Ja wat denk jij die dan die worden niet voor niks gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is een grappig topic om te zien, maar wat ik me nou afvraag; zitten jullie nou serieus te rukken op die plaatjes?
Neuhh... Dat is meer iets voor 27 jarige mannetjes die zichzelf nachtmerrie noemen...quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is een grappig topic om te zien, maar wat ik me nou afvraag; zitten jullie nou serieus te rukken op die plaatjes?
daar ga ik geen antwoord op geven, want volgens mij ga jij daarop op zitten rukken als we ja zeggenquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee dat is watquote:Op maandag 18 september 2006 06:01 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Die Micheline is een f#cking tease, de hele tijd met haar borsten spelen voor de camera
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 september 2006 07:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee dat is wat
Wijf is zo lelijk als de nacht man![]()
Zo hee ! Post eens een foto van jou vriendinquote:Op maandag 18 september 2006 07:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee dat is wat
Is niet iedereen het over eensquote:Op maandag 18 september 2006 07:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee dat is wat
Zijn vriendin is ook user hier..quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Zo hee ! Post eens een foto van jou vriendin![]()
Ik zou er ook niet af kunnen blijvenquote:Op maandag 18 september 2006 06:01 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Die Micheline is een f#cking tease, de hele tijd met haar borsten spelen voor de camera
Don't understand what your saying, but think your asking for the Micheline vid??quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Heeft dan niemand het filmpje van half 3 vanmiddag? Er zat een shot in die ik graag nog even wil vereeuwigen als capture
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |