Je maakt jezelf redelijk belachelijk zo, zonder een onderbouwing te leveren.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:38 schreef brood_korst het volgende:
een cito...verder ga ik niet noem je geen auto
Ik wil m wel kopen voor ¤300,- Xantia's zijn goede leuke auto's!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
citroën xantia 1.8i, niet getuned, geen overdreven bass-geluiden uit mn baken zeker niet raampje open, armpje eruit en stoer gaan touren... ik ben normaal ok?
Hij heeft trauma's overgehouden aan de cito-toetsquote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je maakt jezelf redelijk belachelijk zo, zonder een onderbouwing te leveren.
hm, ik dacht toch echt dat ie dat franse automerk bedoelde waarvan nu weer een geniaal studiemodel is bedacht (Citroën Métisse)quote:Op donderdag 7 september 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft trauma's overgehouden aan de cito-toets.
Ik was even bijdehandquote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
hm, ik dacht toch echt dat ie dat franse automerk bedoelde waarvan nu weer een geniaal studiemodel is bedacht (Citroën Métisse)
Maar laat m maar lekker mekkeren, ik hoef tenminste niet schuin over drempels heen te rijden![]()
Kan ie weer auto rijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:45 schreef tonks het volgende:
Voor 300 euro koop ik je vriendin
Iedereen blijquote:
Ik gooi ook altijd mijn brood_korst weg...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:38 schreef brood_korst het volgende:
een cito...verder ga ik niet noem je geen auto
Ik vind die 206 leuk, met name die cabrioquote:
Ja tuurlijk vooral doen, werken van 9 tot 10, dan weet je zeker dat je met een paar maand opgenomen kan worden in 1 of andere instituut. Vooral ook je weekenden nog laten opslokken als soort van fail safe dat je wel echt gek word.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
Loop je stage van 9:00 tot 22:00 dan? Nee! Dus niet zeuren dat je niet kan werken, daarnaast heb je nog weekend ook.
Dude daar koop je een nieuwe (2e hands) voor in perfect staat...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:16 schreef Dromer het volgende:
215 euro.. ik had 10 keer zoveel nodig om mijn auto door de APK te krijgen.
Dat ik daar een auto voor kan kopen weet ik ook wel. Of de staat daarvan perfect is moet je dan maar weer afwachten. Niet alles zie je meteen. Zolang m'n auto nog een stuk meer waard is dan de reparaties ga ik geen andere kopen. Van deze weet ik tenminste (inmiddels) de staat.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:17 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Dude daar koop je een nieuwe (2e hands) voor in perfect staat...
Haha.. da's weer een andere bak. die staat nu zonder APK gestald en geschorst in België. (ivm werk en nieuw huis ff geen tijd voor)quote:Op donderdag 7 september 2006 13:17 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Dude daar koop je een nieuwe (2e hands) voor in perfect staat...
EDIT: Maar niet die mooie amerikaan in je fotoboek.
Nevermind what i sed
Dan hoop ik dat je snel weer tijd/geld mag vinden voor die auto, het is prachtwagen die dient te genieten van de wegen tot ze niet meer te repareren is.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Haha.. da's weer een andere bak. die staat nu zonder APK gestald en geschorst in België. (ivm werk en nieuw huis ff geen tijd voor)
Auto met dure beurt/APK is m'n Alfa 156. (tja.. gevaarlijk merk)
Ja hoor, een Citoën rijder die zich aangesproken voeltquote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je maakt jezelf redelijk belachelijk zo, zonder een onderbouwing te leveren.
Dat eerste gedeelte klopt. maar ook als ie een willekeurig ander automerk met de kotssmiley zou affakkelen zonder daarbij aan te geven wat nou precies z'n bezwaar is, zou ik er wat van zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:51 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ja hoor, een Citoën rijder die zich aangesproken voelt![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte klopt. maar ook als ie een willekeurig ander automerk met de kotssmiley zou affakkelen zonder daarbij aan te geven wat nou precies z'n bezwaar is, zou ik er wat van zeggen.
Probleem van die jongen is dat hij zijn mening (niet meer of minder waard dan de jouwe of de mijne) doet overkomen als zou het de absolute waarheid zijn. En daar word ik nog wel eens een beetje kriebelig van. Ik vind citroens fijne auto's, en ik vind mensen die geen mening kunnen geven en onderbouwen zijn een beetje dom.
Zo'n ding heb je niet voor 215 euro hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 00:17 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Ff afreageren op de monteurs en je hebt tevens je nieuwe kogels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |