abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41601040
Wat was er nou met Lehmann?
Noot noot.
pi_41607682
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was er nou met Lehmann?
De Duitsers kregen een strafschop. Jens liep naar voren om de penalty te nemen, maar bedacht zich. Als ik het goed verstaan heb, vond hij het te vernederend voor San Marino als hij die penalty zou nemen. Ook reacties vanuit het veld/de tribune brachten hem op andere gedachte (dacht ik)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41607785
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 06:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De Duitsers kregen een strafschop. Jens liep naar voren om de penalty te nemen, maar bedacht zich. Als ik het goed verstaan heb, vond hij het te vernederend voor San Marino als hij die penalty zou nemen. Ook reacties vanuit het veld/de tribune brachten hem op andere gedachte (dacht ik)
hij stond volgens mij al bij het strapschopgebied van San Marino toen de onder andere de spelers van San Marino en de scheids tegen hem riepen: "Fairplay". Toen heeft hij er inderdaad van af gezien.
Stop rockin' the boat.
pi_41607868
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 06:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bijna.

De fans spoorden Lehman aan de pingel te nemen, en die liep direct naar voren om dat dus te gaan doen.
De San Marino spelers smeekten om dat toch vooral niet te doen, de 0-12 die op het bord stond was al erg genoeg.
Lehman begreep dat en keerde uiteindelijk terug naar z'n doel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_41615661
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:08:01 #106
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41615980
Wat trouwens als je ze zo nog eens ziet meteen opvalt is hoe bijna alle goals het gevolg zijn van combinaties in 1-tijds voetbal. Zo pak je dus zeker die kleine goden aan, het tempo ligt daarmee meteen véél te hoog voor die landen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')