quote:I'm an expert at Basic Composing and don't need to study that anymore.
Bedankt BlackRebel om het even te melden. Ik ben de leadsinger en de bassgitarist van het bandje. Mijn kompaan vervult de 'zware' taak van band leader en electric guitarist. We zitten momenteel aan concerten van een kwaliteit van bottom dwelling *kuch, kuch* geen awesome of terrific zoals de hier gequoteerde Stephen Leece, die ook de platen uitgeeft. We halen allebei een ster in de optredens en de lage kwaliteit is vooral te wijten aan te weinig eigen songs, vandaar dat we er dringend aanwerken. Maar we zitten dus met het probleem dat ik niets op musicality gezet heb en het andere lid alle liedjes mag schrijven, vandaar dat we een andere songschrijver zeker kunnen appreciëren. Uiteraard zal ik vanaf heden, ook punten op musicality zetten. De drummer moet dus niet kunnen zingen, alleen beetje kunnen drummen (basic percussions) en meer dan een mediocre hebben voor musicality.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:57 schreef BlackRebel het volgende:
ik heb een vraagje..
is er iemand geinterresseerd om te gaan drummen bij een ander ambitieus bandje, La Ricetta del Campione... deze jongens zijn actief en zijn veel van plan en zoeken op het moment nog een drummer... laat maar iets horen, als je interested bent..
Indeed, dat was ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een nette post
Jij bent volgens mij ook die gast die me had gemessaged over wanneer jullie single zou uitkomen
Je kan overigens ook een optie aanvinken dat er dan met rode letters op je bandpagina komt te staan dat je members zoekt, dan kom je ook in de lijst te staan bij andere bands die ook members zoeken.
Ow dat had ik gedaan, heb die andere nu ook geweigerd, datums waren kutquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef Sautor het volgende:
Heb me ook maar ff aangemeld..weet niet of ze wat aan mij hebben, vast wel...Allemaal beginskills
Heeft een van jullie trouwens wat uitnodigingen geweigerd? Ik zou 4 uitnodigingen moet hebben, maar zie er maar 1 staanAls jullie uitnodigingen accepteren / weigeren, zet dat dan ff in het artist journal (kan je berichten achter laten) dan kan ik eventueel berichten naar de CEO's sturen
Is voor mijzelf wat handiger, want dan heb ik wat overzicht
Ok, dan stuur ik dat ff naar die gasten..Want ze hadden een bericht meegestuurd, dan antwoord ik daar ook altijd netjes opquote:Op zaterdag 23 september 2006 08:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow dat had ik gedaan, heb die andere nu ook geweigerd, datums waren kut
is goed, grote leermeesterquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Basic Showmanship, staat in ut topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |