Nee james Dean was wel zijn voo0rbeeld.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Marlon Brando!
Trusten Enzovoortquote:
Van hieruit ookquote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef geenaam het volgende:
Goeienavonden trusten voor etcetera.
Frank Boeijen, David Gray (kerel in sepia) en India.Arie (meisje met vrolijke gitaar) worden door mij op gepaste wijze aanbeden. Pink Floyd (mannen in zwart wit) staat er op verzoek van Homdeck.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Waar komen Frank Boeijen, die kerel in sepia, de mannen in zwart wit en het meisje met vrolijke gitaar vandaan?
Trusten Geenaamquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef geenaam het volgende:
Ik ga lekker slapen.. Ben veel te moe om nog wakker te blijven.. Trusten
Vreemd. Zal ik het antwoord geven dan maar ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
gaat niet lukken tong..
Trusten Wycciequote:
Denk dat dat het verstandigst isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd. Zal ik het antwoord geven dan maar ?
Nu welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, heb je Laetitia gezien in de OP?
37 jaar en theater director, dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde in gedachten.... I'll give up tong...sorry... die ik in gedachten had is jonger en zeker geen theater directeurquote:Op woensdag 6 september 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXXXXX. (January 10, 1939 – February 12, 1976) was an American actor and theater director, famous for his Academy Award-nominated performance opposite James Dean in the film Rebel Without a Cause.
XXXXXXX, born in The Bronx, New York City as the son of a Sicilian coffin maker, was enrolled by his mother in dancing and acting school at an early age.
Wat heeft Annie M.G. Schmidt met Zaltbommel te maken ?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geschiedenis van Zaltbommel.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geschiedenis van Zaltbommel.
Nee, die tante en een oom uit een eikenboom. Die zijn inmiddels verhuisdquote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Homdeck het volgende:
de toren van bi-ba-bommel?
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |