denk het wel zou me niet verbazen in iedergeval.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, zou soja saus bevriezen voor zwart ?
Geen idee , zal ik straks eens aan mn zoon vragenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk het wel zou me niet verbazen in iedergeval.
(bestaat er nog groene ketchup? want dan heb je meteen een gemisch kleurtje)![]()
Dat spul moet mn vent nog wel ergens hebben liggen , straks even zeuren , en espresso ook niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:29 schreef Phoenixx het volgende:
Zwart... misschien kan je eens kijken bij een toko of zo voor dat zwarte zeewier.
Als je dat zachtjes laat trekken (als bouillon zeg maar) wordt het water misschien wel diep zwart.
En dan maar hopen dat de kleurstof niet "uitzakt".
Nooit geprobeerd, maar het zou zomaar kunnen werken...
Of eh... héle sterke espresso??
Ik vind het een leuk ideequote:Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben wat uitgeprobeert
[afbeelding]
Passoa & Pisang Ambon kun je dan ook goed gebruikenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:28 schreef Miss_S het volgende:
ik heb blue curacao gebruikt om blauwe ijsblokjes te maken
voor ook een fotografie opdracht met het thema kleuren
Vriest alcohol wel in een gewone huis, tuin en keukenvriezer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk ideeMaar ik mis wat symmetrie (het gele potlood ligt bijv. niet helemaal recht). Wellicht kan de belichting ook nog wat 'sfeervoller'.
[..]
Passoa & Pisang Ambon kun je dan ook goed gebruiken
Voedingskleurstof van de toko misschien?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien een tip voor me , welke kleurstof je kan gebruiken om gekleurde ijsblokjes te maken?
Heb het ooit eens met ecoline gedaan , maar nu lukt het me niet ( ben te ongeduldig denk ik) dus een vloeistof waarmee je wel een echt mooie kleur krijgt , niet zo vaal
doe eens MSN aan slingerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:07 schreef Emme-r-tje het volgende:
Volgende week eens kijken of ik in Parijs een ideetje kan uitwerken..zou leuk zijn.....
quote:Op zondag 10 september 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou voor de verf gaan. Welke van de twee ben ik nogniet over uit
, maar allebei vnid ik ze super.
De verf vind ik leuker, en dan vooral de eerste. De tweede heeft een beetje drukke ondergrond.quote:Op zondag 10 september 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
Wat zouden jullie doen? voor de zonnebloemen gaan of toch een van deze...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor de eerste gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
Wat zouden jullie doen? voor de zonnebloemen gaan of toch een van deze...
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |