Beter iets dan helemaal nietsquote:Op donderdag 7 september 2006 21:44 schreef trepper het volgende:
verdomme die kutstream zeg
Net als van Gerwen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:45 schreef JanJanJan het volgende:
Dat dartspubliek is echt om je voor kapot te schamen inderdaad
Inderdaad WAT EEN TERINGTYFUSHOERENZENDER is het tochquote:Op donderdag 7 september 2006 21:45 schreef t0n het volgende:
GODKANKERTERING SBS... ik hoop dat ze falliet gaan... dit is echt de slechtste move ooit van ze...
idd vuile viezerikken zijn hetquote:Op donderdag 7 september 2006 21:45 schreef neggix het volgende:
JAAAA. helemaal toppie..![]()
Thnx voor die goeie striem....
Tering SBSStelletje achterlijke mongolen
Boycotten die tering zender
Denk t wel, maar het is niet echt fijn kijken hoor..quote:Op donderdag 7 september 2006 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
wordt de rest nu ook via die stream uitgezonden?
Staat nu idd een SBS Sport logo... Meer niet.. Denk dat ze wachten op de volgende partijquote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb geen stream ik heb een slideshow.
staat links van het beeld... eerst jeugd dan een wedstrijd met colin loyd tegen phil taylorquote:Op donderdag 7 september 2006 21:47 schreef neggix het volgende:
Wie komt er hierna dan?
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb geen stream ik heb een slideshow.
Ik heb die andere striem.. Niet die van sbs... Daar staat nietsquote:Op donderdag 7 september 2006 21:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
staat links van het beeld... eerst jeugd dan een wedstrijd met colin loyd tegen phil taylor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |