Nee, jij krijgt persoonlijk straf van mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Herald het volgende:
oh kut die moest in FB
krijg ik nu een ban?
Wie is Erwin?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Erwin, niet lucille
Ik denk Steef Erwin.quote:
Ik ken wel een West Friese Valkparkietjagerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies een Oost groningse snoekbaars hunter.
Nibbixwoud?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken wel een West Friese Valkparkietjager
[afbeelding]
Ja, overhyped en met dezelfde consequenties als je hem post.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar Steve is de nieuwe Tubgirl van FOK! zeg maar?
Een beetje persoonlijk contact is vaak beter dan een mededeling op een forum.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef KhaZ het volgende:
Ik kreeg ook zo'n lieve mail van Lucille![]()
![]()
![]()
Die is ook doodquote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken wel een West Friese Valkparkietjager
[afbeelding]
Van maag-darm-kanaal naar toetsenbord in 0.12 secondenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
Ja, overhyped en met dezelfde consequenties als je hem post.
Ik heb alleen een plaatje van pino gepost in 1 van die topics... maar nogmaals mijn excusesquote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt persoonlijk straf van mij.![]()
En die klootzakken gasten die vandaag Steve Irwin plaatjes gepost hebben die zijn gemaild. En zo niet dan zijn ze bij deze gewaarschuwd.
Jammer, je bent de eerste die de mededeling dus in de wind slaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef KhaZ het volgende:
Moge u sterven, met een kwaadaardig gezwel in uwen kontgat.
Mag ik helpen uitzwaaien?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jammer, je bent de eerste die de mededeling dus in de wind slaat.
Hoezo jammer?!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jammer, je bent de eerste die de mededeling dus in de wind slaat.
Niet nodig, ik neem aan dat je het toch wel begrijpt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:37 schreef sannydude het volgende:
ik wil ook een mailtje lucille
[afbeelding]
Nou nee, er zijn al twee mensen die hier gepost hebben weg.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef spliffy het volgende:
Dus, Lucille, gezien het feit dat dit [KLB] topic gewoon open blijft is dit het niveau dat wel toegestaan is in de klaagbaak?
Ja tuurlijk! ik lees 4 jaar fok en zag dit topic voorbij komen en besloot snel even te registeren!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je je hiervoor speciaal geregistreerd?.
Neenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef spliffy het volgende:
Dus, Lucille, gezien het feit dat dit [KLB] topic gewoon open blijft is dit het niveau dat wel toegestaan is in de klaagbaak?
Op naar F&F dus!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neen
Dit topic is alleen nog open zodat iedereen even weet hoe de vlag hangt momenteel. Iedereen die in dit topic gereageerd heeft kan achteraf nooit zeggen dat ze het niet geweten hebben/![]()
En daar is [MED] tegenwoordig niet meer geschikt voor?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neen
Dit topic is alleen nog open zodat iedereen even weet hoe de vlag hangt momenteel. Iedereen die in dit topic gereageerd heeft kan achteraf nooit zeggen dat ze het niet geweten hebben.
Je denkt toch niet dat dit topic nog erg lang open gaat blijven?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef spliffy het volgende:
[..]
En daar is [MED] tegenwoordig niet meer geschikt voor?
Als ik dit topic een beetje doorlees, ontkracht het openhouden van dit topic het statement dat Lucille zelf gemaakt heeft. Mensen kunnen nu achteraf zeggen dat dit soort gebagger in dit topic wel getolereerd werd en dus binnen de [KLB] policy valt.
Ik had verwacht dat dit topic eerder dicht zou gaanquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dit topic nog erg lang open gaat blijven?
We maken alleen ff een statement, zoals Lucille al aangeeft zijn er al 2 users uit dit topic 'weg'.
Als straks iedereen het zo'n beetje gezien heeft gaat de boel op slot. En er staat wel een med. Kijk maar eens helemaal bovenaan de topiclijst.
Ooh, wanneer ben ik aan de beurtquote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een beetje persoonlijk contact is vaak beter dan een mededeling op een forum.
jij met je avatar danquote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik snap iets niet, een foto van Steve kan je een ban opleveren omdat 3 sukkels t overal plaatsen? ban die sukkels dan.
Dat hadden wij ook, Lucille!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een beetje persoonlijk contact is vaak beter dan een mededeling op een forum.
Nee, mensen die continu in elk topic alleen maar een zinloos plaatje posten kunnen wieberen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik snap iets niet, een foto van Steve kan je een ban opleveren omdat 3 sukkels t overal plaatsen? ban die sukkels dan.
Ook als het plaatjes zijn van lekkere wijven?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, mensen die continu in elk topic alleen maar een zinloos plaatje posten kunnen wieberen.
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ook als het plaatjes zijn van lekkere wijven?
[afbeelding]
Hoe is het met je BMW?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef 2609 het volgende:
ik vind dit eigelijk helemaal geen leuk topic
goed man moet hem alleen effe wassen maar ga ik gewoon laten doen denk ikquote:
Post er eens wat plaatjes vanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef 2609 het volgende:
[..]
goed man moet hem alleen effe wassen maar ga ik gewoon laten doen denk ik
kan ik doen jah maar dan zeggen jullie weer jah die is niet eens van jou enzo ik ken jullie soort welquote:
Mijn soort zoekt waar je die auto hebt staan en steelt zequote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
kan ik doen jah maar dan zeggen jullie weer jah die is niet eens van jou enzo ik ken jullie soort wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |