Was net op SBS6 ook wel tof om die Spyker-stickers te zien op die wagen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
Wel stoer hoor dat Spyker Midland heeft gekocht![]()
.
Dat was zeker mooi. Spyker voor teh winquote:Op zondag 10 september 2006 13:03 schreef ElmarO het volgende:
Was net op SBS6 ook wel tof om die Spyker-stickers te zien op die wagen.
Nee, heb nix gehoordquote:Op zondag 10 september 2006 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Iemand al antwoord op de strategieen?
Is er op RTL al een uitzending, mss?
Onmogelijk dat dit HET fragment is waar zoveel ophef over is gemaakt, want hier is echt helemaal niets aan de hand. Als Massa moet liften dan lijkt het mij sterk dat Alonso daar de oorzaak van was. Mocht dit het fragment wel zijn dan vind ik het echt een grote schande en het is toch te gek voor woorden dat een dergelijke uitspraak van de marshals bindend is.quote:Op zondag 10 september 2006 09:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Filmpje van Massa en Alonso.
Als dit blocken is, dan is vijf meter achter een vrouw lopen een verkrachting. Behoorlijk vreemde beslissing van de stewards, hoewel wel duidelijk te horen is dat Massa in Parabolica met het gas moet spelen om op de baan te blijven..
Dank je wel!!quote:Voor Hans (wel in het Fins...)
Helaas heb ik de kwalificatie hh niet gezien maar volgens mij heeft Alonso 1 niet-reguliere stop gemaakt en met nog een paar minuten op de klok een reguliere stop. Maar goed, hoe het is gegaan maakt niet zo heel veel meer uit.quote:Op zondag 10 september 2006 02:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Als ik het wel heb heeft Alonso in Q3 maar 1 stop gemaakt en dat was om zijn banden te vervangen (dus geen reguliere stop). Na die pitstop had hij nog 1,5 minuut om aan zijn flying lap te beginnen. In zijn outlap zou hij Massa in zijn snelle ronde gehinderd moeten hebben.
voor het eerst ben ik het met je eensquote:Op zondag 10 september 2006 13:50 schreef MrX1982 het volgende:
Wees blij dat er zulke mensen zijn in Nederland.
Zeikerds hier.
Nou niet te veel gaan vragen van SBS, he?quote:Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef MrX1982 het volgende:
Staat in het Italiaans. Dat is Latijn.
Voor iemand die met Spyker te maken heeft gehad mag je toch wel verwachten dat hij dat weetquote:Op zondag 10 september 2006 13:54 schreef ElmarO het volgende:
Nou niet te veel gaan vragen van SBS, he?Ze zaten redelijk dichtbij.
ik heb de kwali gekeken vanmorgen en dat was never nooit ophoudenquote:Op zondag 10 september 2006 13:15 schreef TimoBasso het volgende:
De FIA is weer goed bezig,alleen om het seioen naar een top climax te helpen voor de "fans"
Doet me denken aan de kwali van '97 Jerez .. de heerlijke FIA invloed![]()
Alonso je hebt mijn zegen!![]()
De nodige cheques zullen wel zijn uitgeschreven.quote:Op zondag 10 september 2006 13:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nogmaals: helaas, maar het is dus echt het filmpje. Kijk naar de tijd van Alonso en de nog te verstrijken tijd. In een wat groter filmpje van Q3 is het precies hetzelfde, alleen niet onboard bij Alonso.
Hij past zich aan het gemiddelde SBS-niveau aan.quote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor iemand die met Spyker te maken heeft gehad mag je toch wel verwachten dat hij dat weet.
Als je hem zo hoorde dan rijdt hij volgend jaar niet voor Midland/Spyker.. zo kwam het iig op mij over..quote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad nog iets beter trainen op vakkundig ontwijkend antwoorden
Dat las ik ook tussen de regels doorquote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef roelofjan het volgende:
Wat gaf Albers een vaag antwoord?
Rekent hij soms nog op een ander team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |