Vanwege de sexschandalen op het eiland, Sex met minderjarige meisjes, incest, verkrachting, etc.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef macondo het volgende:
Hoe kwam de mannelijke bevolking van Pitcairn recentelijk in het nieuws?
Ja, dat klopt, maar een beetje snelheid hoort er wel bij hier. Had je het geweten dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef peaceman het volgende:
Wordt wel snel opgegeven als iemand het ff niet weet he?!
Bijna goed. Je moet 1 woord weglaten.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:54 schreef macondo het volgende:
Nederlands Instituut Marketing & Advertenties?![]()
Peaceman wist het wel.. hij gaat er elk jaar op vakantie sinds hij weet dat de mannen van het eiland gehaald zijn..quote:Op donderdag 7 september 2006 10:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar een beetje snelheid hoort er wel bij hier. Had je het geweten dan?
Dan is het goed. Nederlands Instituut voor MArketingquote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef macondo het volgende:
Zonder advertenties dan.
Nee totaal niet, maar vond de verandering van vraag wel heel vlot...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar een beetje snelheid hoort er wel bij hier. Had je het geweten dan?
Die naam heb ik wel gehoord. Heeft hij niet iets te maken met die ontvoeringen in Haiti?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:05 schreef macondo het volgende:
Wie is Sal Paradise?
Gewoon een inschatting...quote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar vond de verandering van vraag wel heel vlot...
Not even closequote:Die naam heb ik wel gehoord. Heeft hij niet iets te maken met die ontvoeringen in Haiti?
quote:Seal
Als je ook deelnemer was van Muziektrivia zou je waarschijnlijk anders gaan inschatten.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:20 schreef Oxyligen het volgende:
Was er niet een Sal (die geflipte) in Dog day afternoon?
Dus deelnemen aan Muziektrivia tast je schattingsvaardigheid aan? Dan blijf ik daar weg..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je ook deelnemer was van Muziektrivia zou je waarschijnlijk anders gaan inschatten.![]()
Die heet Winston Smith. En Sal Paradise houdt er een andere levensstijl op na..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef peaceman het volgende:
Ow is dat niet die man uit 1984?
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus deelnemen aan Muziektrivia tast je schattingsvaardigheid aan? Dan blijf ik daar weg..![]()
Hmm toch ken ik die naam... Uit On the road dan wellicht?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Die heet Winston Smith. En Sal Paradise houdt er een andere levensstijl op na..
Maar het is ook wel weer goed dat er 2 topics zijn. AKQ, voor de snelle jongens en MUZ trivia voor de rustige mens.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Het leert je om geduld te hebben... dat het topic niet binnen een paar uur vol hoeft te zijn.![]()
Die 2 kun je qua onderwerp totaal niet met elkaar vergelijken. Qua stijl blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar het is ook wel weer goed dat er 2 topics zijn. AKQ, voor de snelle jongens en MUZ trivia voor de rustige mens.![]()
Misschien niet te vergelijken.. maar jij begonquote:Op donderdag 7 september 2006 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die 2 kun je qua onderwerp totaal niet met elkaar vergelijken. Qua stijl blijkbaar ook niet.
Maar misschien doen hier ook wel meer mensen mee..(en ben ik gewoon een ouwe zeur)
Hee wolliequote:Op donderdag 7 september 2006 12:18 schreef Supersheep het volgende:
![]()
wat druk hier, niet allemaal tegelijk mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |