Jonge pikkies uit Nederland die geen charisma hebben gaan de dartsport verzieken en zeker in Engeland waar de interesse al terugloopt..quote:Op donderdag 7 september 2006 22:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij is nog maar 17. hij word heus wel vlotter in interviews en de beste darter ooit Phil Taylor heeft ook niks met z'n tegenstanders.
King is ook helemaal geen sympathieke gozer. net ook weer hele tijd omkijken naar het publiek toen hij slecht begon te gooien. tijdje geleden weigerde hij tegen een PDC darter spelen.
Ik weet het, maar mijn gevoel verteld me iets anders. Ik mag hem en Jelle gewoon niet qua persoonlijkheid. Neemt niet weg dat zijn prestatie fantastisch isquote:Op donderdag 7 september 2006 22:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij is nog maar 17. hij word heus wel vlotter in interviews en de beste darter ooit Phil Taylor heeft ook niks met z'n tegenstanders.
King is ook helemaal geen sympathieke gozer. net ook weer hele tijd omkijken naar het publiek toen hij slecht begon te gooien. tijdje geleden weigerde hij tegen een PDC darter spelen.
Mijn eerste 180 heb ik in zijn aanwezigheid gegooidquote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heel leuk. Nee, 9-dart Barney natuurlijk
![]()
nopesquote:Op donderdag 7 september 2006 22:19 schreef Mr_Grolsch het volgende:
kunnen jullie nog op het topic over SBS: http://forum.fok.nl/topic/910295
Hier niet meer namelijk ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef Mr_Grolsch het volgende:
zeker ook al door SBS gesloten.... Het topic is denk ik na Hart van Nederland weer online....
Ja maar normaal drink ik Heineken.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
hebben jullie ook zo'n debiele stem nu?
Ik wilde nog even editten...had ik het maar gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar normaal drink ik Heineken.
Bij mij doet hij het gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Mr_Grolsch het volgende:
fijn hoor zo'n live stream.......
Taylor is dan ook een klasse apart natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |