Want? Waar moet een auto anders staan? tis niet dat ze op elke vierkante meter 2 parkeergarage's hebben staan.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef Piovan het volgende:
Mijn klacht: Auto's parkeren op de weg.
Mazzeltov,
Piovan
Goed man. Je had er nog even tegen aan moeten schoppenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:55 schreef Piovan het volgende:
Oja, een voorlamp was kapot en een deuk in de motorkap van mijn stuur. (+ een mooie kras)
khoop dat je je lekker schuldig voelt, heel lang, dat je jezelf in slaap moet huilen...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:55 schreef Piovan het volgende:
Oja, een voorlamp was kapot en een deuk in de motorkap van mijn stuur. (+ een mooie kras)
Een Honda crx Del Sol, zo'n tweezittertje met een open dak.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat voor een auto?
Toch geen zwarte he'??quote:Op woensdag 6 september 2006 15:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Een Honda crx Del Sol, zo'n tweezittertje met een open dak.
dan hoop je toch juist dat het er zo een wasquote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toch geen zwarte he'??
Mijn ex had er zo een..![]()
Een lichtgroene, maar verder boeit het me niet echt veel, is me veel te duur die schade anders.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toch geen zwarte he'??
Ik haal hier geen klacht uit hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef Piovan het volgende:
ROFL LMAO!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef ASroma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-Q0zbYNYseM
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toch geen zwarte he'??
* Camplo eensch isquote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
dan hoop je toch juist dat het er zo een was![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
wat zit jij nou te hopen dat het die NIET was...
grrrrrrrrr
Mee eens. Als ik zo'n idioot tegen m'n auto zie fietsen omdat z'n ouders 'm als baby weleens voor straf op z'n hoofd lieten vallen sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een stumperd ben jij TS.
Ik heb echt zo'n fucking hekel aan lui zoals jij.
Waarschijnlijk ben je nog zo'n strontblaag die geen besef heeft hoe hard iemand voor zijn spullen moet werken.
Ik hoop dat ze jou auto later ook eens goed te grazen nemen terwijl je hem gewoon langs de stoep hebt staan.
Kun je eens zien hoe leuk het is als iemand jouw spullen sloopt, gore loser.
Jos...keep it cool.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarschijnlijk ben je nog zo'n strontblaag die geen besef heeft hoe hard iemand voor zijn spullen moet werken.
Ik hoop dat ze jou auto later ook eens goed te grazen nemen terwijl je hem gewoon langs de stoep hebt staan.
zeg boer, die automobilist moet niet openbare weg parkeren, daar zijn parkeerplaatsen voor en normaal antwoorden kun je ook niet achterlijke nerd en nu hup de handkar gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Kankerkop, dit heeft hier niks mee te maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef Afwazig het volgende:@ alles idioten die dit topic serieus namen
.
Auto's vernielen is leuk
10 euroquote:Op woensdag 6 september 2006 16:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kankerkop, dit heeft hier niks mee te maken.
Als jullie het niet geloven is niet mijn probleem.
Oja, misschien fiets ik morgen ff langs om de schade goed te bekijken,
misschien stop ik dan 10 euro bij hem in de brievenbus.
Het enige wat de weg onderscheidt van 50% van de parkeerplekken zijn de witte stippellijnen op de weg, die aanduiden dat je OP DE WEG mag parkeren, zolang je in dat vak staat.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef WEST het volgende:
[..]
zeg boer, die automobilist moet niet openbare weg parkeren, daar zijn parkeerplaatsen voor en normaal antwoorden kun je ook niet achterlijke nerd en nu hup de handkar gebruiken.
Sukkel, dat zou je eens moeten proberen, ga je lekker naar het huis van bewaring.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Mee eens. Als ik zo'n idioot tegen m'n auto zie fietsen omdat z'n ouders 'm als baby weleens voor straf op z'n hoofd lieten vallen sta ik niet in voor de gevolgen.
Waarschijnlijk zal ik dan met de auto een deuk in fiets + fietser rijden.
Het gaat om het gebaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef kyraaa het volgende:
10 euro?
jemig, zuunige hollander....
ga jij die auto es repareren voor tien euro hahaha
Valt dit niet onder doorrijden na aanrijding/ongeluk?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Sukkel, dat zou je eens moeten proberen, ga je lekker naar het huis van bewaring.
n00b
Ik zorg wel dat ik pas een deuk in je rij zodra je een steegje inrijdt. Afhankelijk van de schade rij ik dan nog een aantal keer voor en achteruit, alhoewel zo'n klein hoopje hersenen natuurlijk snel het leven geeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Sukkel, dat zou je eens moeten proberen, ga je lekker naar het huis van bewaring.
n00b
als die man morgen je opwacht en zn vuist in je hoofd plant zegtie ook: had het nog veel harder willen doen mja, tgaat om het gebaarquote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Dan had hij hem maar niet moeten parkeren daar.
Het was niet eens mijn bedoeling.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik pas een deuk in je rij zodra je een steegje inrijdt. Afhankelijk van de schade rij ik dan nog een aantal keer voor en achteruit, alhoewel zo'n klein hoopje hersenen natuurlijk snel het leven geeft.
Kotertje.
Laat ik nu net bij de verzekering werken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:28 schreef Razor21 het volgende:
Laat ik nu net voor de Politie Amsterdam Amstelland werken.
Ik geef je bekentenis (OP) even door![]()
Het gebaar heb je al gemaakt door door te rijden na de aanrijding, dat kan die 10 euro van jou niet goedmaken hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Dan had hij hem maar niet moeten parkeren daar.
Kneusje, en wat nou als die openbare weg een straat is waar mensen wonen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef WEST het volgende:
[..]
zeg boer, die automobilist moet niet openbare weg parkeren, daar zijn parkeerplaatsen voor en normaal antwoorden kun je ook niet achterlijke nerd en nu hup de handkar gebruiken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef Piovan het volgende:
Ja nou een beetje overdrijven kan nooit kwaad, ik zag de auto nog net en viel zelf, daarvan krasje op horloge.
Jullie zijn allemaal echt gemakkelijk op te naaien gek.
Bij deze dus, jullie zijn gewned wie unne noob.
Rolfs,
Pio
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kankerkop, dit heeft hier niks mee te maken.
Als jullie het niet geloven is niet mijn probleem.
Oja, misschien fiets ik morgen ff langs om de schade goed te bekijken,
misschien stop ik dan 10 euro bij hem in de brievenbus.
Mits er nergens een 'verboden te parkeren - bord' staat, mag je binnen de bebouwde kom overal parkeren waar je ook mag rijden. Dus ook op de openbare weg.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja, jij bent net zo'n groot stuk verrot als Piovan, dat verklaart wel wat.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:40 schreef brood_korst het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk beste Piovan
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:28 schreef Razor21 het volgende:
Laat ik nu net voor de Politie Amsterdam Amstelland werken.
Ik geef je bekentenis (OP) even door![]()
Laat ik nou netquote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Piovan het volgende:
Laat ik nu net bij de verzekering werken.
Ik geef even door dat je de boel hebt opgelicht.
En als paupertje zelf oud genoeg is en/of genoeg geld heeft voor een auto, en er knalt iemand tegen aan met z'n labiele kop praat je wel andersquote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef Piovan het volgende:
Nou, ik fiets dus net terug van het station, en wil op mijn horloge kijken hoelaat het is.
Er fietste een maat van mij naast me, en was wat aan het vertellen.
Ineens knal ik tegen een auto op en val op de motorkap, omdat ik niet aan het kijken was.
Die auto stond geparkeerd op de weg.
Die maat van mij riep naar mij, snel weg gek, weetje hoeveel dat kost.
Dus wij tweeen zijn snel weggegaan.
Mazzeltov,
Piovan
Precies juist voor dit soort ongelukjes heb je een aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef perezoso het volgende:
Ik had ook zoiets, even de eigenaar gezocht en het aan hem verteld, was geen schade anhoewel ik 'm op een deukje wees was hij er niet van onder de indruk.
Daar ben je toch verzekerd voor ? jij hoeft daar echt geen moeite in te stoppen, de auto eigenaar neemt contact op met jouw verzekeraar en die vechten het uit.
Lezen julllie niet mensen, ik ben geeneens tegen die auto geknald.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:18 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Precies juist voor dit soort ongelukjes heb je een aansprakelijkheidsverzekering.
Beetje kinderachtig van TS dat deze snel is doorgefietst nu is het voor de eigenaar van die auto meer werk om zijn schade vergoed te krijgen.
Wat triest ....quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Lezen julllie niet mensen, ik ben geeneens tegen die auto geknald.
Ik zag hem net en viel op de grond aan de andere kant, vandoor horloge krasjes.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef Piovan het volgende:
Lezen julllie niet mensen, ik ben geeneens tegen die auto geknald.
Ik zag hem net en viel op de grond aan de andere kant, vandoor horloge krasjes.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef Piovan het volgende:
Nou, ik fiets dus net terug van het station, en wil op mijn horloge kijken hoelaat het is.
Er fietste een maat van mij naast me, en was wat aan het vertellen.
Ineens knal ik tegen een auto op en val op de motorkap, omdat ik niet aan het kijken was.
Die auto stond geparkeerd op de weg.
Die maat van mij riep naar mij, snel weg gek, weetje hoeveel dat kost.
Dus wij tweeen zijn snel weggegaan.
Mazzeltov,
Piovan
Heb ik gedaan, en ik heb je OP en je latere post naast mekaar gequote. Of je verandert het verhaal ter plekke, of je liegt. In elk geval is het stijlloos wat je gedaan hebt. Ga je schamen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Piovan het volgende:
jong vuilak lees het topic
Wat ben jij een raar mannetje.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Piovan het volgende:
jong vuilak lees het topic
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef Piovan het volgende:
Ja nou een beetje overdrijven kan nooit kwaad, ik zag de auto nog net en viel zelf, daarvan krasje op horloge.
Jullie zijn allemaal echt gemakkelijk op te naaien gek.
Bij deze dus, jullie zijn gewned wie unne noob.
Rolfs,
Pio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |