quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*jogy snel de deur uit werkt*
dunno...
je haat me hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in een heule grote meet. Niet dat ik jou niet wil zien hoor
.
Flikker op le0 is van mijquote:
oquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verliefd op je.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]! Je hebt hem wel heel gelaten hé?
Even offtopic: Slaat jouw ondertitel op de titel van een nummer? Zo ja,![]()
Ik dacht het toch ff nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikker op le0 is van mij![]()
[..]
o![]()
Ik heb scherpere tandenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wou je er om vechte
ik bijt hoor![]()
wie ben jij?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikker op le0 is van mij![]()
[..]
o![]()
Rotten jullie eens op. Kuthond. Kutkoequote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wou je er om vechte
ik bijt hoor![]()
Dribbel_ kan je aan de linkerkant boven zien in in de dikgedrukte letters boven het plaatjequote:
Zeg trut, jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Rotten jullie eens op. Kuthond. Kutkoe. Bio is van mij
.
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker duidelijk antwoord.
Ja of nee?
betere wereld begint bij jezelf, he, schat!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_ kan je aan de linkerkant boven zien in in de dikgedrukte letters boven het plaatje
Ik help graag de minder bedeelden in de samenleving![]()
Lief hondjequote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_ kan je aan de linkerkant boven zien in in de dikgedrukte letters boven het plaatje
Ik help graag de minder bedeelden in de samenleving![]()
kusje eropquote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
betere wereld begint bij jezelf, he, schat!
oh ?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, het ging over jogy verdomme.
Zit misschien wel weer in z'n wekenlijkse tripquote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, het ging over jogy verdomme.
ik heb n zelfs op plaat en ik weet zeker da ik m 17 september ga draaienquote:Op donderdag 7 september 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zullen we trouwen? Dat is nl. mijn favo nummer van dit moment!
Maak me gek! Waar?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb n zelfs op plaat en ik weet zeker da ik m 17 september ga draaien.
OMG! Alleen Helmond...damn..dat is tering verquote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hellmond
samen met fedde le grand en sidney samson!
doe os lekker jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
OMG! Alleen Helmond...damn..dat is tering ver
Maar dan neem ik aan dat je wel een 'fan' bent van de Sneakerz cd's?
Nee. Nu is het een kuttopic geworden. Ik heb een kuttopic geopendquote:Op donderdag 7 september 2006 11:03 schreef Misstique het volgende:
Is Joog nog steeds niet gesignaleerd?
jet is geen kuttopic hoor. we hebben het voor jou alleen even een duwtje in de goeie richting gegevenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Nu is het een kuttopic geworden. Ik heb een kuttopic geopend.
Check.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, hij heeft al gereageerd. Ik vind dat hij open en schoon moet blijven tot je een antwoord hebt.
Jett. Die zou ik graag 's willen bewerken met een koekenpan.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jet is geen kuttopic hoor. we hebben het voor jou alleen even een duwtje in de goeie richting gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |