medelanders, je mag her woord allochtoon niet meer gebruiken in amsterdamquote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef brood_korst het volgende:
Dat heet nou het probleem "Buitenlanders"
Heel diep!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:52 schreef zovty het volgende:
Dat gesodemieter is over 2 weken wel over als het een keer geregend heeft toen iedereen naar school moest fietsen. Iedereen wordt nat in de regen is een belangrijk besef op school.
Omdat ze anders praten komen ze op straat terechtquote:Op woensdag 6 september 2006 18:22 schreef SP het volgende:
relax, over vijf jaar heb jij een leuke baan en een goed leven en staan die mennekes je ramen te lappen om die dozen die op hun 16e zwanger zijn geraakt te onderhouden. Komt allemaal wel op zijn pootjes terecht, natuurlijke selectie en evolutie zijn niet tegen te houden.
Ben een buitenlander, doe 5vwo, en spreek uitstekend nederlands.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef brood_korst het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Obnx het volgende:
[..]
Ben een buitenlander, doe 5vwo, en spreek uitstekend nederlands.![]()
Hehehe, hoe oud zijn zequote:Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, lekker strak jeweet.
Omg, ik ook, ik ook!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Obnx het volgende:
[..]
Ben een buitenlander, doe 5vwo, en spreek uitstekend nederlands.![]()
ja, wat wil je er mee zeggen?quote:Zit overigens ook op een havo/vwo school, dus niks VMBO
Ik zal het probleem even definieren omdat jij het alleen op de kern houdt.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef brood_korst het volgende:
joh heb je een paar jaartjes last van, gewoon negeren. Over een paar jaartjes lach je ze uit als ze bij jou op het werk de plee komen schoonmaken omdat ze door de vroege zwangerschap nooit iets hebben kunnen af fawakka-en.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:46 schreef Bot13 het volgende:
Klacht: Is het tegenwoordig zó moeilijk om normaal te doen? Moet alles met Shit, kenker, fawakka en boem tranga?
Omdat de PvdA in Amsterdam voor een deel uit allochtonen bestaatquote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
medelanders, je mag her woord allochtoon niet meer gebruiken in amsterdam![]()
nee . ik stel enkel dat het kansloze debielen zijn. En over mijn werk situatie hoef je je echt geen zorgen te maken, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef dady het volgende:
[..]
Omdat ze anders praten komen ze op straat terechtMet een denkvermogen als deze voorspel ik voor jou hetzelfde.
die daar door stemfraude gekomen zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat de PvdA in Amsterdam voor een deel uit allochtonen bestaat![]()
omdat iemand in een andere taal praat tegen zijn soortgenoot is zijn toekomst meteen verneukt:S:S. over kansloze debielen gesprokenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:59 schreef soppig het volgende:
[..]
joh heb je een paar jaartjes last van, gewoon negeren. Over een paar jaartjes lach je ze uit als ze bij jou op het werk de plee komen schoonmaken omdat ze door de vroege zwangerschap nooit iets hebben kunnen af fawakka-en.
Iemand in een bedrijf / instelling laten werken die praat met: spang, jeweet, fawaka moang.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:20 schreef Syd het volgende:
[..]
omdat iemand in een andere taal praat tegen zijn soortgenoot is zijn toekomst meteen verneukt:S:S. over kansloze debielen gesproken![]()
We hebben het hier over een school, ik praat ook anders tegen me vrienden, maar als het om werk gaat ga ik niet tegen mijn baas zeggen van : "Ey Swa alles spang ?"quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Iemand in een bedrijf / instelling laten werken die praat met: spang, jeweet, fawaka moang.![]()
Ik wens die iemand die zo praat, veel succes en een goede carriere als vuilnisman / interieurverzorgster.![]()
Dus je praat met anders met vrienden om stoerder over te komen en er bij te horen?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:42 schreef Syd het volgende:
[..]
We hebben het hier over een school, ik praat ook anders tegen me vrienden, maar als het om werk gaat ga ik niet tegen mijn baas zeggen van : "Ey Swa alles spang ?"
Haha nee jij praat netjes abn tegen je vriendjes :squote:Op donderdag 7 september 2006 11:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je praat met anders met vrienden om stoerder over te komen en er bij te horen?![]()
Ligt eraan wat ik op heb.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha nee jij praat netjes abn tegen je vriendjes :s
Euhm, jij weet dat die woorden uit Sranang komen kill? Nix laagopgeleids aanquote:Op donderdag 7 september 2006 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik op heb.![]()
Woorden als spang, mang, fawaka etc. Dat zul je niet uit mijn bek horen vallen.
MeelopersCreëer je eigen identiteit i.p.v. een stel laagopgeleiden na te lullen
![]()
FigoTalpa
![]()
vriendjes die je woordgebruik belangrijk vindenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha nee jij praat netjes abn tegen je vriendjes :s
Sranang.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, jij weet dat die woorden uit Sranang komen kill? Nix laagopgeleids aan![]()
Sranang is dus surinamequote:Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sranang.![]()
Ik vermoed dat het merendeel van de bevolking die Sranangs / Nederlands praat, laag opgeleid is. Anders doe je het niet.
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef soppig het volgende:
[..]
vriendjes die je woordgebruik belangrijk vinden![]()
Bedoel je met 'wij' jou als Surinaamse vluchteling?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Sranang is dus suriname![]()
Of vind jij het ook laagopgeleid dat wij franse/engelse/duitse verbasteringen hebben![]()
Ik mag tog wel aannemen dat als ik het over Franse/Duitse/Engelse verbasteringen heb, dat jij snapt dat het over de Nederlandse taal gaat. De taal met de meeste leenwoorden... Of ken je nog een andere taal die leenwoorden heeft uit de voorgenoemde talen?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedoel je met 'wij' jou als Surinaamse vluchteling?![]()
Je vergeet de nederlandse verbasteringen volgens mij![]()
quote:Fawakka ma sakka boem di maka doekoe shit moang
Russisch heeft 5000 leenwoorden uit het Nederlands.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik mag tog wel aannemen dat als ik het over Franse/Duitse/Engelse verbasteringen heb, dat jij snapt dat het over de Nederlandse taal gaat. De taal met de meeste leenwoorden... Of ken je nog een andere taal die leenwoorden heeft uit de voorgenoemde talen?![]()
En nee ik ben geen Surinaamse vluchteling, was dat een " garpje"![]()
edit:
Ik je posts eens even bekeken. Verder als aannames en vermoedens kom jij niet he![]()
Ik ga niet eens meer op je reageren domme pauper![]()
Als ik serieus ben, moet je niet met domme grapjes komen![]()
je snapt het nog niet he. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om het feit dat de Nederlandse taal veel woorden bevat uit verschillende talen en niet uit 1 taal, en daar had ik het over. De betekenis van een knipoog snap je duidelijk ook nietquote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Russisch heeft 5000 leenwoorden uit het Nederlands.![]()
Als je serieus bent, dan moet je vooral blijven posten met smileys met een knipoog. Domme grapjes maak ik graag. Verder kom ik niet. Als je er niet tegen kan, wtf doe je hier nog op fok?
Ik snap het wel hoor, lieve Nawien.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
je snapt het nog niet he. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om het feit dat de Nederlandse taal veel woorden bevat uit verschillende talen en niet uit 1 taal, en daar had ik het over. De betekenis van een knipoog snap je duidelijk ook niet![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef SHE het volgende:
Ik vind de meisjes van tegenwoordig idd vreselijk bijdehand, negatief en naar
Allemaal de schuld van die bitches op tmf natuurlijk.
Ik ben tenminste opgegroeid met Sam Fox als voorbeeld; en dat is heel simpel, gewoon een beetje lekker doen en veel verlegen giechelen
ZO horen meisjes te zijn.
Mannen uit mijn generatie waren ook heel anders, die namen een voorbeeld aan David Hasselhof en die is cool dus ok.
Gewoon een kutgeneratie dus
Dus jij plaagt mij alleen maarquote:Op donderdag 7 september 2006 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, lieve Nawien.![]()
Hij heeft wel een goed punt. Iemand die geen fatsoenlij ABN beheerst (hoeft niet perfect) kan een baan op redelijk niveau wel vergeten. Wat geheel terecht is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef dady het volgende:
[..]
Omdat ze anders praten komen ze op straat terechtMet een denkvermogen als deze voorspel ik voor jou hetzelfde.
Stem Wilders, die lost het voor je op.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:46 schreef Bot13 het volgende:
Klacht: Is het tegenwoordig zó moeilijk om normaal te doen? Moet alles met Shit, kenker, fawakka en boem tranga?
het is sahbiquote:Op donderdag 7 september 2006 14:16 schreef Henny_Huisman het volgende:
Wat een fatoe ouwe, die killas denken dat ze dope zijn als ze deze torrie tjekke. En dan dag later.... je weet tog he zahbi. dan zow Fawaka. whaha ik ga stuk.pfffffffff
e swa, wat praat je roff dan jongen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:40 schreef Henny_Huisman het volgende:
jullie kk fake ass bitches wete nix jullie zijn kapot dom bijna alles fout nigga moet hier niet moeilijk kome doen kk sukkels als je gangstah wil doen kom me chekke in Agga dang crip bitch
bakra's stop met die straattaal praten want het staat jullie niet eens yu
en praat het niet om fucking stoer te komen spelen penduw
jullie zijn tan2 na dom haha!!
ik ben loos van hier swa
Tantoe fajah kill, eindelijk een topik waar ik mi home feel, jeweetzquote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
e swa, wat praat je roff dan jongen.
kom naar roffa dan, zullen we je de straat laten zien .
je ma is tan2 spang man, ik pak haar tan2 hard.
en jij bent kapot lelijk man.
ik ben loesoe naar mn oss, p'z
jonge, we pakke ze hard aan , die chicka's.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:45 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Tantoe fajah kill, eindelijk een topik waar ik mi home feel, jeweetz
Wie gaat straks met mij en me homeboys down the hood die chickies playe?
ik split em ookquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jonge, we pakke ze hard aan , die chicka's.
Down the hood komen we kapot hard !
Ik ben nu echt loes! WERk roept
!
p'z
Dat dusquote:Op donderdag 7 september 2006 09:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik zal het probleem even definieren omdat jij het alleen op de kern houdt.
het probleem is dat de spange buitenlanders het potentiele neukvoer voor je neus wegpikken![]()
Daarom heb je zo een aversie tegen buitenlanders![]()
In het bedrijfsleven heeft het een functie. Omdat steeds meer bedrijven internationaal zijn. Duh.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:56 schreef Everett het volgende:
Ach, de volwassen (ook autochtone) bevolking doet toch precies hetzelfde. In het bedrijfsleven wordt te pas en te onpas met engelse termen gesmeten. In mijn optiek is dat precies hetzelfde, alleen dan met engels ipv surinaams. Beetje stoerdoenerij om indruk te maken op anderen.
err .. ben ik het niet mee eens hoor. Binnen veel bedrijven die geen hol met internationale zaken te maken hebben wordt er te pas en te pas gegooid met woorden zoals: milestones, target, leads, client, meeting, screening, hrm en ga zo maar door.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven heeft het een functie. Omdat steeds meer bedrijven internationaal zijn. Duh.
9 van de 10 keer heeft het totaal geen functie. Vaak is er in de verste verte niets internationaals te bekennen, maar worden er toch volop Engelse termen gebruikt. En dat terwijl er perfecte Nederlandse woorden voor zijn. Ga maar eens na hoeveel "meetings" je zelf hebt gehad, terwijl je ook gewoon bij een "vergadering" had kunnen zitten.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven heeft het een functie. Omdat steeds meer bedrijven internationaal zijn. Duh.
Mensen die echt zo praten (op internet dan lijkt me) zijn nog triester.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:11 schreef Henny_Huisman het volgende:
Boh gek, toensjus was ik me hendig sjiek aan 't slippen jong vuillak...dus ik zo van he tjeh in principe t0tally n00b wtf bbq jeweets. Marmeren deuren en chromen seats pwnen de n00bs.
Ik ben het verdacht vaak met je eensquote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef SHE het volgende:
Ik vind de meisjes van tegenwoordig idd vreselijk bijdehand, negatief en naar
Allemaal de schuld van die bitches op tmf natuurlijk.
Ik ben tenminste opgegroeid met Sam Fox als voorbeeld; en dat is heel simpel, gewoon een beetje lekker doen en veel verlegen giechelen
ZO horen meisjes te zijn.
Mannen uit mijn generatie waren ook heel anders, die namen een voorbeeld aan David Hasselhof en die is cool dus ok.
Gewoon een kutgeneratie dus
Dat was een soort van impressie-zinnetje, ik brabbelde maar wat.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geven ze bij de roosters op de havo tegenwoordig ook woordenboeken uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |