Maar ado niveau pfff. Ga toch weg man.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Knopper dus ook
Heitinga was 2 seizoenen terug heel erg goed hij zakt gewoon steeds verder weg imo
Ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:37 schreef Vicente het volgende:
Als Ajax voor Heitinga 5 miljoen of meer kan krijgen mogen ze hem wat mij betreft verkopen!
Marco van Basten lijkt op dit moment de controle een beetje kwijt. Laten we eerst genieten van wat Ten Cate gaat doen!
ok ok beetje overdreven maar ik geef alleen aan dat hij bij Ajax daar heen gaan laat m maar bij HSV gaan voetballen of bayern dan kan ie wat verder groeienquote:Op donderdag 7 september 2006 10:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar ado niveau pfff. Ga toch weg man.
Maar hij bewijst nu al sinds het WK dat hij een erg slechte vorm heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:42 schreef F1Bas het volgende:
Aan het eind van afgelopen seizoen ging het gewoon goed(centraal), veel mensen zijn dan alweer vergeten lijkt het.
Marcoquote:EINDHOVEN - Marco van Basten verliet woensdag met een tevreden gevoel het speelveld. "We hebben een goede uitslag neergezet", stelde hij na de overwinning op Wit-Rusland (3-0). "In de eerste helft speelden we acceptabel voetbal. Jammer dat we in de tweede helft angstig werden. Dat was pas afgelopen toen Van Persie de tweede treffer maakte. Daarna hadden we nog vaker dan eenmaal kunnen scoren."
Van Basten verklaarde het broze zelfvertrouwen van zijn ploeg met de wanvertoning van vier dagen eerder tegen Luxemburg. "Zo'n wedstrijd vergeet je nooit helemaal. In de tweede helft zag je dat heel goed. Het lukte even allemaal niet zo goed. We gingen weer trager spelen waardoor we de tegenstander meer vertrouwen gaven."
Heitinga
Van Basten zag hoe John Heitinga net als tegen Luxemburg een slechte indruk maakte. De verdediger stapelde fout op fout en werd voortdurend door zijn eigen supporters uitgefloten. "Ik weet niet waarom hij zo zenuwachtig acteerde", aldus Van Basten. "Hij heeft wel zijn best gedaan."
Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar kon ook niet zijn stempel op de wedstrijd drukken. Van Basten haalde de spits van Ajax voortijdig naar de kant. "Huntelaar had het heel moeilijk. Hij moest voortdurend met twee grote verdedigers duelleren. Dat is niet eenvoudig. Maar dat is ook internationaal voetbal."
Ruud van Nistelrooy en Roy Makaay beleefden in het verleden dezelfde problemen als Huntelaar. Ook zij stonden vaak op een eiland en kregen onvoldoende bespeelbare ballen. "Soms is het lastig om spits te zijn", stelde Van Basten.
De bondscoach verklaarde na de overwinning op Wit-Rusland dat hij de verrichtingen van Patrick Kluivert bij PSV goed zal volgen. "Natuurlijk heeft ook hij de kans om bij Oranje te komen. Dat geldt voor iedereen die heel goed speelt."
Seedorf
Ook voor Seedorf? De middenvelder van AC Milan schitterde vorige week op een toernooi waaraan ook Juventus en Internazionale deelnamen. Hij werd verkozen tot beste speler van het evenement. "Is dat zo?", vroeg Van Basten zich af. "Wij kijken alleen naar officiële wedstrijden. Ik vind het niet zo belangrijk hoe iemand in een vriendschappelijk duel speelt."
Nogmaals, dat is op rechts en daar hoort hij niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar hij bewijst nu al sinds het WK dat hij een erg slechte vorm heeft.
het is een eigenwijze lul, maar voor de rest gaat het welquote:
Sssssssst, kijk uit wat je zegt hier! Er lezen hier ook enkele die hard-fans van Marco van Basten mee, weliswaar gebaseerd op zijn prestaties als voetballer, maar toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
Van mij mag Marco wegblijven. Ik vind 'm arrogant, vervelend en het niet goed doen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sssssssst, kijk uit wat je zegt hier! Er lezen hier ook enkele die hard-fans van Marco van Basten mee, weliswaar gebaseerd op zijn prestaties als voetballer, maar toch.
Iedereen mag hier zijn mening geven lijkt me.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sssssssst, kijk uit wat je zegt hier! Er lezen hier ook enkele die hard-fans van Marco van Basten mee, weliswaar gebaseerd op zijn prestaties als voetballer, maar toch.
Marco van Basten kraak ik af als trainer/coach, want het is een waardeloze bondscoach. Als spits was hij geweldig, dat staat natuurlijk buiten kijf. Maar dat mag ik toch los zien van elkaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Buiten de discussie of Marco wel of geen goede coach is, vind ik het uitermate triest en een teken van een te kort aan historisch besef om het mens en de Ajacied Marco van Basten af te kraken. Hij heeft zich altijd vol ingezet voor Ajax en is een ongelofelijk goed mens, kan in uit persoonlijke ervaring zeggen.
Maar dit is schijnbaar meer de '95'-generatie, die niet verder terug gaan dan Litmanen/Bergkamp/Pettersson. Voor mij blijft Marco een held.
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Iedereen mag hier zijn mening geven lijkt me.
Eens, ik doel ook niet op jou. Als je beetje terug scrollt zie je dat dat door anderen toch regelmatig gedaan wordt. Jij levert je seizoenkaart bij mij in als Marco Oranje Europees Kampioen maakt, ok? Krijg jij die van mij als we ons niet kwalificeren.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten kraak ik af als trainer/coach, want het is een waardeloze bondscoach. Als spits was hij geweldig, dat staat natuurlijk buiten kijf. Maar dat mag ik toch los zien van elkaar?
[..]
Was sarcastisch bedoeld.![]()
Voor mij is hij ook een held maar dat moet niet in de weg staan als je eerlijk naar Marco kijkt en zijn prestaties als coach want die zijn bijzonder slecht en niet om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Buiten de discussie of Marco wel of geen goede coach is, vind ik het uitermate triest en een teken van een te kort aan historisch besef om het mens en de Ajacied Marco van Basten af te kraken. Hij heeft zich altijd vol ingezet voor Ajax en is een ongelofelijk goed mens, kan in uit persoonlijke ervaring zeggen.
Maar dit is schijnbaar meer de '95'-generatie, die niet verder terug gaan dan Litmanen/Bergkamp/Pettersson. Voor mij blijft Marco een held.
Het zal allebei niet gebeuren. We kwalificeren ons redelijk gemakkelijk voor het EK, bij gebrek aan concurrentie en daardoor blijft San Marco bondscoach, waardoor we dramatisch presteren tijdens het EK.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Jij levert je seizoenkaart bij mij in als Marco Oranje Europees Kampioen maakt, ok? Krijg jij die van mij als we ons niet kwalificeren.
Maar je durft die weddenschap niet aan te gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zal allebei niet gebeuren. We kwalificeren ons redelijk gemakkelijk voor het EK, bij gebrek aan concurrentie en daardoor blijft San Marco bondscoach, waardoor we dramatisch presteren tijdens het EK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |