abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41573376
Ik kom verdomme net uit uit de douche stappen. Heb niet gekeken hoe laat het was voordat ik uit bed stapte
pi_41573403
Hehhe, heb ik ook 1 keer gehad
Dacht toen dat het al 8uur was ofzo
pi_41573418
Maar het gave is dat je dus nog lekker kan slapen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41573433
lol, iedereen heeft dat ooit wel eens gehad, gewoon weer lekker terug bed in kruipen :p anders ben je morgen halverwege je werk/school half dood
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 03:24:29 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41573435
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:10 schreef Crux het volgende:
Ik kom verdomme net uit uit de douche stappen. Heb niet gekeken hoe laat het was voordat ik uit bed stapte
Je ziet toch dat het donker is buiten Hoe laat was je gaan slapen dan? Geweldig toch dat je nog uren kunt pitten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41573467
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je ziet toch dat het donker is buiten Hoe laat was je gaan slapen dan? Geweldig toch dat je nog uren kunt pitten
Mja ik moet er om half 7 uit. Dus dan is het ook nog wel donker

Nja. ik ga maar weer even liggen. Heb al m'n lenzen in gedaan. Maar een keer met slapen dan, had er de vorige keer geen last van
pi_41573475
kut nu kijk ik op de klok en moet er om 7 uur weer uit
nog 3 en een half uur, misschien moet ik maar opblijven dan
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 03:33:57 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41573476
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:31 schreef Crux het volgende:

[..]

Mja ik moet er om half 7 uit. Dus dan is het ook nog wel donker

Nja. ik ga maar weer even liggen. Heb al m'n lenzen in gedaan. Maar een keer met slapen dan, had er de vorige keer geen last van
Een paar uurtjes met lenzen slapen is geen probleem. Heb ze ook wel eens een hele nacht ingehouden en dat gaat best, alleen aan het eind van de dag zijn ze kurkdroog

Truste nog
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 7 september 2006 @ 03:57:06 #9
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41573572
Whehe ik had dat ook een keer. Ik allemaal douchen en aankleden, tas ingepakt. Is het verdomme half 5 des ochtends!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 04:00:58 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41573587
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:57 schreef timmeeeh het volgende:
Whehe ik had dat ook een keer. Ik allemaal douchen en aankleden, tas ingepakt. Is het verdomme half 5 des ochtends!
Ik snap niet zo goed hoe dat kan. Heb je dan geen wekker? Kijk je niet hoe laat het is als je opstaat? Ik wordt altijd wakker door een wekker (want gaar) en als ik eerder wakker wordt kijk ik hoe laat het is en ga ik verder pitten. Kan me gewoon niet voorstellen dat je gewoon zomaar opstaat zonder op te letten. Op die manier kun je ook makkelijk dan veel te laat opstaan.
pi_41573603
Heb t ook één keer gehad. Ergens rond 4 uur in de ochtend onder de douche staan terwijl ik er pas 3 uur later uit moest.
Kijk normaal altijd op de wekker als ik eerder wakker word natuurlijk, maar was toen blijkbaar zo duf dat ik gewoon zonder na te denken onder de douche ben gestapt. Gelukkig begon het nadenken daarna wel en ben ik lekker weer onder de wol gekropen
  donderdag 7 september 2006 @ 04:06:53 #12
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41573606
quote:
Op donderdag 7 september 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dat kan. Heb je dan geen wekker? Kijk je niet hoe laat het is als je opstaat? Ik wordt altijd wakker door een wekker (want gaar) en als ik eerder wakker wordt kijk ik hoe laat het is en ga ik verder pitten. Kan me gewoon niet voorstellen dat je gewoon zomaar opstaat zonder op te letten. Op die manier kun je ook makkelijk dan veel te laat opstaan.
Ik denk niet dat ik 100% wakker was toen dat gebeurde. Normaal kijk ik altijd hoe laat het is en word ik ook wakker door een wekker, maar dit keer dus blijkbaar niet. Een soort automatisme denk ik dat je wakker wordt uit een droom en dat je automatisch je ochtendritueel opstart.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 04:09:06 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41573614
quote:
Op donderdag 7 september 2006 04:05 schreef Supersheep het volgende:
Heb t ook één keer gehad. Ergens rond 4 uur in de ochtend onder de douche staan terwijl ik er pas 3 uur later uit moest.
Kijk normaal altijd op de wekker als ik eerder wakker word natuurlijk, maar was toen blijkbaar zo duf dat ik gewoon zonder na te denken onder de douche ben gestapt. Gelukkig begon het nadenken daarna wel en ben ik lekker weer onder de wol gekropen
Je wordt dan als het ware onder de douche wakker, een soort van "slaapwandelen"? Nooit gehad maar lijkt me wel grappig
Wel eens gehad dat ik niet wist dat de zomertijd in was gegaan en ik dus een uur te vroeg op school kwam
pi_41573622
quote:
Op donderdag 7 september 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je wordt dan als het ware onder de douche wakker, een soort van "slaapwandelen"? Nooit gehad maar lijkt me wel grappig
Wel eens gehad dat ik niet wist dat de zomertijd in was gegaan en ik dus een uur te vroeg op school kwam
slaapwandelen was t gelukkig niet, was me er gewoon bewust van dat ik wakker was, en stond netjes zonder kleren onder de douche
ik was meer nog gewoon half aan t slapen denk ik en had onder de douche ook geen enkel idee dat het nog vrij vroeg was
pi_41573648
Werelds Heb het alleen meestal andersom. Kutterdekut, weer te vaak snooze ingedrukt. Racen onder de douche etc.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41573651
Lol. volgens mij ben ik gisteren te vroeg naar bed gegaan ofzo. Heb nu net weer even een halfuurtje geslapen. En ben wéér wakker geworden. Lol. Normaal word ik altijd door de wekker wakker gemaakt. Ik heb er deze keer niet eens op gelet :/
pi_41573652
Jij hebt iig al geslapen dan.

Ik niet.
pi_41574118
NIET kijken of ik er al absoluut uitmoet.. onmogelijk
pi_41574136
Heb weleens gehad dat ik effe voor het stappen ging slapen. Ik word weer wakker spring onder de douche trek mijn stapkleren aan. trek de deur open is het al licht. Kijk ik op de klok is het al 11uur 's ochtends. Gewoon in 1 ruk doorgeslapen...toen ben ik maar gaan ontbijten haha
  donderdag 7 september 2006 @ 08:41:02 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41574406
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:57 schreef timmeeeh het volgende:
had jij nog mazzel, ik kwam er bij de bushalte pas achter...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41574411
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:08 schreef thaeastwood het volgende:
Heb weleens gehad dat ik effe voor het stappen ging slapen. Ik word weer wakker spring onder de douche trek mijn stapkleren aan. trek de deur open is het al licht. Kijk ik op de klok is het al 11uur 's ochtends. Gewoon in 1 ruk doorgeslapen...toen ben ik maar gaan ontbijten haha
Je bent niet de enige die dat weleens heeft
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 08:41:42 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41574414
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:41 schreef buzzer het volgende:

[..]

had jij nog mazzel, ik kwam er bij de bushalte pas achter...
Hahaha
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41574662
Ik kijk altijd op de klok, maar soms heb ik wel eens dat ik niet goed kijk. Zoals laatst was het 4 uur maar ik dacht dat ik 9 uur zag dus ik rende mijn bed uit en toen ik net weg wou gaan zag ik dat het nog lang geen tijd was.
:)
pi_41575131
quote:
En jij merkt niet dat het geen ochtend is?
Ik weet ook niet wat je gedaan hebt daarna, maar ik zou wakker blijven. Slapen heeft geen zin meer, dan wordt je alleen verneukt van als het zo kort is.
Ik zou gaan levelen
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 7 september 2006 @ 09:50:06 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41575578
so let me get this straight...
je stapt om 3 uur des nachts uit bed, gaat douchen, merkt dat het nog geen moment is om op te staan...
en dan ga je éérst op Fok! je grieven uiten voordat je terug naar bed gaat?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_41575897
Je hebt nu jezelf gepwnd
  donderdag 7 september 2006 @ 10:38:42 #28
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_41576866
Ik had vroeger als klein EvilThijntje eens het pientere idee om pappie en mammie te laten slapen en zelf bammetjes te smeren en naar school te gaan.
Mooi plan, opgestaan brood gemaakt en naar school gefietst (op mijn uberroxxor BMX )
Aangekomen op school, niemand daar...deur dicht..leeg schoolplein. na even gewacht te hebben kwam mamsie met haar in de war en pyama nog zo goed als aan een inmiddels huilend EvilThijntje vertellen dat het zaterdag is
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_41576993
hahaha goffedomme wat een lamlul ben je dan
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41577066
Haha ik maak mijn broertje wel eens te vroeg wakker en dan zeg ik het is kerstmis of het is je verjaardag .
  donderdag 7 september 2006 @ 10:47:18 #32
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41577075
En je daarna verslapen
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_41577084
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef tonks het volgende:
Haha ik maak mijn broertje wel eens te vroeg wakker en dan zeg ik het is kerstmis of het is je verjaardag .
HAHAHAHAHAhahaah. Enen met uitroeptekens enzo.
pi_41577114
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAhahaah. Enen met uitroeptekens enzo.
Das grappig toch? Niet voor hem maar voor mij
pi_41577162
Nee tonks !!!

Al was ik je broertje had ik jou dan de volgende dag wakker gemaakt met een honkbal knuppel en dan gezegt hee broer Het is niet je verjaardag maar pay back time hoerejong
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41577697
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:50 schreef brood_korst het volgende:
Nee tonks !!!

Al was ik je broertje had ik jou dan de volgende dag wakker gemaakt met een honkbal knuppel en dan gezegt hee broer Het is niet je verjaardag maar pay back time hoerejong
En vervolgens haalt ie die zwans uit ze broek en pist hij je onder. Sta je daar in je natte pyama met een knuppel in je hand paybacktime te roepen
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_41577743
quote:
damn idiot, ga dan niet zo vroeg naar bed veel plezier op je intro vandaag
  donderdag 7 september 2006 @ 12:54:10 #38
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_41580654
Wakker schrikken, op de wekker kijken.. Fuck verslapen. Dus ik me haasten, snel douchen, brood smeren enzovoort. En net als je de deur achter je dicht trekt... Hmm, volgens mij is het zaterdag.
wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_41582103
Het is bij mij altijd andersom, 's ochtends wakker worden met het gevoel dat je vrij bent en nog even heerlijk uit kan slapen. Vervolgens gaat om 6:15 de wekker en komt daar langzaam het besef dat je je nest uit moet en aan het werk gaan.
...
pi_41584026
Ik heb ook een keertje zoiets gehad. Had ik al een paar dagen achter elkaar gehad dat ik erg vroeg op moet en tot laat doorwerken. Na de derde dag op rij hiervan was ik 's avonds om 18:00 al helemaal verrot, dus m'n nest ingedoken.

De dag erna moest ik echter om 12 uur beginnen met werken. Word ik tijdens het slapen even wakker, zie ik opeens 12 uur op de wekkerradio staan. ik denk van SHIIIIT ik had er al moeten zijn. Ik dus als de wiedeweerga m'n werkkleding aantrekken en naar beneden sjezen om spullen te pakken. Zegt m'n vader opeens 'wat ga jij nu nog doen?'

Blijkt het 12 uur 's avonds te zijn Dat krijg je dus met van die debiele klokjes die maar 12 uur kunnen verwerken ipv 24 uur
bla
blabla
blablabla
blablablabla
  donderdag 7 september 2006 @ 14:44:44 #41
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41584189
Ik heb eens om 2:00 bij mijn werk gestaan terwijl ik om 6:00 pas moest beginnen. Ik vond het er al erg rustig. Later bleek dat ik niet mijn wekker gehoord heb, maar mijn telefoon, ik had een nieuwe sms.

Ook heb ik mij eens staan aankleden om een uur of 4:00 om naar school te gaan, mijn tas was al ingepakt. Toen kwam mijn moeder vragen waar ik heen ging om 4:00. Om 5:00 deed ik het nog een keer. Alcohol, niet goed voor je.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 15:11:22 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41585001
Ik lig echt in een deuk hier om deze verhalen Ik heb ook wel eens dat je in het weekend laat wakker wordt en helemaal in de stress schiet, maar ik besef me gelukkig wel snel dat het dan weekend is.
pi_41585195
Ja dat ik ook een keer zooheeee heeeeee,

ik had een raketvlucht naar de maan eigenlijk, maar toen viel ik slaap, en werd ik om 9 uur wakker. Maar ja, ik moest er al om 8 uur zijn.. ikke haasten enzo je weet wel... was er helemaal geen raketvlucht
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41592482
omg 14.gif
pi_41592534
Ik heb dat nog nooit meegemaakt gelukkig Maarja, ik zie gelijk of het nog donker is buiten, en ik zie gelijk mn wekker + stereo allebei met klok erin als ik uit mn nest stap, dus kan het niet echt voorkomen ook denk ik
† The 3 Kings †
pi_41592909
dat heb ik als kind zijnde es meegemaakt, toen maakte mn ouders me altijd wakker en ik hoorde gepraat beneden... had al mn schooltasje meegenomen en me al helemaal aangekleed, kom ik beneden is het iets van 12 uur savonds, en ik dacht dat iedereen zich verslapen had en niemand me nog had wakker gemaakt.... slaapdronken stap ik de kamer binnen met mn schoenen in mn hand en zeg: moguh, waarom zijn jullie zo vroeg?

mn ouders me maar weer naar bed gebracht... die ochtend was ik zo moe... raar is dat wel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 september 2006 @ 19:56:09 #47
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_41593108
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef Garbageman het volgende:
Het is bij mij altijd andersom, 's ochtends wakker worden met het gevoel dat je vrij bent en nog even heerlijk uit kan slapen. Vervolgens gaat om 6:15 de wekker en komt daar langzaam het besef dat je je nest uit moet en aan het werk gaan.
Wat dacht je van: 'jeuh! zometeen gaan voetballen, want het is zaterdag!' en vervolgens maandagochtend om 7:15 wakker worden en beseffen dat je weer ee volle week naar school moet.

Dat heb ik dus al meerdere keren gehad toen ik nog op de middelbare school zat
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_41593826
Had ik woensdagochtend om 10 voor 2.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  donderdag 7 september 2006 @ 20:34:45 #49
127232 Quint24
Just follow the star
pi_41594357
ik wel eens gehad van shit het is al half acht ik ben te laat voor me werkt.
schik me de pleurus toen drong het tot me door dat ZATERDAG was.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_41594744
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef Quint24 het volgende:
ik wel eens gehad van shit het is al half acht ik ben te laat voor me werkt.
schik me de pleurus toen drong het tot me door dat ZATERDAG was.
Dat heb ik ook vaak ja, dan ga ik om 7 uur m'n bed uit met het idee dat ik naar school moet. Tijdens m'n ontbijt blijkt het zaterdag te zijn..
pi_41594779
Mensen die elke dag om 7 uur eruit moeten voor school
pi_41594838
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:47 schreef TwyLight het volgende:
...ik elke dag kwart voor 7 om dochter op tijd op school te krijgen....dusse niet lachen
pi_41595056
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Wat is daarmee?
pi_41595647
Herkenbaar. schrik je je eigen dood omdat je wakker wordt, denkt dat je je verslapen hebt. Na 10 minuten het besef dat je nog 2 uur kan blijven liggen en dus terug in bed kruipt. En tenslotte daarna alsnog telefoon krijgen waar ik blijf omdat je je alsnog verlapen hebt...
pi_41595815
whehe zoen toic wie dit moet ik ook eens openen midden in de nacht.
Is es wat anders dan ik kan niet slapen
pi_41596637
Ook lullig, lig ik om een uur of acht nog heerlijk te slapen, maakt mijn vriendin me wakker: "schat, moest jij niet om half negen op je werk zijn?"

Ik was nog op tijd ook....
...
pi_41596959
Grinnik...

De laatste keer dat ik niet op de klok heb gekeken toen ik uit mijn bed kwam stond mijn zoontje een uur te vroeg op school, had mijn wekker perongelijk verkeerd gezet op de een of andere manier.

Ach nou ja, hij vond de tv wel leuk zo vroeg in de ochtend, dat maakt hij normaal niet mee, de uitslaper
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:41:30 #58
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41596983
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:40 schreef erodome het volgende:
Grinnik...

De laatste keer dat ik niet op de klok heb gekeken toen ik uit mijn bed kwam stond mijn zoontje een uur te vroeg op school, had mijn wekker perongelijk verkeerd gezet op de een of andere manier.

Ach nou ja, hij vond de tv wel leuk zo vroeg in de ochtend, dat maakt hij normaal niet mee, de uitslaper
Altijd een uur van te voren uit zn bed trappen dus.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41596990
ik had me een keer 5 minuten verlapen omdat de klok voor stond
  donderdag 7 september 2006 @ 21:46:48 #60
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41597232
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:40 schreef erodome het volgende:
Grinnik...

Mijn moeder heeft mij en mijn zus een keer op een zaterdag wakker gemaakt om naar school te gaan. Denk je uit te kunnen slapen in het weekend.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_41597278
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:41 schreef arneaux het volgende:

[..]

Altijd een uur van te voren uit zn bed trappen dus.
Ben je gek, laat dat kind lekker slapen, dan kan ik ook nog even.
Als ik tijd genoeg heb voor een douche, wat eten enzo dan is het meer dan zat, honden worden uitgelaten met het wegbrengen naar school.

Pfff, ga echt niet vroeger opstaan dan hoogst noodzakelijk zeg!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_41597319
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft mij en mijn zus een keer op een zaterdag wakker gemaakt om naar school te gaan. Denk je uit te kunnen slapen in het weekend.
Ik heb mijn man ook nog weleens in paniek zijn bed uitgejaagd bij nacht en ontij in het weekend, om erachter te komen dat het weekend was.

Dat zijn de mindere momenten in het leven
  donderdag 7 september 2006 @ 22:48:17 #63
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_41599584
Ik kom vaak om 11.00 's ochtends in bed erachter dat ik om 8.30 op school had moeten zijn.
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_41603509
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb mijn man ook nog weleens in paniek zijn bed uitgejaagd bij nacht en ontij in het weekend, om erachter te komen dat het weekend was.

Dat zijn de mindere momenten in het leven
En direct erna harde seks in de nacht/ochtend.. jaja ik heb je door
pi_41603875
Crux, vergeet je vannacht niet om op je wekker te kijken voor je opstaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41612179
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef JohanTop het volgende:

[..]

En direct erna harde seks in de nacht/ochtend.. jaja ik heb je door
Neen, dik balen en weer slapen!
Mijn slapie is nogal heilig zeg maar
pi_41612681
Ik heb mijn wekker sinds kort 10 minuten later gezet dan de daadwerkelijke tijd. En dat scheelt.
pi_41613107
Ik had het ook, maar toen kwam ik er pas achter toen ik op het station stond
pi_41613376
Vinden jullie slapen niet leuk ofzo, ik ben dankbaar voor elk half uurtje dat ik nog kan slapen, kijk dan ook altijd op de wekker als ik wakker word.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:32:21 #70
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_41613404
Wat ook kan : op vrijdagchtend zweren dat het zaterdag is, en gewoon je zaterdagdingen doen, boodschappen, de was enzo. En dan om half twaalf een telefoontje krijgen van je collega of er wat gebeurd is en waar je blijft.
How can I make this topic about me?
pi_41613558
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
...ik elke dag kwart voor 7 om dochter op tijd op school te krijgen....dusse niet lachen
Sorry
pi_41613582
Wakker worden om 3 uur 's ochtends, denken dat het 8 uur is, je voelt je niet zo lekker dus je belt je baas mobiel: "ik kom niet, niet zo lekker enzo.."

Hoe irriteer je je baas.. ><
pi_41614168
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:08 schreef thaeastwood het volgende:
Ga je altijd alleen stappen of zo? Als ik zou liggen te slapen bellen mijn vrienden me wel wakker: "waar blijf je?"
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:13:13 #74
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_41614446
heb ook een keer zo'n actie meegemaakt. sta je om 2 uur 's nachts je tanden te poetsen je haar te doen en je aan te kleden, en word je dan pas echt wakker om te beseffen dat je veels te vroeg bent opgestaan
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')