Heb ik niet gedaan, ben het simpelweg vergeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef knehcs-b het volgende:
Jongens, ik krijg vandaag een brief van de Postbank, of ik me even wil komen legitimeren in het dichstbijzijnde filiaal, en of ze dan ook even m'n identiteitsbewijs mogen scannen en opslaan!!
De Postbank zou dit volgens de Wet moeten doen... Say what?
Van de Rabo of ABN heb ik helemaal geen verzoek daarvoor gehad...
Worden we hier genept??
Jup, anders komen de stoute moslims onze babies opeten ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef knehcs-b het volgende:
. als dat gezeik, heeft zeker weer te maken met terreurdreiging, das tegenwoordig een reden waarmee iedere kritische vraag gesmoord wordt.
Ik weet het echt niet meer precies.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef knehcs-b het volgende:
@ChrisJX en evt. andere 'semi-wetsdienaars':
Vertel aub meer over eventuele 'jurisprudentie' dat het niet verplicht is om je id-bewijs te laten scannen... als dat gezeik, heeft zeker weer te maken met terreurdreiging, das tegenwoordig een reden waarmee iedere kritische vraag gesmoord wordt.
ik ook. ik wacht met smart op een tweede verzoekquote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef jogy het volgende:
Ik most het ook al twee maanden geleden doen. Maar er is wat gezeik over en de banken durven nog niet echt streng te zijn. Ik kan nog steeds pinnen dus het zal me jeuken.
Zoiets heb ik ook gehoord, gewoon rustig afwachten, ik denk niet dat ze zo gauw nog een verzoek sturen/dreigen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef lesley het volgende:
in het limburgs dagblad stomnd een artikel over dat de bank dit niet mag eisen, wete het niet online te vindne helaas
Wil je zo graag je vingerafdruk laten opnemen? Je kunt er ook gewoon heengaan hoor, dan mag je direct.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ook. ik wacht met smart op een tweede verzoek![]()
neequote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wil je zo graag je vingerafdruk laten opnemen? Je kunt er ook gewoon heengaan hoor, dan mag je direct.
Klopt, die sturen nog niets. Er hangen wel in al die vestigingen van die blaadjes dat je ook direct die legitimatie kunt plegen, zodat je niet later hoeft terug te komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ze kunnen aan mijn reet roesten, ik wacht wel tot er een dreigbrief komt. Ik heb ook niks gehad van ABN Amro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |