Ik lach jou uit, want jij kan dit niet eens bij me weghalenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Haha. Ik lach je uit.
Ik hoop voor je dat je een 'geintje' maakt..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:16 schreef Molluck het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik die Grafkelder zie, wat is dat nu weer voor hippieforum?
whahahahahahaha nerd!!!!111EINS!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:10 schreef SchizoDH het volgende:
[..]
Ik lach jou uit, want jij kan dit niet eens bij me weghalen![]()
Ik verbaas me eigenlijk over de hoeveelheid erg leuke topics. Leuker dan ze sinds tijden in ONZ zijn te vinden.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb grafkelder al uit mijn AT topics gegooid, baggerzooi zeg
Oke misschien dat ik binnekort weer eens terugzet voor ie definitief eruit is, als er niet massaal topics geopend worden, want op gegeven moment stond in AT alleen nog maar grafkelder-topicsquote:Op woensdag 6 september 2006 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk over de hoeveelheid erg leuke topics. Leuker dan ze sinds tijden in ONZ zijn te vinden.
acoordquote:Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
whahahahahahaha nerd!!!!111EINS!![]()
what he said............quote:Op woensdag 6 september 2006 22:38 schreef Tommeke het volgende:
Juist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |