*tandjespoetsen doet, lurkt en ziet dat Bwennie's puntje is vergetenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had niet gezien dat je het neergezet hadMaar is aangepast!
ok, okquote:Op donderdag 7 september 2006 02:40 schreef tong80 het volgende:
Ok Fabeltjeskrant. Gaan ze om half vier 'snachts mierenneuken
quote:
Sorry Bwenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
*tandjespoetsen doet, lurkt en ziet dat Bwennie's puntje is vergeten![]()
die gast die veel met Andre van Duin deed en vorig jaar is overleden, naam schiet me alleen niet te binnenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen dus stel een makkelijke vrag. Dan ben ik weg.
Wie deed de stem van Meneer den Uil?
Er is een andere user met bijna dezelfde avatarquote:Op donderdag 7 september 2006 02:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
die gast die veel met Andre van Duin deed en vorig jaar is overleden, naam schiet me alleen niet te binnen
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry Bwenben echt niet helder
Heb het aangepast
WTF?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is een andere user met bijna dezelfde avatar
[afbeelding]
desnoods blijf ik nog wel even wakker hoor...quote:
Trusten Majoquote:
Hoe weet je dat het van bellah is? Heb je hem zelf getekend of van internet? In dat geval kun je er weinig over zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
WTF?
Vraag me af hoe lang Bellah die al heeft...
[..]
desnoods blijf ik nog wel even wakker hoor...
Slaap lekker tongquote:
http://forum.fok.nl/usericons/70739/schaapje.jpgquote:Op donderdag 7 september 2006 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van bellah is? Heb je hem zelf getekend of van internet? In dat geval kun je er weinig over zeggen.
Ik ben nog wel efkes onlineZin om een vraag te stellen? Ben even helemaal leeg
Zat in active topics wat te lezen en zag toen een post van haar.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/usericons/70739/schaapje.jpg
userid is dus 70739 en zodoende opgezocht
maar dat plaatje is gewoon van internet en lichtelijk bewerkt tot avatar
hoe kwam je erachter trouwens?
moeite met slapen momenteel?
en welke categorie?
kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 7 september 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zat in active topics wat te lezen en zag toen een post van haar.
Ja slapen wil niet echtdoe maar iets van geschiedenis ofzo, of literatuur
Thanksquote:moet trouwens zeggen dat ik vind dat je je ontzettend sterk houdt (voor zover ik weet dan), terwijl je toch echt in een rotsituatie zit
ja, beetje slecht geformuleerdquote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
Ik snap je vraag nietJe bedoeld wie er op 6 september 1963 is geboren en dus gister jarig was
en dat hoeft echt niet erg te zijn hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
ThanksIk probeer sterk te blijven maar af en toe is het wel erg moeilijk ja
een veel lichter kleurtjequote:Op donderdag 7 september 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
Femke Halsema?
met haar bedoelde ik haar en zeker geen zijquote:Op donderdag 7 september 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
Lousewies kan het niet zijn toch? Die is geloof ik 40. Agnes Kant?
slechte hint dusquote:Op donderdag 7 september 2006 03:11 schreef MaJo het volgende:
Jeegrappig, hij was de eerste aan wie ik dacht. Alleen bracht je me in de war met de hint
Klopt helemaalquote:
nee, eerst een wat moeilijkere hint:quote:Op donderdag 7 september 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:
Challenger?
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:23 schreef MaJo het volgende:
atlantis
goedzo, is niks aanquote:Op donderdag 7 september 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
Jezus Stargatedie serie ken ik alleen weer niet
Noem twee van de huidge Nova-presentatoren
Clairy Polak en Twan Huys is goedquote:Op donderdag 7 september 2006 03:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
goedzo, is niks aan
zuurpruimpje Clary Polak
Pauw is nu niet meer goed
dus Twan Huys
hoe die nieuwe (die eerst interviews voor Den Haag Vandaag deed) heet weet ik niet
Joost Karhof ja, ik hoor een belletjequote:Op donderdag 7 september 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Clairy Polak en Twan Huys is goedDie van Den Haag Vandaag heet Joost Karhof en er is nog een vierde Jeroen nogwat
Schapie + 1
Nee een nieuwe Jeroen. Daarom onthoud ik zijn voornaam ookquote:Op donderdag 7 september 2006 03:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Joost Karhof ja, ik hoor een belletje
Jeroen nogwat? als in Pauw??? die is er toch mee gekapt nu? (of gewoon een andere Jeroen)
stukje songtekst
Something takes a part of me
You and I were meant to be
Wie en welk nummer?
Ook niet helemaal je muzieksmaak volgens mij (ook niet van mij, maar vind het wel een fijn nummertje soms)quote:Op donderdag 7 september 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee een nieuwe Jeroen. Daarom onthoud ik zijn voornaam ook![]()
Tekst komt me bekend voor maar kan het niet plaatsen
denk t toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |