nee dat was gister, in de rioleringspijp remember?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:17 schreef Tally het volgende:
En dan belt er ook net iemand die vraagt of er iets in de pijpleiding is blijven hangen
dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 september 2006 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je buurman bent van Frutsel niet meer
Hoezo?quote:
Vergeet keicrimineel nietquote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Jerruh, hebben ze nog meer mensen nodig daar? Ik ben ook keiknap sje weet! Ben dat systeembeheer wel een beetje zat.
ze zochten nog wel wat mensen voor heerlen en apeldoornquote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Jerruh, hebben ze nog meer mensen nodig daar? Ik ben ook keiknap sje weet! Ben dat systeembeheer wel een beetje zat.
O das bij Arma in de buurtquote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze zochten nog wel wat mensen voor heerlen en apeldoorn.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:59 schreef Joene het volgende:
Arma,jij kan wel in de rij alcohol vrij spotjes van VVN.
Dat is niet wat ik zei...quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:59 schreef Joene het volgende:
Arma,jij kan wel in de rij alcohol vrij spotjes van VVN.
Ach ja een paar shares die niet bereikbaar zijn who gives a fuck. is je AD nu lekker corrupt?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:16 schreef Armageddon het volgende:
Klapt net de domeincontroller eruit hier zeg. Werkt goed die UPS.Zuks een paniek hierzo!
Nope niks an het handje.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja een paar shares die niet bereikbaar zijn who gives a fuck. is je AD nu lekker corrupt?
PANIEK!!!!!111oneoneonequote:Op donderdag 7 september 2006 13:16 schreef Armageddon het volgende:
Klapt net de domeincontroller eruit hier zeg. Werkt goed die UPS.Zuks een paniek hierzo!
jammer zo een corrupte AD is altijd leuk namelijkquote:
Is nog niet echt slecht...quote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel
WT ga ik voor morgen
Maar Krezip, Lange Frans & Baas B en nog wat van die bandjes
Of beter gezegd... inactiviteit?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben ambtenaar. Dat zegt wel genoeg over de mate van activiteit.
Goed bezig gozert!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en tussendoor ook ff afstuderen!
quote:
Met mastruberen???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |