Wow die zien er echt cool uit!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef freud het volgende:
Zooo, het zijn 2 kandidaten bij mij geworden, het is nog een verassing welke ingestuurd gaat worden/
[afbeelding]
[afbeelding]
Joh, je kan die foto's ook maken met een statief, kitlens en een camera hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wow die zien er echt cool uit!![]()
Hoe moet ik daar tegenopkomen als beginnertje hahahaha
zekers leuk gevondenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef Phoenixx het volgende:
Probeerseltje...
[afbeelding]
Is 't een idee?
Een blaadje er voor, maar dan verstoor je de verhouding tussen de groene vloeistof in de glazenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef PKfotografie het volgende:
de tweede is het mooist naar mijn mening.
ik stoor me alleen wat aan het touwtje of elastiekje waar de glazen mee aan elkjaar zitten.
maar zou ook niet weten hoe je dat anders zou kunnen doen
quote:
Is dat niet het te veel bewerken van de foto ? Daarmee vind ik zelf dat het een nep fot wordt een fotosoep contest ipv fotografische kunsten ? dat lijkt me echt structureel de foto aanpassen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:38 schreef snakelady het volgende:
de 2de idd, en kan je de elastiekjes niet wegcloonen?
Clonen mocht toch wel geloof ik?quote:Op zondag 17 september 2006 00:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat niet het te veel bewerken van de foto ? Daarmee vind ik zelf dat het een nep fot wordt een fotosoep contest ipv fotografische kunsten ? dat lijkt me echt structureel de foto aanpassen.
Lekkere douche achteraf?quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb er nog eentje gemaaktom het mezelf wat makkelijker te maken
[afbeelding]
het was een bende jah. maar shirtje is alweer gewassen, en ik ookquote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekkere douche achteraf?![]()
Hij is wel leuk Puckzzz, fijne contrasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |