Nee, komt niet in de buurt van die van Marcia (Behalve die van Marcia zelf dan, die er ook tussen staat)quote:Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Nee er is nog een betere ( al zeg ik het zelf)
staat hier tussen
[afbeelding]
Geen tietuhquote:Op maandag 11 september 2006 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
ik stond vandaag bij Lieske in de winkel. Kan iemand daar nog even tieten van posten ter herinnering?
Welnee, je wordt gewoon lid voor een maandje. Kost niet meer dan 4 biertjes of 2 big-macs. En dan geniet je van superhoge downloadsnelheden en je hoeft niet meer te wachten...quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Dankzij rapidshare is BB dit jaar verneuqt.
Precies!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik wacht gewoon braaf elke keer een half uur ofzo, geen problemen met rapidhare, ben allang blij dat er filmpjes zijn te downloaden.
Vergeet het kontje nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:21 schreef mickeyD het volgende:
zo, das lekker thuiskomen van mn nachtdienst..
de mooiste tieten van het BB huis.. nu kan ik heerlijk gaan slapen :p
maar wel in je myat nuquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Dit topic is best wel sneu.
Hier is een topic voor jou dan:quote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Dit topic is best wel sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |