Pff. da's hier op FOK niet anders; alleen maar gasten (en ingelogde users...)quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef Kizim het volgende:
positief bekijken, nu kan jij het opperhoofd van je klas (stam) zijn !
Durf ik niet. Ik heb hoogtevreesquote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Frankie79 het volgende:
Ik zou van school af gaan als ik jouw was.
't Is te zien, jaquote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Frankie79 het volgende:
Ik zou van school af gaan als ik jouw was.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:39 schreef crackhead het volgende:
Jankzak. Laat je overplaatsen dan, alhoewel dat voor contactgestoorde losers is.
met niveau 3 kun je niet naar het hboquote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef nvido het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem,
ICT school, zegt al genoeg denk ik.
Kom bij allemaal niveau 2-ers in de klas ( doe zelf 3 ).
En bij zittenblijvers uit 3.
Maar het boeit mij niet, wanneer ik dat MBO gehaald heb, kan ik naar het HBO.
En daar begint het pas
Zelfs ik ben positief.
Morgen roostertje ophalen en kennismaken met mijn klas.
Gelukkig heb ik wel een vast 'normaal' groepje op school. Die het niet alleen maar over computers en inhoud hebben
Dus, niet zo aanstellen.
Daar kan gateh ook niks aan doen.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:47 schreef crackhead het volgende:
[..]
Daar kan gateh ook niks aan doen.
Je snapt toch wel dat ik niveau 4 na dit jaar ga doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Carnaval het volgende:
[..]
met niveau 3 kun je niet naar het hbo
Lekker normaal inderdaad!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef nvido het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel een vast 'normaal' groepje op school. Die het niet alleen maar over computers en inhoud hebben
[..]
Kan ook met niveau 3 soms, maar dan moet je weer vanalles raar doen..quote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef nvido het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik niveau 4 na dit jaar ga doen.
Geslaagd en wel voor niveau 4, het HBO ga proberen te doorlopen.
Hopelijk is het nu wat duidelijker.
What's your point?quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef nvido het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik niveau 4 na dit jaar ga doen.
Geslaagd en wel voor niveau 4, het HBO ga proberen te doorlopen.
Hopelijk is het nu wat duidelijker.
Mijn "point" is dat het lekker normale knapen zijn. Serieus!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef nvido het volgende:
[..]
What's your point?
Wie zegt dat dat het groepje is waar ik het over heb?
Die foto is 2 jaar oud, 's nachts in de zomer genomen.
En iedereen zijn 'normaal-standaard' is anders. Dus bemoei je er even niet mee.
Met je bouwjaar '85 nog op school zitten.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:19 schreef weasel85 het volgende:
kheb n erg leuke klas:P vol met halve garen haha, altijd preten 4 lekkere chickies
Bek houdenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Met je bouwjaar '85 nog op school zitten.
En ga nou niet een mooi verhaal op hangen dat je studeert.
En het schattige is: al die 'nerds uit je vorige klas' openen nu precies hetzelfde topic op talloze andere forums, zodat jullie uiteindelijk als een stel contactgestoorde mongooltjes nukkig in de klas zitten te doen, dat ene 'lekkere wijf' het helemaal gehad heeft met jullie, en jullie je dus weer de rest van het jaar moeten behelpen met gesprekken over Need for Speed en masturbeermethodes.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:18 schreef gateh het volgende:
vandaag is voor velen school weer begonnen en voor mij dus ook.
zoals school bekend staat om zijn slaperige lessen, wordt het nu nog kutter![]()
toen ik vanochtend aankwam op school hoorde ik opeens dat alle klassen waren gehusselden nog wel door een pc.
dus kom je in een klas met allemaal gasten die je niet kent![]()
zo ik dus ook en alleen maar nerds uit me vorige klas zit ik nu dus in een klas met allemaal andere nerdsen maar één lekker wijf!
![]()
dit moest ik even kwijt![]()
Dat je dan zo'n studie gaat doenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Fatality het volgende:
gast, ik heb 5 vrouwen op 90 kerels
langleve Beta!
Jij werkt vanaf je 16 dus al in een fabriekquote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Met je bouwjaar '85 nog op school zitten.
En ga nou niet een mooi verhaal op hangen dat je studeert.
Whahahaha rofl rofl goeie kletser.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Jij werkt vanaf je 16 dus al in een fabriek
Jij komt duidelijk thuis iets te kortquote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat je dan zo'n studie gaat doen, daar let ik echt wel op voordat ik mijn studie uitkies
Dat zeggen de anderen uit jouw klas vast ook ... nerd!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:18 schreef gateh het volgende:
dus kom je in een klas met allemaal gasten die je niet kent![]()
zo ik dus ook en alleen maar nerds uit me vorige klas zit ik nu dus in een klas met allemaal andere nerdsen maar één lekker wijf!
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Whahahaha rofl rofl goeie kletser.
Nee werkelijk, ik vind 'em om te gillen. [afbeelding]
Wat lul je dan eigenlijk. Mijn zus is 28 en begint met een studie Sociale Antropologie. Ik ben 24 en zit in de 2e van HBO. Who cares.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou als je in 1985 bent geboren ben je nu 20, dus het komt er wel z'n beetje op neerquote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars, maar heb iemand van 24 met 2 kinderen in mijn jaar zittenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe een opleiding waar voornamelijk mensen van 30 en ouder aan meedoen, maar er zitten wél 2 milfs in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |