quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*jogy snel de deur uit werkt*
dunno...
je haat me hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in een heule grote meet. Niet dat ik jou niet wil zien hoor
.
Flikker op le0 is van mijquote:
oquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verliefd op je.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]! Je hebt hem wel heel gelaten hé?
Even offtopic: Slaat jouw ondertitel op de titel van een nummer? Zo ja,![]()
Ik dacht het toch ff nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikker op le0 is van mij![]()
[..]
o![]()
Ik heb scherpere tandenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wou je er om vechte
ik bijt hoor![]()
wie ben jij?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikker op le0 is van mij![]()
[..]
o![]()
Rotten jullie eens op. Kuthond. Kutkoequote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wou je er om vechte
ik bijt hoor![]()
Dribbel_ kan je aan de linkerkant boven zien in in de dikgedrukte letters boven het plaatjequote:
Zeg trut, jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Rotten jullie eens op. Kuthond. Kutkoe. Bio is van mij
.
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker duidelijk antwoord.
Ja of nee?
betere wereld begint bij jezelf, he, schat!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_ kan je aan de linkerkant boven zien in in de dikgedrukte letters boven het plaatje
Ik help graag de minder bedeelden in de samenleving![]()
Lief hondjequote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_ kan je aan de linkerkant boven zien in in de dikgedrukte letters boven het plaatje
Ik help graag de minder bedeelden in de samenleving![]()
kusje eropquote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
betere wereld begint bij jezelf, he, schat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |