hoezo pakt die datquote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef brood_korst het volgende:
cola automaat gooien en dan op teruggeven
probleem opgelost
slotje
Dat wordt een avondje vijlenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Syd het volgende:
[..]
hoezo pakt die dat, de Bath munt is net ietsjes groter
Hahaha, dan geef ik hem wel aan me broer, moet hem nog 15euro terug betalenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:06 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje vijlen
En dat zag je niet toen je hem kreegquote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Syd het volgende:
[..]
hoezo pakt die dat, de Bath munt is net ietsjes groter
Nou het was in de coffeeshop en het was donker binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
En dat zag je niet toen je hem kreeg![]()
opgepakt worden...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha, en dan ineens toevallig opgepakt worden :p
Dan hoef je nu nog maar 14,74 euro terug te gevenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Hahaha, dan geef ik hem wel aan me broer, moet hem nog 15euro terug betalen![]()
het zal denk ik nooit waar wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef Agorias het volgende:
een avondje stappen op 2 euro?
ik snap je helemaalquote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef Thrilled het volgende:
ik bedoel maar dat hij een drankje moet betalen met die munt, dan is ie er ook vanaf...
Haha ook een goed idee:p maar ik kaart nooit:(quote:Op woensdag 6 september 2006 21:02 schreef Rolex18038 het volgende:
Of lekker kaarten met je vrienden... na een paar biertjes gewoon de Thaise baht gebruiken als je moet 'potten'![]()
nou hup, uitgeven die munt !quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha ook een goed idee:p maar ik kaart nooit:(
Hoezo wil je topic op slot gooien:P Maar vanavond eens uitproberen in de stad:)quote:
Ja maar dat zit niet zo lekkerquote:Op donderdag 7 september 2006 09:38 schreef Rio het volgende:
Je kunt hem ook in je bruine roepert stoppen.
Lijkt me sterk dat het een nepperd was. Wie wil er nou 5 EURO vervalsen? Wanneer de vijf euro wordt meegewassen, krijgt ie een andere kleur en krimpt een beetjequote:Op donderdag 7 september 2006 10:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een nep briefje van 5 euro gehad paar jaar terug, ik kwam erachter bij de Hema die hem niet accepteerde. Ik heb hem toen bij de apotheek weer gebruikt, daar hebben ze niet van die lampjes om te controleren of het biljet echt is of niet![]()
Het was nepquote:Op donderdag 7 september 2006 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het een nepperd was. Wie wil er nou 5 EURO vervalsen? Wanneer de vijf euro wordt meegewassen, krijgt ie een andere kleur en krimpt een beetje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |