Die heb ik dus te koop, hij gaat weg omdat ik hem niet meer gebruik Je krijgt hem natuurlijk helemaal compleet(oordopjes, software, verpakking), er zitten wat gebruikerssporen op maar niet meer dan normaal. Hij is dus nog gewoon in hele goede staat
Richtprijs is zo rond de 220 euro.
Owja ik heb ook nog een oranje iPod sok die krijg je er gratis bij
Hmmz, op de 1e foto zag hij er nog wel goed uit maar de achterkant valt wel tegen.. Sorry maar ik heb geen interesse meer, succes met de verkoop nog in ieder geval
Vind ik wel okee . Maar ik laat hem nog ff tot morgen avond staan Ow ja en uit voorzorg: voorop ziet die er in het echt iets slechter uit dan op de foto, ik kan morgen ff kiijken of ik het goed op de foto kan krijgen.
Ik heb zelf ook een iPod en de krassen op de voorkant zijn weg te poetsen met een soort polijst spul. Kan je waarschijnlijk gewoon kopen in de apple winkel. Ik heb het nooit gedaan omdat de krassen mij niets uitmaken.
Is het scherm dan wel enigszins krasvrij? wil er ook wel eens een filmpje op kunnen kijken, zou beetje jammer zijn als er dan een streep door t beeld loopt... Kun je t niet nog eens proberen? meer/minder licht?
Een film kijken is trouwens geen probleem, dan zie je niets van de krassen hetzelfde geld eigenlijk ook voor muziek ze vallen vooral op als het display uit staat.
Hey Remzz Ik trek mijn bod terug, ga de nieuwste iPod mini halen die vandaag blijkbaar is uitgekomen. Vind hem ook best flink beschadigd, daar is dat sokje juist voor Succes nog met de verkoop!