Nee, jij krijgt persoonlijk straf van mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Herald het volgende:
oh kut die moest in FB
krijg ik nu een ban?
Wie is Erwin?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Erwin, niet lucille
Ik denk Steef Erwin.quote:
Ik ken wel een West Friese Valkparkietjagerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies een Oost groningse snoekbaars hunter.
Nibbixwoud?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken wel een West Friese Valkparkietjager
[afbeelding]
Ja, overhyped en met dezelfde consequenties als je hem post.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar Steve is de nieuwe Tubgirl van FOK! zeg maar?
Een beetje persoonlijk contact is vaak beter dan een mededeling op een forum.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef KhaZ het volgende:
Ik kreeg ook zo'n lieve mail van Lucille![]()
![]()
![]()
Die is ook doodquote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken wel een West Friese Valkparkietjager
[afbeelding]
Van maag-darm-kanaal naar toetsenbord in 0.12 secondenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
Ja, overhyped en met dezelfde consequenties als je hem post.
Ik heb alleen een plaatje van pino gepost in 1 van die topics... maar nogmaals mijn excusesquote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt persoonlijk straf van mij.![]()
En die klootzakken gasten die vandaag Steve Irwin plaatjes gepost hebben die zijn gemaild. En zo niet dan zijn ze bij deze gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |