De Duitsers kregen een strafschop. Jens liep naar voren om de penalty te nemen, maar bedacht zich. Als ik het goed verstaan heb, vond hij het te vernederend voor San Marino als hij die penalty zou nemen. Ook reacties vanuit het veld/de tribune brachten hem op andere gedachte (dacht ik)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was er nou met Lehmann?
hij stond volgens mij al bij het strapschopgebied van San Marino toen de onder andere de spelers van San Marino en de scheids tegen hem riepen: "Fairplay". Toen heeft hij er inderdaad van af gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 06:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Duitsers kregen een strafschop. Jens liep naar voren om de penalty te nemen, maar bedacht zich. Als ik het goed verstaan heb, vond hij het te vernederend voor San Marino als hij die penalty zou nemen. Ook reacties vanuit het veld/de tribune brachten hem op andere gedachte (dacht ik)
Bijna.quote:Op vrijdag 8 september 2006 06:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Duitsers kregen een strafschop. Jens liep naar voren om de penalty te nemen, maar bedacht zich. Als ik het goed verstaan heb, vond hij het te vernederend voor San Marino als hij die penalty zou nemen. Ook reacties vanuit het veld/de tribune brachten hem op andere gedachte (dacht ik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |