quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:53 schreef Orthello het volgende:
[..]
Ik ben er dagelijks. Mijn huis staat er
Hoi Kimquote:
Euh ja.. van hetzelfde!quote:
LoLz... heb er flink wat tijd van mijn schoolperiode dorogebracht. Ben dus geen onbekende daar!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:53 schreef Orthello het volgende:
[..]
Ik weet het just me, das heul lang geleden ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:56 schreef just me het volgende:
Ik ga jou morgen zien Joene !!
En jij met mijn uh..uhquote:
Kut-Stad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh ja.. van hetzelfde!![]()
![]()
[..]
LoLz... heb er flink wat tijd van mijn schoolperiode dorogebracht. Ben dus geen onbekende daar!
Oh top !quote:
Van Egmond is SUPER!!!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Kut-Stad.![]()
Wel lekker uiteten en de Sauna van Egmond.![]()
Gaaf dat je met Yvonne saté mocht braden of vond je het om nog meer redenen gaaf ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:00 schreef Orthello het volgende:
Heb nog met Yvonne sate staan braden. Wat was dat gaaf!
ik ben nog steeds 38 en geen dag ouder; je mag wel gewoon "just me" tegen me zeggen hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:02 schreef Orthello het volgende:
Zeg... Just me.... Hoeveel jaar moet ik nog om jou in te halen.... ik ben 27, en jij? Of moet ik zeggen U?
Uit eten zekers... Sauna's doe ik niet zo aan... Krijg het dan snel benauwd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Kut-Stad.![]()
Wel lekker uiteten en de Sauna van Egmond.![]()
Vlakbij de Cronje.. zo dan... Ik heb nog een paar jaar in de Planetenlaan op school gezeten, Teyler/Nova college.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:00 schreef Orthello het volgende:
Ik ben in Noord opgegroeid, vlak bij de Cronje straat (bomenbuurt zijde, achter de begraafplaats)
Ik heb bij Bolletje op school gezeten. En ben met Bolletje (en nog twee anderen) op de Fok 2 jaar BBQ/camp geweest. Zo man... dat is laaaaaaang geleden.
Heb nog met Yvonne sate staan braden. Wat was dat gaaf!
Jij moet eens flink afgerost worden Joentjequote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:53 schreef Orthello het volgende:
[..]
Ik ken Empire, maar kom er nooit. Jij wel?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Uit eten zekers... Sauna's doe ik niet zo aan... Krijg het dan snel benauwd.
[..]
Vlakbij de Cronje.. zo dan... Ik heb nog een paar jaar in de Planetenlaan op school gezeten, Teyler/Nova college.
Daarvoor heb ik nog op het E.C.L. gezeten en het Coornhert Lyceum. Ook nog na Nova College op de Hogeschool Haarlem gezeten, dus ja.. Ken het wel een beetje daar.
Maareuh... Als ik Empire zeg, dan weet jij ook voldoende?
Maten van mij kwamen er te vaak. Ik ging mee, maar deed er niet aan mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:17 schreef Orthello het volgende:
[..]
Ik ken Empire, maar kom er nooit. Jij wel?Ik weet genoeg... not my cup of coffee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |