controle dan in je eigen media player, geopend te houden.
pi_41577988
Nee hoor, je kan alle streams in jou eigen speler krijgen als je wil. welk station wil je?
pi_41578032
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:18 schreef Tuvai.net het volgende:
...die gewoon in een of ander brak, zelfgemaakt spelertje in een browser venster afspelen i.p.v. in mijn Winamp/Windows Media Player.

Ben je wat verplicht om de hele tijd dat kut browservenstertje, met minder controle dan in je eigen media player, geopend te houden.
Rechtermuisklik -> View Source

ff zoeken, en tadaa, de link naar de stream.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41578071
haha noob

en dan nog, jij wil die kutstation luisteren.
waarschijnlijk toch kutmuziek
pi_41578120
Ik heb geen zin om elke keer in de slordige broncode naar <embed> tags te zoeken.
pi_41578202
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb geen zin om elke keer in de slordige broncode naar <embed> tags te zoeken.
Zeur dan niet
pi_41578355
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
Zeur dan niet
pi_41578465
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
Zeur dan niet
Oja, enne... CTRL+F
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')