abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41612882
Dit soort zaken lopen bijna altijd met een sisser af. Die Portugezen zullen wel gematsd worden door de UEFA uiteindelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41613038
Nou ja, gematst worden... Het is natuurlijk uberhaupt schandalig als ze uit de CL zouden worden gehaald.
Houd van een lijntje.
pi_41613593
quote:
Babel maakt tevreden tussenbalans op

Amsterdam, 07 sep 2006
Ryan Babel is op de goede weg. Weer op de goede weg, kun je misschien beter zeggen. Na een seizoen waarin weinig speelminuten voor hem waren weggelegd, is de aanvaller inmiddels een vaste waarde in de Ajax-selectie.

Een oud spandoek, nog daterend van het in Nederland gespeelde WK voor landenteams tot 20 jaar, kan weer van zolder worden gehaald. 'Babelachtig' was de korte en bondige tekst op het doek dat ooit een tribune vol Oranje-fans sierde. Het Nederlandse publiek leerde de mannen van bondscoach Foppe de Haan tijdens het jeugd-WK goed kennen. Vooral de kennismaking met selectielid Ryan Babel zal veel voetbalvolgers zijn bijgebleven. De Amsterdammer speelde dat toernooi bij vlagen fenomenaal, of beter gezegd, 'babelachtig' voetbal.

Twee weken geleden keerde de Ajacied kort terug bij zijn oude leermeester. Met Jong Oranje speelde Babel vriendschappelijk gelijk (2-2) tegen Jong Duitsland. Na het jeugd-WK in eigen land en zeven interlands in het 'grote' Oranje debuteerde de Amsterdammer curieus genoeg in de nationale beloftenploeg. Afgelopen zomer maakte de A-international nog speelminuten op het WK in Duitsland.
,,Volgend jaar speelt Jong Oranje een EK, daar mag ik nog aan mee doen'', verklaart Babel zijn eerste optreden in Jong Oranje. ,,Misschien heeft Foppe me voor dat toernooi wel nodig als spits. Met Foppe is het altijd prettig werken. Net als bij Ajax wordt ook onder hem altijd scherp getraind.''

De ster van Babel is dit seizoen weer nadrukkelijk rijzende. De linksbuiten heeft het vertrouwen van zijn trainer en het publiek. Babel probeert het vertrouwen terug te betalen met verfijnd spel. Dat lukt dit seizoen tot nu toe aardig tot goed.
Met twee invalbeurten tijdens de twee EK-walificatiewedstrijden van het 'grote' Oranje op zak (tegen Luxemburg en Wit-Rusland) maakt Babel tevreden de tussenbalans op. De 19-jarige Ajacied is tot nu toe eerste keus als linksbuiten. ,,Ik ben voorlopig eerste keus'', nuanceert Babel. ,,Niets is zeker; elke training moet er weer worden gepresteerd.''

Ajax-trainer Ten Cate liet zich in de week voor Ajax - FC Kopenhagen nog zeer lovend over zijn pupil uit. Babel kan 'een grote' worden, oordeelde de oefenmeester eerlijk en in het openbaar. ,,Ik hoop mijn huidige vorm in elk geval vast te houden'', zegt Babel. Met plotseling oplevende beleving: ,,Als dat lukt, kan ik een leuke tijd tegemoet gaan. Het voelt allemaal goed. Hartstikke goed zelfs. Dat ik eerste keus ben heb ik vooral ook aan mijn trainingen te danken. Elke dag weer wordt gekeken hoe je traint en speelt. En met Kenneth Perez en Markus Rosenberg is in de selectie sprake van behoorlijke concurrentie.''

Bron: Ajax.nl
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41613650
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Dit soort zaken lopen bijna altijd met een sisser af. Die Portugezen zullen wel gematsd worden door de UEFA uiteindelijk.
Dat kan niet, want de FIFA bepaalt de regels. Niet de UEFA.
Als FIFA zegt exit, dan is het exit.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41613823
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Dat kan niet, want de FIFA bepaalt de regels. Niet de UEFA.
Als FIFA zegt exit, dan is het exit.
Dan worden ze door de FIFA gematst
pi_41613972
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Dan worden ze door de FIFA gematst
Dan denk ik dat je de FIFA onderschat.
Die laten het echt niet toe dat zo'n kutclubje hun regels aan de laars lapt en naar de burgerrechter stapt.
Als Gil Vicente doorgaat is het exit Portugal, mark my words. Alleen zal Ajax geen CL spelen/
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:56:32 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41614003
De Fifa kan natuurlijk niet gaan terug krabbelen als ze doorzetten, dan zeg je feitelijk : we hebben geen macht.

Maar ik denk idd NIET dat Ajax er van gaat profiteren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41614061
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
De Fifa kan natuurlijk niet gaan terug krabbelen als ze doorzetten, dan zeg je feitelijk : we hebben geen macht.

\

Als het nou VOOR de eerste ronde had geweest, had ik het nog wel reeel geacht.
Nu niet, ze gaan niet clubs laten inschuiven als er al een ronde is gespeeld. Hoewel dit ze bakken met cash gaat kosten .
pi_41614092
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:

In principe zou dat ook niet helemaal eerlijk zijn.
Het zou HtC en Ajax dan ook sieren wanneer ze niet in zouden gaan op een uitnodiging voor de CL
pi_41614134
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Robar het volgende:

[..]

In principe zou dat ook niet helemaal eerlijk zijn.
Het zou HtC en Ajax dan ook sieren wanneer ze niet in zouden gaan op een uitnodiging voor de CL
zullen we dat maar niet doen
Houd van een lijntje.
pi_41614250
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En dan de CL winnen, terwijl je er niet eens bij hoort, dat wil toch niemand
Die Denen in 92 zijn ook een soort van B-kampioenen

He, misschien is Ajax wel het Denemarken van 1992
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:09:12 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41614343
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.
In 95/6 is het ook gebeurd met Dynamo Kiev, die hadden zelfs al 2 wedstrijden gespeeld.

We hebben het nu wel over 3 ploegen maar als er maar 1 wedstrijd gespeeld is zou het wel kunnen denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41614476
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

zwak!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41614483
Van mij hoeft het niet, op zo'n manier naar de CL. Mooi een jaartje UEFA cup.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:39:12 #215
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41615166
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef JaWi het volgende:
Van mij hoeft het niet, op zo'n manier naar de CL. Mooi Fuck een jaartje UEFA cup.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:41:11 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41615212
Je weet nooit wat voor moois je kan loten ( als je de 2e ronde tenminste haalt ). Zo kom je nog eens ergens.
pi_41615267
Ajax zal wel gek zijn om die Chamions League plaats te weigeren (als het ooit zover komt).

Qua kwaliteit horen we gewoon in de CL thuis. Dat we het hebben weggegeven tegen Kopenhagen doet daar niks aan af.
En financieel zou het ook niet verkeerd zijn.
pi_41615531
Begin toch weer een klein beetje hoop op CL te krijgen, maar zal wel tevergeefs zijn....
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:54:04 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41615591
Als je CL kan spelen moet je het gewoon doen hoor.
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:54:55 #220
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41615619
snap niet dat we er uberhaupt over praten. de kans is 0,001 procent ofzo. Echt weer je vastklampen aan helemaal niks.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:55:57 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41615648
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef PLAE@ het volgende:

snap niet dat we er uberhaupt over praten. de kans is 0,001 procent ofzo. Echt weer je vastklampen aan helemaal niks.
Niemand klampt zich vast, integendeel, iedereen gaat ervanuit dat het niet gaat gebeuren, maar het is nieuws, dus we hebben het erover .
Get woke, go broke!
pi_41615680
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, I was trying to be funny
pi_41615738
Dat Google plaatje

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41615779
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat is niet aan de orde maar een 100% zekerheid.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41615829
quote:
Het aanhouden van ruim 800 supporters na de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip is terecht. Dat heeft het OM vrijdag verklaard. De politie arresteerde in april honderden supporters uit angst voor massale rellen rondom het stadion.
Bijna zestig personen worden vervolgd voor geweld of belediging. Zo'n 150 supporters kregen een straf opgelegd omdat ze zich niet konden identiferen.
De problemen ontstonden bij een viaduct nabij De Kuip. De politie ging over tot een arrestatiegolf nadat een groep supporters weigerde weg te gaan.
De politie had van tevoren gewaarschuwd mensen direct aan te houden als ze zich zouden misdragen. Agenten wilden rellen als bij dezelfde voetbalklassieker een jaar eerder voorkomen. Toen voelden zij zich tijdens de ongeregeldheden zo bedreigd dat ze bijna hun pistool trokken. De politie hield toen 180 supporters aan.
Het aantal aanhoudingen bij de wedstrijd in april lijkt een record. Medewerkers van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme konden zich geen wedstrijd heugen, met zo'n groot aantal arrestaties.
Heel mooi, lekker lang wegstoppen die lui
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')